trött tjej, ska sova!


Foto: Beatrice Jakobsson (foto)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm och 70-300mm

Godkväll bloggen, snart är fredagen över eller den är över. Nu går vi in på lördag och snart är det söndag, vad snabbt det går. Fast min kväll har vart lite seg men det får gå, hoppas på en bra lördag iaf. Ska träffa Emma, se fotboll och på fest!

Annars har jag inte så mycket på hjärtat, mest är jag orolig nu. Men kan vet inte så mycket så kan inte säga så mycket nu heller. Men får sova på saken, och hoppas allt går bra. Tänker på dig, du betyder grymt mycket! (kanske berättar någon dag)

Kommentarer

sv okej va härligt :) jo jag mår skitbra!

sv ja! :)

härliga foton!



sov gott!!!

PUSS

sv: okej sjööönt, jag ska nog bara ta det lugnt och så:) allt bra med dig idag?

Omg fett fina bilder du tar!! (:

fina bilder!

allt bra ? :D

Galet fina bilder!

SV: okej, vilken ?

Gick nyss upp <3

http://liinaaslund.blogg.se kommentera och skriv vad du tycker om mina nya blogg! :)

Låter skönt :) Jag ska träna nåra timmar både lördag o söndag, men idag ska jag försöka träffa bbästa vännen också :)

Vilkeen Fiin Blogg!

Besök gärna min blogg ! www.myggiis.blogg.se

sv: okejokej, godmorgon säger jag då :p ska snart äta frukost :D

sv: smaklig frukost eller vad är det man brukar säga ? :p

SVAR Tack så mycket :)

guuud vilka fina foton!

fina bilder ^^ händer idag? <3

SVAR :)

Underbara bilder!

hej, det var ett tag sen!

kika in på min blogg! kram!

godmorgon -

sovit gott ? :d <3

Vackra bilder!

ha en bra lördag! :D <3

dududu som är söt <3

kramar ^^

sv:

hihi vad bra ! :D jo ja sov bra även om ja är lite trött :/ <3

svar: sov du gott i natt då? ^^

älskar bilderna!

godmorgon :)

täkte bara säga önska dig en underbar lördag :) kram

sv:

hmm... de blir nog att slappa och så ^^ sj ? <3

sv; taack, vad kul att du gillar min blogg, följ den gärna med bloglovin' (:

hugs

kanon själv då :)?

svar: hur är läget med dig?:)

vad händer?

sv: :D

sv:

hihi mysigt ^^ ska ni hitta på ?

svar: vrf vaknade du med panik? :P

jag sov bra tills låtsasfarsan väckte mig x)

Sv. Åhh tacktack men du kan vara :-D gillar dina bilder enormt !

okej, vaknade just :)

sv ååh tack! :)

hihi, nästan vaknat :D

sv taack! :)

Riktigt fina bilder :D

sovit gott? (:

Jättefin blogg du har! Du är verkligen duktig på att fotografera :) Är Canon Eos 550D bra?

Vore kul om du kommenterade svar på frågan angående mitt h&m inlägget:)



Har också en tävling i min blogg just nu där jag lottar ut en fin dubbelring i silver till en av mina läsare, kanske något för dig? Värt att kolla :)

sv:

hihi okej kul ! :d <3

vilka ska spela ? asså vilka länder ? XD

sv:

ahha jaha du menar så x) lite trög (a)

sv åh tack! :)

tack du snygging :D

Sv : Idag ska jag spela match , självdå? :D

svar: okej, det är lite personligt eller? syskon emellen?

Fina bilder!!



Åh, låter tråkigt att du är orolig.. :/ Hoppas det kan lösa sig..<3

Fin blogg du har!



Kolla gärna in min fotoblogg :)



Kram

härliga bilder (:

Vad tycker du om tatueringar? Färg, S/V eller inte alls? Har du en tatuering? Vad står den för? Uppskattar alla åsikter och synpunkter. - http://kateie.blogg.se/2011/january/en-till.html#comment / Love Kateie

Fina bilder:)

Duktig du är på att fota.

Hur är det med dig idag?:)

Fina bilder! :)

Älskar första bilden:)























Follow my on Bloglovin







Trackback