nu blir det fika med min mamma..


Foto: Torsten, Linus och Elin.
Modell: Beatrice (jag), Linus, Elin & Sara
Kamera: Nikon, skolans.

Idag i skolan har vi fixat lite bilder, när vi rör oss här får ni se några. Och sen var jag och Elin ute och tog några bilder, som kommer senare när jag får bilderna av Elin. Och nu har vi vart ute och tagit bilder nere vid hamnen vid våran skola. Dom kommer sen när jag kommit hem och fixat bilderna då får ni se dom.

Nu ska ta mig från skolan, och åka och fika med min mamma. Jag hör av mig senare mot fem tiden kanske, grattis till min mamma igen och jag älskar dig. När jag kommer hem ska jag även fixa bilderna vi tog i skolan.

vad ska ni göra ikväll? ♥


Kommentarer

sv: så bra, jo då :P

vad gör du då? :)

Fin blogg. Hur är det med dig idag? :D

sv: jotack, de är bra :D

själv då? :)

Hoppas din torsdag blir toppenbra :D

sv: hehe ja me ;p

allt bra idag? :)

allt bra med dig annars då? :)

SV; jodå allt är fint :) själv då ? :)

Allt bra ? :)

- alexandra

Häftiga bilder

Sjukt häftiga bilder. :) Ikväll ska jag umgå med mina systrar, du då? kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

Vad mysigt!



Nu har jag satt igång med en liten frågestund!

Du får fråga vad du vill, vad det än är så lovar jag att jag svarar ärligt.

Kom igen nu, fråga på!

kram



http://http://victoriamiranda.blogg.se/

http://http://victoriamiranda.blogg.se/

lust att besöka en flickas blogg och göra henne glad genom en kommentar ;D



btw, du tar jävligt snygga bilder !

hihi :) hänt idag då ?

Söt blogg ^^ Kika in min blogg? har en "veckans blogg" tävling så var gärna med! :D

Sv: =)

Inte mkt. Ska fixa lite här hemma nu.

häftiga bilder:)!

ha så trevligt med din mamma :)

Sv: Jadå allt är bra med mig, hur är det själv då? :)

Hej! :D Allt bra med dig idag? :D



Var med i TÄVLINGEN på min blogg med sammarbete med Runns Webshop!

Priset är ett PRESENTKORT värd 300:-!

Hur du går till väga finns att läsa på min blogg;

http://photoframe.blogg.se/2011/january/tavling.html



/TOBIAS - PhotoFrame!

SVAR hhii okej :]



ikväll ska jag fira min kusin som fyller 15 bast=D själv då?

haha, ouups, det viste jag ju faktiskt :P

<3

Kärlek till bilderna , så fina!

Sv: Härligt :D

mår du bra gumman?

några planter inför i helgen då? <3

Nej verkligen inte. Är jätterisig idag :(

Sj?

Var med i min dagens blogg, inget o förlora! :)

Vill du ha snygga och ovanliga smycken??

Besök då: www.designbyclaudiaa.blogg.se

Klicka på "december 2010" eller "januari 2011" för att se alla smycken som jag har tillverkat:)

Okej. nja sådär, min data har krashat :(

Hej! torsdag idag, allt bra? :)

kraam :*

mumsigt med fika :)

Vad har du gjort idag då? (:<3

Hejsan! Har kört igång med en outfit-tävling! Var gärna med och tävla, mer info finns på bloggen ;)



Ha det bra! :D

Har du läst mitt långa inlägg? :)

sv: okej (;

Jag har varit i min förra skola och pratat med femmorna, typ att min skola är bra och att dom ska börja där i höst. Hahah (; Men jag slapp skolan iaf.

sv; Skönt att höra :D bara fint här med. men magen burkar kurra så blir nog dax för middag snart :D hehe.. vad har du för dig? :)

Sv: Okej, mysigt ändå :)

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

haft en bra dag:)?

sv; det är inte så att du vill göra en header åt mig;)?

japp, toppen!

själv ? :) kram

tack, :)

sv: JA :(

okej, vart i skolan jag åh :)

Jao:(

Härligt :*

coola bilder :)



Hur mår du?:)

Ikväll ska jag väl bara ta det lungt tror jag :)

Bli veckans blogg?:)

kika in på min då!

sv: kan du inte skriva ett inlägg om varför du valde att gå på just donner? (A) :)

svar: så lite :)

Grattis till din mamma föresten:)<3

sv: japp , det är super :)



/Sandra<3

svar: vad bra :D

ha det så mysigt

fin blogg :)

Hejsan ! :)



Vilken fin blogg, en av mina favoriter faktist! Imorgon är fredag, vad har du för planer då ? :)



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

tilllagd























Follow my on Bloglovin







Trackback