mååååndag, sitter i skolan.

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Elin Sandelin
Kamera: Canon EOS 1000D (elins kamera)

Bilden är tagen för några dagar sen..

Sitter i skolan och lyssnar på musik, ska ta och börja jobba. Inte gjort så mycket innan vi fick lunch, då satt jag Elin och Viktoria och pratade. Inte alls taggad för den är veckan, men imorgon är jag lite mer taggad för då kanske Elin ska hem till mig och sova hos mig mys.

Veckans planer vet jag, men jag tar och skriver dom senare när jag kommer hem. efter skolan ska jag bara hem, inga planer alls för dagen. Kan vara sköönt att bara ta det lungt när det är måndag. Vi hörs när jag kommer hem.

Kommentarer

svar: ja, men sån där vatten OBOY till! :D

svar: det skulle jag göra om jag vill låna en bild av dig :)

Några fler fototips? :D Du tar ju enormt fina kort. ;) Hade varit kul och veta hur du lyckas få så fina kort. :D

Haft en bra dag hitills?:)

svar: ja, det finns sånt där OBOY pulver man ska ha i vatten, jätte gott :D inte lika sött som originalet.

svar: nejje! Jag skriver ju i så fall att det är din bild, vare sig du har med din symbol eller inte! :)

låter bra! Vad har hänt idag då?=)

haha :) händer idag då? :)

sv;Jag mår jätte bra :)

ja, vad hittar du på idag? :)

ahaa kul :p

nja ja e hemma, ska strax duscha :)

Ha så kul i skolan! :)

sv; japp hahah ^^

kan du fortsätta kommentera min blogg, & så kan jag din :) ?

sv: jag ska till gymmet med min pojkvän lite senare :)

hahah men va söt!!!

svar: näe, får ni vatten OBOY i skolan? Najs! :D <3

vad kul, lägg till mig så lägger jag till dig med sen :D

Antar att du går gymnasiet eftersom du är 93a. Men vilken linje går du? :)

haha söt bild

precis samma.. fast är där fortfarande.. jag slutar 4!=(<3

sv: ja Rix Fm är måsten! :D Love it! :D

Sv: Hittar du på då ?

Sv; samma här :)

fin bild!

Kolla in min bloppis! Fina kläder till låga priser: http://bloppisgarderoben.blogg.se/2011/january/saljes-garderobsrensning.html

Sv: Inte heller så mycket:)!!!<3<3<3

sv: härligt :) jo bra! vad gör dudå? :)

Har din dag varit bra? :)

haha gullig bild :)

Ha en bra dag =)

sv: ah tack! , <3

fattar de! skulle gärna bytt med dig! ;)

hihi :D

Alltid skönt att ta det lugnt på måndagar. :) Hur var helgen? kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

- samma!

Allt bra idag? :D<3

Okeii härligt. Samma här:)

dom 3 finalisterna ur veckans blogg är utlottade och dom slåss nu om en intervju, kika in om du är en av dom, annars kan du alltid rösta på din favorit! :)



sv; hoppas hoppas..

skönt att du mår okej:)!

Kom in och läs min nya blogg som jag startat där jag berättar om mitt liv som har sjukdomen catch 22!

Hej, jag har en tävling igång just nu. Och priset är en bloggsvar inbjudan! Är du intresserad? Klicka då in på min blogg :)

Ha det bra!

sv: Aha okej, jag med :)

kram!

Hoppas du haft en bra dag!

sv; okej går det bra för dig då i media? :)

svar: yes :D

glöm inte att kolla din mail bara :)

jag svarar på kommentarer :)

sv; Absolut! Lite trött efter hela första skoldagfen bara!

Sv: Okeej :D

går du gymnasiet? :)

sv; Vad bra! :) oops! fixat :)

sv; hemskt seg på att svara nu eftersom jag varit dålgit på att blogga denna helg .. haha!



hoppas du får en bra vecka iallafall! :D

sv; snygg bild:D!

nej jag ska börja i februari efter att ha hoppat av nian.

jag ska egentligen ta studenten i sommar men jag får vänta några år till ;d

sv: Okej :) .. Jag har varit i centrum och hämtad ut paket :)

sv; haha, va gör du:D?<3

Sv: Japp :D ♥

naw, hur gammal då? själv tycker jag att jag ser ut som en bebis haha :(

Sv: Härligt :) Jo, min var bra, kram!

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

joda :D

joda :D

Sv; de är bara bra :)

Tackar ;)

Tack :) allt bra?

Sv: Hihi, jag tog dom från svt.se/ponnyakuten (a)

sv; Det är tufft i starten, haha.

IV och sedan inriktning med praktik :)

hej :)

händer det något kul nu i veckan?

ojdå.. typ tack så mycket hihi :D

Sv: :)♥

fin bild!=)=)

ÄLSKAR DIN BLOGG!

Vad gör dudå? :)

Heej allt bra? :D

sv; Ja, verkligen!

får man fråga hur du har fått din kommenter text så stor med mindre text under till i dina inlägg? :)<3

sv: jopp, allt bra!:D sj?

grymta bra blogg du har och du är jätte söt :)

haft en bra dag annars? (;



kram

sv; lyssnar på käraste håkan:)!

men fan då :(<3

SV: tack så mycket! haft det bra i skolan? :)

Sv: Jag ska äta :D

gud va fin blogg du har! grymma bilder! :)

sv; eller hur:D

nja lite halvt pms humör sj då?

sv: okej, så bra!:D

Fin blogg! :)

Jodå :D

Ha en fortsatt bra måndag!! :D

- ja det är bra, med dig då? :))

Hej!

Skulle du vilja göra mig en tjänst?

Jag är nämligen med och tävlar om en fjärrutlösare,och undrar om du kanske vill lägga din röst på min bild?

http://joonnas.beldo.se/entry/7322

[nummer nio]

Skulle bli riktigt glad om du gjorde det,kram!:D

Haft det bra idag? :)

sv: låter bra det :D

Det är bara bra ^^,



Några planer för veckan? ^^

Oj oj, nu har jag inte bloggat "bra" på ett bra tag...

Hoppas att julen, nyårs och januari har varit toppen för dig!



Många kramar från mig, och hoppas att du tittar in igen.

sv; :).

Jag diggar dig:D<3

Hur är det? :D<3

sv: allt är bra med mej :D

sitter och beundrar din blogg den är verkligen urbra designen o allt. du fotar jätte bra (;<3



kram

Tack! <3 varför fixar du inte dom om du är onöjd då? :oo

Sv: Jaa, vad har ni gjort på skolan idag då? :D

SV: helt okej för mig med :)

älskar bilder där man kan bjuda på sigs j :)

sv: hahah hur kommer det sig att du är så dryg då? ;D

Det bra med mig, taggar till ett spinningpass^¨

sv: Min dag har varit grym! Hade en lektion på 40 min sedan sluta jag ^^

är heller inte taggad för denna veckan...kan vi inte bara hoppa över den ? (A)

sv: Skola, träna & Göteborg ^^,



Gjort något kul idag då? ^.^

charmerande bild:-)du är så fin!

var med i veckans blogg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback