seg kväll, men nöjd med dagen


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Godkväll, ikväll har jag inte gjort så mycket mest kollat runt på facebook. Och Andree och Marcus har inget liv och skulle spamma hela min logg på facebook, tror jag hade runt 65 ny händelse jobbiga kan man säga med andra ord! Men jag gillar er ändå grbbar fast ni var jobbigt just då, hihi! Nu tänkte jag kolla på lite kläder och sen kanske gå och sova, riktigt trött!

Är det fler än jag som märker att blogg.se är väldrigt segt? Riktigt tråkigt när det ska vara så segt, men jag gillar blogg.se och vill ha kvar det. Vill inte byta blogg grej, för jag tänker inte slänga bort allt det jag har skrivit!

söt katt, men ibland för jobbig!


Kommentarer

söt kisse :) de verkade så dött när vi va där :P

tack :D

ja de är ganska litet :P men ni har ju bra med affärer och så ialf! :P vi va där när jag gick i 6an går i 9an nu så de va några år sen :P

hehe joda :)

Händer i veckan då? :)

sv: det är inte så segt för mig :p

underbart :)

taaaaack raring♥

Jag ser familjen annorlunda :)

Fina bilder :)

sv; jodå det är helt okej :D

sv: Hihi lugnt ;)<3

Ska du se något på tv? :)

jo det är ok. önskar dig en fortsatt bra dag! ska in i duschen så kommer inte tillbaka förrän jag är helt klar för dagen. :) kramis så länge!

Äre din söta kisse? ^^

sv: ja :)

söt kisse

Vad fina ögon!

sv: okej. Hur många djur har du?

Svaren på frågestunden finns nu uppe på min blogg. Kika gärna, och tack för att du frågade! :)

sv: ah

Varför inte? :)

Fina bilder! :)

händer senare ikväll?:)

Jättesöt katt! :D

Tack :D

Fin bilder!

Skit fina bilder! :)

Hur länge har du fotat? Kram

vad göru då ;)<3

Jätte fina fotton :)

Shit! Snygga bilder! =D

Skitsnygg blogg ;)



Kommentera gärna min nya design ^-^

Kram Frida!

ja verkligen:D

sv: kommit på ngn fråga? ;)

sv; yes! :)



Söt katt!

svar: förlåt för sent svar!

japp ;) ha en bra kväll! :D<3

söt katt :)

film snart, vet dock inte vilken ;)

Sv; Tack själv :)

Vad ska du göra imorn då? ^^

Jag chattar och svarar på komentarer ;)<3

Sv; Åh tack!



Älskar din blogg! :$ Du är så duktig! :D

Gillar verkligen din blogg!:)



Besök våran blogg som är ny,

vi är två tjejer som börjar blogga tsm!



min egna blogg http://swedell.blogg.se

jag med + tränat )

Fin misse :)

Tack :D

fina bilde!:D

göres sötnos?

Söt katt!

Haft en bra helg? Kram!

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

haha :D

sv: jag oxå :d en rikigt chill dag som man behöver ibland:D

haft en bra måndag ? :)

Svar: ♥

bloggtrafik.nu var asm♥

tack söta du♥

hihi ja:)

SV, hehe inget du behöver tacka för ju! :D säger ju bara sanningen :) Såklart jag länkar dig, du har ju blivit en av mina favoritbloggar nu ju! :D Såklart måste du vara med då ju! hehe

hahaha.. nej nej nej, jag ser inte bra ut :P Så det är få gånger jag ställer mig framför kameran :P hehehe.

sv: tusen tack :) men du skall inte prata om att vara söt!

Hej! Har utset "veckans blogg" nu, så kika in och se om det vart du, annars delta gärna i den nya tävlingen! :)



Kram

sv: okej, den är verkligen stilig :D

Ohh så mysiga bilder:)

Sov så gott.

Söt :)

mysiga bilder :)

SV vsg

NATTI

NY TÄVLING DÄR DU KAN VINNA HÅRPRODUKTER + ÅHLENS PRESENTKORT VÄRDE 1000 KR! Missa inte det: http://scme.blogg.se/2011/january/ny-tavling.html#comment

chheenare !:d



vad använder du för kamera ?

kolla in på min blogg en sväng och kommentera gärna, nyss startat den! :D



btw nice header :)

sv: okej! :D

Kul att du ville vara med! :D

Säger till när vinnaren är utsedd! :)

Svara gärna på dagens fråga i mitt inlägg.

Länk: http://shikos.blogg.se/2011/january/mamma-vs-pappa-1.html



Tacksam för svar. <3

vilken söt!:D

kika in på min blogg om du har tid :)

Hej :D Din katt är så galet lik min katt på den första bilden XD HAHA blev nästan lite rädd först! :D

ALLT BRA? :D

Jätte söt katt, har själv en katt :)

viilken söt katt

Jätte söta bilder på katten :)

katter är de vackraste djuren!

Vilken sötnos!

söt katt ! :)

åå, as-söt katt.. fin bild (:

Asfina bilder!

Fina bilder! :)

Söt misse :)























Follow my on Bloglovin







Trackback