tagga för helgen, fast nej


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Godmorgon, mina läsare och besökare ♥
Har ni sovit gott? Idag är det fredag, skööönt med helg eller vad säger ni? Jag vet inte om jag är så taggad för helg, men det är skit i samma. Idag blir det en dag i skolan, vet inte alls vad vi ska göra men något roligt blir det säker. Efter skolan ska jag till Visby och se vad som händer det blir nog hockey, senare mot kvällen iaf.

Dom här bilderna är från går dagen när vi var i Klintehamn och tog kort. Det kommer flera senare, det är inte jätte roliga bilder. Men dom blev snygga, nu ska jag ta och duscha och lite innan skolan. Hör av mig senare.

Ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.
vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer

Sv: Ska du hitta på i helgen då ?

bara bra här med. Ska snart få åka hem från jobbet o sova. Slutar 08:D

sv: tack sötnos! du är sötare än socker <3

sv; lugnt! :) allt bra annars?

fina bilder :)

sv; Jo tack det är bra med mig också.

Vad händer idag då? =)



KRAM <3

vad fina !

god morgon fina du! allt bra?

sv: hehe okej :) skönt med fredag ? kram

älska helg!

Sjukt fina bilder! :D

sv: igårkväll, blev det bara tv och slapp för mig ;) Allt väl med dig idag? :)

göru då :) ?

sv: javisst :D

Så lite så :)

Inte mycket alls, sj? :)

oj men det e ju inte mycket.

sv: Älskar verkligen första klänningen!

och visst var de sakerna snygga.



Fina bilder:)

svar: okej, hur mår du då? (a)

svar: kanon sötnos! och nej jag har inte sovit gott, drömt två mardrömmar :(

Hej! Nu är vinnarna från veckans blogg du anmälde dig till uttagna, kolla in om det blev du! :) Kram.

fina foton!

Gjorde samma igår :P



Är det bra idag då??

hej !

jag har precis börjat blogga (y

titta gärna in och lämna en kommentar :)

AHAAAAAAA! du menar "kassandra" ? haha, ja det är madde som jag brukar umgås med :)

fina bilder!

äntligen är det helg igen.. något speciellt som händer?

du har verkligen fina bilder på din blogg! C:

tack så mycket:)

fina bilder :)

Svar: Okej :) Här är det bra. Vad ska du hitta på i helgen då? :)

Gillar översta bilden ;D

Allt bra idag? :D

Hoppas du får en fin fredag vännen :)

INte taggad på helg?:O

sv; vad händer i helgen:D?

jättebra bilder:)

Sv:Min klass är jättestökig,får alltid ont i huvudet när jag går hem efter skolan!Det är inte roligt...

sv: johodu! :D

Hihi, så bra :)

Det är bra här också. Vad gör du nu då??

svar: det är bra med mig också :D

va göru? <3



sv; ska på spa:D

Har ni egna datorer? :)

Jag läser lite nyheter.

Svar. Jo det är bra:) Händer till helgen då?

Sv:5:an,hur så??

Skönt :) jodå ;D hehe. Vad gör du?

Jo då allt är bra förutom att jag är dunderförkyld :-( Hur är det själv?

du har en väldigt fin bloggdesign och dina bilder är supersnygga :)

Hej allt bra? :)

sv: najs, yeah :D

Nej men håller på att fixa:) Super glad :D

Riktigt fina, lite roliga också för jag fick "tänka" lite vad det föreställde, bygga upp min egna bild:)

Trevlig helg på dig tjejen!

sv: vsg!:)

Okeii, trist:(

jag älskar verkligen dina foton som du tar! :)

några planer inför kvällen då? :)

snygga bilder ! =)



-händer idag då ? :D

SV; Skönt att höra! Jo, allt är bra med mig :)



Några planer för ikväll?



Grymt fina bilder föresten!

sv: Helt klart! :)

sv: bara fint med mig :) Ska du hitta på ikväll då? :)

Jättefina bilder. Hoppas du får en trevlig helg oavsett vad du hittar på! :)

Ja det är det verkligen!

hej vad gör du :)

Hej snygging! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram

sv: härligt :) Vilken match ska du kolla på då? :)

Ikväll ska jag har lite hemma spa och bara mysa :)

sv: bra :)



Vad händer mer ikväll då? :)

svar: jag kollar på svampbob med älsklingen :D

jaha då :D haft en bra dag annars då? :)

Underbart med fredag :)

Okej :)



Har du slutat nu??

Ja, toppen kul. Mysigt med lillasystrarna också^^

sv; inget :) hehe ^^

SV; Kul! Vet inte riktigt vad jag ska göra :)

Allt är bra här :)

Så skönt! :)

Vad händer ikväll?

Vad ska ni göra då??

Här blir det fredagsmys skulle jag tro :D

Vilka är det som spelar?

Svar: Tack detsamma! :)

men härligt! :)

nja int se mkt, sitt ba hemma å sådär :) själv då?

Hej!

Jag har kommit med i dagens bloggg här > http://feliciahaldens.blogg.se/2011/january/finalisterna.html#comment

Jag är nummer tre och skulle bli jätte glad om du orkade rästa på mej, kram:)!

Låter rätt trist faktiskt :P

Förslag på några feta låtar?

:)

Sv; Allt är väl okej, vad haru för planer för helgen dåraa?

sv: sluta precis skolan durå?:)

Är du en sportfåne? :D

Sv: Jag bloggar och väntar på att vi ska fara till stallet :)

Man kan ju börja undra, det var ju inget spännande lag :P

Sv; För min del blire o lata mig o sen rida, riktigt fina bilder förresten!

juu :) hitta på imorn då? :)

Det är ju inte ett dugg spännande. Bara spännande med länder mot länder :D

åhå va trevligt! :)

nja ingen aning, få se :p

Var gärna med i dagens blogg på min blogg :)

fina bilder! :)

hur är det med dig då? (:

Oja, så det är jag ganska taggad inför:)

Sv: Ja :-D Skulle du vilja hjälpa mig med en sak?

jo det är ok. Christoffer slutar idag dock så det är lite tårar...göres?

Yess, toppen:D

sv: jaa fy verkligen :/ tack <3

svar: Tack sötnos! <3

sv; :).

Den första bilden var snygg :D

Hihi :) hoppas att du får en fin helg du också!

Kan jag få en meny som du har? :D

bilderna va fina!:)



sv; ja jo det är bättre än igår iaf:) själv?:*

det var jätte härliga bilder, lite råa! och lite höstiga tkr jag nog mer (A)



PUSS

De är super fina!

så lite så:) sounds great sweetie!

Hej,jätte fin blogg :D



sån kamera som du har som vill jag med ha

haha :D



komentera & följ gärna min blogg :D

fina bilder och fin blogg :D

Fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback