värdelös helg?


Jag gillar min bror och Emma ♥

Nu har blogg.se krånglat klart så jag kan skriva mitt inlägg, för runt två timmar sen gick Emma hem. Vi har inte gjort något ikväll, vi hade många planer för kvällen men alla var oklara så det blev inget av. Sen satt jag, Emma och min bror hemma och pratade. Vi kolllade youtube klipp och pratade och drog upp minnen. Mys kväll, men vi kom inte fram till något alls..

Varje gång någon sa, vad ska vi göra? Då svarade fick man alltid ett svar tillbaka jag vene, och började prata om något annat. Minst 20 gånger var frågade jag och Emma varandra. Men vi kom inte fram till något, aja jag skulle kunna vara hemma hos pappa om jag ville. För denna helg var värdelöst, mer taggad till nästa helg kanske?

några bilder från torsdagen. hur har eran lördag varit?

Kommentarer

fina bilder! :D



sv. jo... :P

fina bilder :)

varsågod :)

ska nog sova snart sötnos...

Riktigt fina bilder

nja lite av bra och dålig dag ;D

natt natt sötnos!

Sov så gott! :)

sv; börja med den imorgon:/?

ja, det gick ju inte att logga in på blogg.se ens för en stund sen, jag kom bara in på kenzas.se kissies.se fokis.se isabelles.nu och såna storbloggares bloggar, men inte min egen, eller din, eller andras :S

de ruillar, själv:)?

sv: Hihi :D

Vill du vara med i dagens blogg? :)

Gå in på min blogg och anmäl dig, jag utser 3 vinnare ikväll, kan någon av dom vara du? ;)

LYCKA TILL! :)'

Hej händer idag?

fina bilder

Godmorgon sweetie

allt bra med dej?

kramiz<33

Fina bilder :)



sv: Nice!

Allting bra med dig idag då?

Ha en jätte bra söndag! (:

Kram

Okej :)

söndag idag! allt bra med dig? Kram ;*

Haha det är så där det ska vara, jag brukar vara den som alltid svarar vet inte, men så pratar man om något annat tills det verkligen blir kris och då hittar man på något. haha :)

Du tar sjukt fina bilder! :d

ja dom är helt jävla idiotiska...

aww tack :') <3

samma här! <3

Så kan det vara här hemma också, man frågar vad man ska hitta på och så får man till svar "vet inte".

Allting är bra med mig! (;

Vad skall du göra idag då?

Skall spela handbolls matcher! (:

du tar alltid så fina bilder! :o

sv: np ^^,

ja. vad gör du? :)

sv. typ inget svarar på alla kommentarer ja nt svara på igår :)

Hej! Från och med nu är jag aktiv på min nya blogg www.floddasvardag.blogg.se . Haft en bra start på söndagen?=)

godmorgon :D

sv jodå :)

allt bra med dej ?<3

sov du gott inatt?:)

sv hihi<3

sovit gott då?

sv. Jag försöker fixa lite med färgerna på bloggen:)

sv jo ja sov gott ja med :)<3

svar: härligt att höra det sweetie =)



jo det är bara bra med mej :D

några planer för dagen då ?



kramiz<33

Kika in bloggen! Det ligger uppe bilder från gårdagens event, Nelly High Heels Winter Toru 2011. En massa mingel med IDOLERNA bjuds der bland annat på !



KRAM KRAM

Gillar bilderna:)

okej ;) inte mycket alls! :)

hihi ja, jag hoppas det ialla fall!;)

Hej hur mår du:)??

yeah jag jobbade ju som fotograf ;)

Hej ! Fin blogg och fina bilder (:

Jobbigt när det blir sådär..

fina bilder!

sv; tack :)

riktigt fina bilder!

fin blogg och fina bilder :D

kolla gärna min blogg :D

GUD VA FINA BILDER!!

ÄLSKAR NÄRBILDER :D



Fotademycket själv förr, men de bli ralldeles för lite av den varan nu för tiden...

Underbara bilder :)

jag är med :D

Superfina bilder!:D Jag gillar också att fota, men fotar bara med en Lumix digitalkamera :P Men jag sparar till en Canon såklart! :)

Liker godt bloggen din, fortsett!! Pleier å følge med ;) Ta en titt på min, og se om den interesserer deg; http://www.ensjel.no

Hej ♥! Kika in mina tävling som jag precis startat igån på bloggen! Alla kan vara med, och ifall tävlingen inte var ngåot för dig så oroa dig inte ;) Det kommer mer tävlingar och erbjudanden redan senare i veckan! :) Annars vill jag att du ska ha en fortsatt trevlig dag och du får gärna lägga till mig på bloglovin’, säg bara till, jag lägger till alla som lägger till mig!

KRAM Sanna ♥

så häftiga bilder du tar !























Follow my on Bloglovin







Trackback