The Joneses, grymt bra film!


Bilderna är från google.

Idag i skolan fick jag, Elin och Lucas se en bra film. Först var jag otaggad för att se den där filmen, men jag fick ge den en chans. Och den chansen ångrar jag inte, den filmen var så grymt bra. Jag gillar den stark, jag vill kunna se hur det fortsätter så mycket gillar jag den. Satt och grät i slutet av filmen, det var lite sorg men ändå så blev allt bra. En av mina favorit filmer, gilla!♥

Den handlar om, texten är hämtad från SF

Steve och Kate Jones är till det yttre det perfekta paret som tillsammans med sina välartade tonårbarn flyttar till ett tjusigtvillaområde. Snygga, framgångsrika och med de senaste prylarna av de rätta märkena drar de till sig grannarnas nyfikna och beundrande blickar. Plötsligt vill alla ha samma saker som familjen Jones. Ingen anar vad som egentligen händer bakom kulisserna till den alldeles för perfekta familjen. Familjen Jones inte bara lever den amerikanska drömmen – de säljer den. Familjen är i själva verket inte en riktig familj utan anställda reklampelare, betalda för för att få omgivningen att köpa allt de exponerar…

 

Har ni sett filmen, och vad tycker ni om den?


Kommentarer

Va med på min blogga och rösta och ge förslag ( läs mera om de på bloggen )

www.hannahisabelllarsson.blogg.se

Pusspuss!

Har inte sett filmen men den verkar rätt bra :)

hur kommer det sig att du började ett år senare i gymnasiet? Kram

sv: Har kommit hem till pojken för en lite stund sedan :) sitter och svarar på en himmla massa kommentarer just nu. själv då?

Nej inte mycket hehe :P

jag vet, den är grymt bra!<3

Sv:Gör inget! Vad har du fr planer inför helgen??

Tack sötnos!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du fick en länk tillbaka som tack :) Puss

sv, härligt att höra! :)

Sv: Okej men det är lugnt ;)

SV: xD :D

Sv:ska vara i stallet hela helgen och så kanske jag ska göra någonting mer! :)

den verkar bra! vad hittar du på ikväll då? :)

Vad gör du? :D

inget alls :p hehe.

SV: höhö tack (a)

Jag vet inte :P vad ska du göra? :D

Fin blogg! :D

Ahaa ska du spela? ;D

På tv? :P

http://edgeman.blogg.se/2010/october/filmtips.html

Åhh såå fin header du har :D!

gillar det färlglada ;d!

vad gör du :)?

Jaså :D några vänner eller så som spelar?

åh tack sötan :D <3

Ungefär hur gör man på designadinblogg? jag har hittat sidan och letat efter förstora knappen kommentarer() men ungefär vart hittar man den ? <3

Sv: Skönt att höra! :)

Vad ska du hitta på idag då?

sv: nej man måste inte samla röster :)

sv; Okej! ,ska plugga ;(

Jahaa okej :D vad skoj hihi!!

Ojsan! ,det var jag som skickade kommentaren :)

Sv: Tacktack! :D

hehe ok.. :P

Har inte köpt något än, men håller på att kolla runder :) har inte hittat rätt grejer än :)

När ska ni dit? :)

Okej ;D håller den på länge?

Jag har ingen studio,men den bilden på mig är fotat i en studio i helsingborg :) Just nu håller jag bara på med ute fotograferingar pga att jag inte har någon studio :P Brukar använda mig av en reflexskärm, så jag får bra ljus. Det kan man även använda inomhus :)

trevligt med film.

sv: Hihi okej ;)<3

Jag har shoppat, senare blir det middag med några vänner :)

Åh den är bra <3

Okej ;D hehe. jag kan ingenting om hockey så :P

Har inte sett filmen ;)



Görs ?

yes :) spelar du själv eller hur kommer det sig att du gillar det? :D

hihi :)

vad har du för planer ikväll då? kram!

sv: tack....vad hittar du på då?

Jahaa okej hihi :D men skoj ändå!!

sv oh yes <3

va görs? <3

vad mysigt det lät :) ska ni göra ngt speciellt eller? :)

Blir massa fredagsmys :D

gör det om du har lust :)

ah :)

Vad ska ni göra efter det då? ;D

sv ska snart skriva till alla att tävlingen är avslutad <33

det är om hur jag mår <3

Okaj ;D

hehe ne jag tycker det är rätt uttjatat :P brukar du kolla?

sv snarare jobbigt xD<3

åh vad rolgit :D

sv: det är bra! det är ju fredag ;) ♥

Åh jag har också sett den! ;D

jag såg den på flyget till mexico ;)

Okej :p du har inte följt dom andra säsongerna?

hoppas ni får en bra kväll då :) <3

sv man mst ju skicka t alla :o de är ganska många trots allt ;(<3

Jag harinte sett en endaste gång i år xD

åh tack :D

Inget :)

vad gör du imon ;d?

Hihi jaa ;D

åh jag vill va med på mest aktiva imorrn :(

Ja :D

Ne jag tror inte att jag kommer vara det ;P den är konstig ibland!!! <3

kollar på film. :)

Sv. :) fast nu e man klar!<3

Vi har också en i skolan :P Men vill verkligen ha en egen :D

Hehe :P :D hoppas kan man ju göra :P

inte mot normala fall ;)

Hur många stjärnor fick den från dig? 1-5 :)

sv ohja <3

görs ikv<3

<3

Svara på min dagens fråga så är du JÄTTE SNÄLL, kraaaam

nu ska jag dra till stallet ;)

okej ne inte mkt ska typ träna snart :) händer ngt roligt ikväll=

Har du legat etta? :P

jag brukar springa 7 - 10. Men nu har jag inte tränat på ett tag så.. :)

Min dag var toppen ;)

Fredag idag! ska du fredagsmysa ikväll? :)

SVAR: Hehe okej! :D

(L)

sv strax äta<3

ja (:

sv; haha tack! :) älskar din design, har du gjort den själv ? =)

sv ohja<3

hej, hur mår du? :)

haft en bra skolag?

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

Ställ gärna en fråga till mig i min frågestund på bloggen! ;) Vore ju för sorgligt att ha en frågestund utan frågor :P



Alla frågor besvaras och du får fråga precis vad du vill oxh hur mycket du vill! :D

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den kanske man skulle se (:

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

den är bra!

Riktigt bra film :D

Den filmen ska nog jag ta och se =)

vad gör du då ? :)

Har inte sett den filmen, men jag får nog göra det.























Follow my on Bloglovin







Trackback