tråkigt att man inte fick träffa dig!


haha, bildbrist det får bli några år gammla bilder (yy)

Sitter och ser tv med Moa, ska snart sova sköönt! och sen fick just reda på att Nathalie inte kommer ner till Gotland, nu blev jag lite ledsen. Det går inga tåg eller något, så det blir inge Gotland för dom. Hoppas jag åker upp till henne, eller att hon snart kommer ner. jag som saknar henne så grymt mycket, men det får bli en annan dag ♥

Imorgon, får jag se vad som händer inga planer direkt men något blir det säkert.
Hoppas ni haft en bra kväll, det har jag!

Kommentarer

Gokväll söta du! Vad ska du pyssla med imorgon måndag?

Kram och Godnatt!

sv; allt bra annars då?:)<3

tack så mycket! :)



allt bra med dej?

sv; Samma här! ;)

Händer imorgon då? <3

:P

sv är trött xD

sv: tack:)

sv; :D<3

godnatt sov gott hörs imon!:D

heeelt okej:d VAD GÖR DU?<3

nice! :D

jag ska sova nu. natt natt sötnos!

vad görs?

ska alldeles snart sova:D

åhh vad gör ni?

Vem är den söta fia lottan på bilden med dig? ^^



svar: ja, eller hur :D

ska snart sova

trevlans:D njaaa ska snart sova

sv: ja! haha kebabpizza är bästa bakismaten :D

svar: hihi jaha, vad heter han då? :) Man kan inte se skillnad på kort, inte jag iaf, om det är en liten fia lotta eller en liten nisse pär ^^

Hihi :)

Godnatt :)

sv :D va gör du ?

sv; Okej, trevligt! ;D <3

Typ ingenting :(

Kanske vara med en kompis på kvällen :D

sv. jappjapp :D

sv: jag har influensa och mår inte alls bra :/ så jag sitter och ser på mumintrollet. Hemulen är min favorit ^^ Vad gör du själv?

måste fråga dig har du en taturering på fingret?

sv: haha:D Den var bra du(A) Då kan du göra samma sak för mig då så får jag också mer kommentarer:D 'blink'

Åh, vilken sötnos. Är det en av dina småbröder (heter det så) ? ♥

Fina bilder du har på bloggen:)

Ja, det var ganska kallt. Men äsch, kul var det :D

sv: Hihi lugnt ;)<3

tack :D hur var din nyårsfirande i fredags? :)

allt bra med dig :)?

sv: tack :]

Inte alls mycket, fixa nyss en tjejs design :)

härlig blogg, följ gärna mig med!

jätte fin blogg:)

Hejsan Kristinis här! vill tipsa om min blogg, där du finner ord från min vardag, musiktips, modetips och tävlingar minst en gång i månaden! Gillar du min blogg följ mig via bloglovin, säg till så följer jag dig med!



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!



//Kristinis

Viktig fråga på bloggen, kolla in den.

Långa eller?

SV: Inte så jätte mkt.. Ska iväg på sjukhus besök idag..

Först med Pälsk, sen åka och hälsa på morbror på sjukhuset.

SV: hur är det? :)

sv: Okej :)

Hur har din nyårshelg varit?? :D

:D<3

Cha cha sweetie :)



Tänkte höra om du har några bra tips på tjejiga hemsidor med typ tips om makeup,naglar och skönhetsprylar? Eller någon webshop som du tycker är bra där man kan köpa sånt? :)

Take care - http://lindshe.blogg.se



söta bilder ;>

god morgon:D hur ser planerna ut för dagen?:)

Hej, allt bra?

- Ja!:)

Sv: Jag ska äta frukost :)

Fina bilder:))

knåpat ihop en outfit, vad tycker du? hot or not?:)

länk till inlägget: http://liborius.blogg.se/2011/january/h-o-t-or-n-o-t.html#comment

Ha en bra dag =)

sv samma är skit trött xd<3

Sv: Ja, hur mår du idag då?:D

sv aah du med :d<33

Hej där! Intresserad av åsikter, foton, humor & annat smått & gott?

Kika mer än gärna in på min blogg då så gör du en Keily jätte glad.

Faller min blogg dig i smaken finns bloglovin du gärna får följa mig på.

Kram ha en bra dag!

SV: tycker samma <3

Sv: Jag mår bara bra :D

Vad ska du göra idag då? :)

sv haha d kmr (:<3

btw :o lyckades ja me min bild?

- Ja!:)

söt tjej! :d

Sv: Jag vet inte, hade tänkt fara in till stan med en kompis men hon ville inte, så jag vet inte :)

sv :oo tack <3

Sv: Ja, får väl vara hemma igen! Tagga till cupen ;)

sv haha :D<3

vill typ oxå lära mig fota så man tar tips från såna duktiga som du (a)

Vaknade nyss xD

Allt bra med dig idag? :)

Hallå, allt bra idag? :)

sv haha (:<3

va gör du ?

Sv: Ja, cupen börjar imorgon :)

sv: japp:D

ska du hitta på idag?:D

sv tråkar xD<3

Skönt :D yes finfint! När vakande du?

Sv: Ja! Såg du den igår? :)

- Roligt att du är med! :D

sv ahha :P<33

Sv: Okej! Är texten bra? Haha, jag kopierade den från wikipedia, det brukar ju inte stämma där. Men om du läser texten, tycker du att den är fel eller stämmer den till filmen ?:)

Justja, tack hihi :D

det är bra med mig, hur är det själv? :P

God morgon :)

Allt bra? :D

- ja ;)

men jag vet inte riktigt vad som är min dröm, men tidning skulle vara kul.

helst vill jag ju bara bli lyckligt gift, ha ett fint hus och ett kul (eller inget!) jobb ;)

Fin blogg ;D

SVAR: Det är bra! Händer idag? =)

verkligen jätte fin blogg, haft ett bar år?=)

Vad gör du? :-)

svar: cherokee? :)

svar: heter din lillebror Cherokee? Fan va gulligt! ^^

SVAR: Inga planer :)

svar: okej, men det är väl inte ett svenskt namn? Eller? :)

Godmorgon :)

vilken ögonfärg har du ? :)

Hej gumman <3

Jag lånade bilden på dig i lekställningen till min blogg om det var okej? Annars får du säga till så tar jag bort den. Saknar dig, Puss&Kram <3

Fin design på din blogg! har du fixat den själv?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback