mina underbara syskon

Dag 3 - mina syskon

Mina halvsyskon på pappas sida ♥

Andreas som är 35 år
, han bor på Gotland.
Ann-Sofie som är 33 år, hon bor med på Gotland.
Jimmie som är 31 år, han bor i Malmö.
Jessica som är 29 år,
hon bor på Gotland.
(brukar träffa Jessica och Ann-sofie rätt ofta men inte Andreas och Jimmie)


MINA RIKIGA SYSKON ♥

Angelica som är 22 år,
hon bor på Gotland.
Johannes som är 19 år, han bor på Gotland
Jonathan som är 16 år, vi bor i samma hus
Fanny som är 11 år, vi bor i samma hus.
(mina riktiga syskon, vi brukar se varandra väligt ofta)

Mina halvsyskon på mammas sida ♥

Joel som är 6 år,
bor hos mamma.
Min som är 4 år, bor hos mamma.
Cherokee som är 2 år, bor hos mamma.
Merci som är 1 år, bor hos mamma.
(vi ses inte så ofta, men ibland. Några har ovanligt namn, men det är fint)

Finns inte så mycket mer att säga till mina syskon, jag älskar dom och det vet dom. Jag kan prata med mina syskon om det skulle hända något, jag vet att jag kan lita på dom. UNDERBARA SYSKON! (det blir ett inlägg utan bild, men ni får stå ut)

Kommentarer

Hej :)

Haft en bra helg ? =)

usch då! :( förstår dig..det är inge kul med ångest. :(

med mig är det ok.

allt bra med dig?:)

SV:ttack <3

jag gjorde bubbelvatten i en genomskinlig plastkanna, så skakade jag den så det kom massa bubblor, sedan så tog jag bara kort på den & redigerade i photoshop (: lätt som en plätt!

hihi, ahh. hoppas du mår bra :) <3

haha, och jag tycker att det är jobbigt ibland att ha två syskon x)



svar: yes :D

mums ja!

svar: nehe :( då fattar jag <3

Ojj många syskon :D

men det är väl bara kul med så stor familj?:D

~ Vad bra då :)

Jo jag har haft det bra men jag känner att jag är väldigt sugen på att fota men vad kan man fota i denna årstid ? :o

Sv; okej :)

sv: hej :) hur är det ikväll?

Härligt med så mycket syskon!

hahah :D

inget specielt, kollar OTH :D

händer ikv? :P

fixa med mina naglar oh så :)

ohja!

gjort idag då?:D

oj har du tolv syskon ;O

mysigT!<3

svar: haha, alla ni skulle nog inte få plats x)

sv. okej (:<3

svar: man får göra det bästa av det :) <3

Ja det är ju jätte jobbigt :o

Önskar att snön försvinner snart så det blir lite färg ute :D

Wow det var inte lite syskon :D

sv; Önskar jag hade 1 eller 2 fler i min ålder :).

sv: det är bra med mig också :) görs ikväll?

OJ vad många syskon! själv har jag bara 2 :o

hejsan! fin blogg. :)

allt bra?



kramar!

sv: yeah :D

sv; aw tack du med! :)<3

:P

oj, det va många syskon :D

va kul :D

jag ska kolla tv solsidan tror jag :D



händer? :P

Sv: Vad bra:)

oj!;D hihi :) händer ikväll?:*

vgd?

Sv. :D

Händer imorgon då?

frågestund på bloggen

fråga på :)

svar: heh tack! du me :)

sv:

inte mycket, tagit det lungt mest!

sv; men du, ska vi bestämma en tid så vi kan prata på msn om headern osv?;D



sjukt många syskon:O:O

sv: najs :) ne samma blir la lite plugg och solsidan :D <3

tack så mycket:)

Var med och tävla om en fet länkning och att bli utvald till veckans blogg hos mig



http://aandrrea.blogg.se/2011/january/vi-kor-en-veckans-blogg-tavling.html#comment



Lycka till <3

OJ, vad syskon du har! :O

aa :)

Du tänkte ja ställa en fråga :)

Tycker du jag ska lägga ut ett litet tips om hur du kan få ett porträtt fotografi bättre ? :) Eller aa typ Hur du får bättre bakgrund ? :D

aa :)

Du tänkte ja ställa en fråga :)

Tycker du jag ska lägga ut ett litet tips om hur du kan få ett porträtt fotografi bättre ? :) Eller aa typ Hur du får bättre bakgrund ? :D

jAG SKA OCKSÅ SE solssidan och wallander =D

(urs caps i början!)

Okejokej, 15 :)

sv: så lite så du ! :D<3

kika gärna in och svara på dagens fråga :)

kram

- varsågod :)

okej, jo de är bra <3

Roligt med såå många syskon. Själv har jag 3 stycken :D

Många ni är :)

sv: har du haft en bra helg då+:)

Nu är en vinnare utsedd, kika in på min blogg och kolla om just du vann. inte?

Håll utkik för det kommer flera tävlingar inom kort! :)

vi får höras mer sen. konståkning på tv. :)

aa :)

Hej hur mår du:)??

Hhaha många syskon.

Kolla gärna in på min blogg :)



puss

Vilken ålderskillnad .. måste vara kul med så mycket syskon.. =)

åh gud vad många syskon :O

Va många syskon du har! :)

Oj, hjälp vad med syskon :P























Follow my on Bloglovin







Trackback