postkod lotteriet, i visby


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag blev det att vara med Elin och vi gick och såg svenska postkodlotteriet som spelades in i Visby idag. Det fanns även Olle, Andreas & Minnah. Och många miljoner blev det för vissa som var där, på fredag eller lördags ska jag se det på tv. ska ni med se postkod lotteriet på fredag eller lördag. (vet inte när det är ännu) Det var riktigt kallt, och många som var mycket lääängre än mig så jag såg inte mycket. Super svårt att få bilder, men det var mysigt att vara där. mer bilder kommer imorgon ska bara fixa dom lite (a)  hade en super bra dag!

nu ska jag ta och svara på kommentarer och se tv, fler bilder får ni se imorgon.
har ni haft en bra dag?

Kommentarer

bra blogg! :)

Jag var där och letade efter dig! Var stog du? <3

bara bra tack snyggast ! :*

varse :D



japp allt är super :D själv ?

vilken in blogg! :) vad har du haft för dig denna söndagen?

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/sondag-dagens-blogg-2.html#comment

sv: jo allt är rätt bra själv ? :)

okej:)

ja, hur gammal är du själv?

Tack detsamma! :-)

svar: Du frågade vad allt kostade, all kamerautrustning eller vad menade du? :)

jag har haft en super bra dag :)

fina bilder!

allt bra med dig ? :)

mycket fin blogg!



jag undrar hur du har fått till det i din meny, i kategorier. när du har en liten tjockare text på vissa rubriker. hoppas du förstår hur jag menar :)

sv: ja bra :D

sv: jag fyller också i höst! :)

vilken månad?

Hur har du haft de gumman?

hur gammal ser jag ut att vara? :)

grattis i förskott! :)

hur gammal ser jag ut att vara? :)

grattis i förskott! :)

sv: blir väl bara plugg, träning & skola för mig.

ha iaf en jättebra vecka osv!:)<3



KRAM

så bra snäckan

åh, vad kul :).



svar: ja :D

sv: Fin blogg ;)

det är bara bra! Själv då? :)

Åh, vilken fin blogg! Kommer säkerligen besöka den ofta! :D ♥

Kolla in min bloppis, ombloggad oanvänd fuskpälsjacka från H&M med prislapp kvar, oanvända Acne Jeans, Partykjolar och mycket mer!: http://bloppisgarderoben.blogg.se/2011/january/saljes-gardebrobsrensning1.html

Kolla in min bloppis, ombloggad oanvänd fuskpälsjacka från H&M med prislapp kvar, oanvända Acne Jeans, Partykjolar och mycket mer!: http://bloppisgarderoben.blogg.se/2011/january/saljes-gardebrobsrensning1.html

Sv:Okeej, Coolt att du var där ;) :D

sv: jag fyller i november :)<3

Sv; samma här :). btw måste säg att du har en grymt fin blogg!

sv: ja, sj? :)

trevlig dom var i eksjöför några veckor och såg på det med

Sv: :D♥

sv; härligt! :)

hihi, oj man tackar ! <3<3

vad ska du göra i veckan då? =)

Vilken rolig grej att se, Rickard live;)

gillar din design

vss= Vgd?

sv: så bra !:)

Åh vad roligt! Jag vill också se Olle! :D AVis

svar: okej :)

Sv; skola för mig med (: skulle gärna få lov igen.. Men om 7/6 veckor är det sportlov ju (:

Ska du göra något speciellt på sportlovet? <3

svar: varsågod :D

Nu finns svaren från frågestunden :)

sv: jod det är bra med mig också :) görs ikväll?

sv:Absolut

Hur är det? :D

sv; häftigt att du såg dom!

hade verkligen velat se andreas & olle:(..

Samma här :)

Vad har du gjort idag??

SVAR; ja haha :)

härligt :) jo det är bra med mig också :)

sv: jodå, allt bra!:D

De går kasst för mej med kommentarerna:S

Allt bra med dig goding? :)

sv: tack så mycket :)

vadå haha? :P jag tycker de är bull

Haha,okej, jag ger samma svar :P

sv; ja bor i skellefteå, så långt upp kommer dom inte .. :(

SVAR; :D

svar: Jaha oj, det vet jag inte. Jag har inte räknat. Men sammanlagt med alla objektiv, studioutrustning, kameror, reflexskärmar och allt det där har jag säkert gjort av med 20-30 tusen, haha! :P

vad kul :D

min dag kunde vatt bättre:D men ska ändå inte klaga! :) Sjääälv?:D<3

sv: jag ska packa för jag ska hem snart :)

sv: ja, vad ska du göra i veckan? <3

Hur många besökare idag babe?:D

Underbart att höra! Med mig är det bara bra :)



Hänt något kul i helgen? :)

se på solsidan, precis pärlat klart och msn

ja ;D

sv; ja:(.. hade varit kul att se.. gillar verkligen olle & andreas:(!

ja :)

sv okej<3

va så lite så :)

men härligt! :D jo tack de e bara fint :)

Visst är Olle grym? :D

sv =D

Kul att se postkod?

vad gör du? :)

sv: haha, jadå :D

ha en toppenbra vecka!

KRAM EBBA

sv; att dom är!

tyckte du att andreas var kort då=D?

hoppas din helg varit bra :)

imorgon är det en ny vecka, något speciellt som händer då?

1409:S

JApp <3

sv: okej samma, och sen dra och kolla på ett gym <3

sv; okej, hört att han inte är så lång men:$

vad gör du? :)

hihi jodaa :)

svar: Ja men så har jag sparat mycket pengar också, haha! Det har inte varit helt enkelt alla gånger! :)

s :)<3

görs?

fina bilder du tar :)

Åhh tänk vad kul att få vinna nån miljon! :P

:D

sv: kan tänka mig det:D:D

tack :)

allt bra med dig dåå???

segar de med kommentarerna så för dej igen när du ska in på en blogg och kommentera?

sv; hoppas man får se honom själv irl någon gång!:)

asch skit samma:D

Allt är bra med mig ja! Med dig oxå? :-)

toppen med mig, små trött bara :)

haft en bra helg ?

okej, funderar på att sova! <3

åhh fan va nice eller! Älskar verkligen andreas och olle, skulle va happy hour för mig att va där ;) Det är ju inte helt fel med en folkfest där typ massa fööölk vinner miljoner heller iofs^^

sv; ja:)

sv ska sova snart<3

Hej, hur lång är du??

såg du på solsidan?

Wow du är alltid lika grym på att fota! :D



Tack söta du, det var ju delvis för dina fina tips som jag hamnade på listan! ;)

Så tusen tack!

Kram

sv: ja det är jättebra. har kollat på solsidan, älskar det programmet!



ps, vart har du köpt din pappersfond (vita pappret som du har när du tar studiobilder)? tacksam för svar!

sv fast är nt trött :(<3

sv: ja <3

ja

sv nääe <3

va görs?

aa det har jag ;D

SVAR; Haha yes :)

En lite konstig fråga kanske men hur sätter man på din diskmaskin??

kollar film :)

Sv; Okej vad härligt! :) allt bra med dig då?



då har du haft en riktigt bra dag =)

sv: :)

Frågan är bara vad man skulle bränna pengarna på först!!

blir det skönt att sova sen?

sv jo ja med<3

Gött :D



ska du sova? :)

sv ska sova :)<3

sov gott :)

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra söndag? :)

ah coolt :)

sv, jag chillar, sj då ? (;

sv: händer i veckan då? :)

SVAR; Yes :)

Okej :)

:P

Jaha då var det skola i morgon igen

sv: japp ska sova nu, god natt:D

självklart ;) Hoppas du får en bra start på veckan i morgon :)

sova snart :) du?

aa det känns jätte bRA:)

sv; taack :D

sv: vsg ;)

Sjukt fin blogg sötnos♥ ! Följa varandras ? :D.

sv; hur är det med dej då?? :)

Sv; Tack så hemskt mycket!

ja allt är bara toppen med mig faktiskt =)

ska nu sova bye.

svar: så bra.

Godnatt :)

ja:D

SV: Jag har nyss kollat på film :)

du då?



Kram

SVAR; Ja :)!

fasen vad coolt! :)

Jag har bara varit på lite fest och så :)

låter som en ganska nice dag :)

göres?

sv; händer imorgon:D?

Hoppas du kommer sova gott

kram

Sv; Yes det är härligt :)

ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt, så jag orkar med morgondagen =) godnatt på dig, sov så gott!

Godnatt och sov så gott! :D

skola, fika med min syster och hennes pojkvän, umgås med polare :)

Jag ligger i sängen och funderar, du då?

Kram

söt du e:)

Gillar verkligen dina foton :) tror du att det blir någon bloggträff i sommar också?



/Shoppaholly

sv; det är bra :) synd med skola imorgon igen bara -.- haha

Sv; samma :) plus plugg och träningar, samt att träffa kompisar :D

Tackar!:) några planer för veckan?:)<3

Chacha, kika in på Stockholms största heterosexuella blogg, skriven av mig! :)

ååh faan, va roligt..

Det är dig man ser i Tv:n då som tar emot bilen då ;)

- fina bilder!

Synd bara att man aldrig vinner någon miljon eller liknande. :P

Vad roligt att se idolerna! jag känner Minnah^^























Follow my on Bloglovin







Trackback