älskar min pojkvän, riktigt mycket!


Foto: Fanny Jakobsson (lillasyster)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag har fått rätt många kommentarer om att folk ville se mig och min pojkvän tillsammans, här är en bild. Dock kollar vi inte in i kameran, men vet inte om jag har någon normal bild på oss då. Men den här bilden funkar lika bra!

Sitter just nu på jobbet och väntar på att lite kunder ska komma och köpa glass. Nu tänker ni säkert vad otrevligt att sitta vid datan, men det är inte alls otrevligt. (för då finns det mycket saker som borde vara otrevligt) Jag hör på musik ifrån den eftersom jag har spotify och jag sitter inte vid datan så länge jag har kunder. Jag jobbar till 18:00, sen ska jag vänta en timme på bussen och åka till sudret hämta mina saker och sen ta bussen in till Visby igen. (bussarna går jättedåligt på helgerna, så jag måste sitta två timmar för att ta mig till stan och det ska bara ta 20 minuter från mitt jobb. Tur att man har spotify på mobilen och kan sitta och fundera lite, på bussresan. Och imorgon blir det jobb för min del också, medan hela min släkt ska fira min syster.

vad har ni för er hela helgen?

Kommentarer

TEST!

Jo det är bra =)



Riktigt fin bild :)

Hej!



Har din blogg vad som krävs för att bli Dagens blogg? Idag lottar jag ut 4 vinnare. Allt du behöver göra är att följa instruktionerna i detta inlägg:

http://diablog.blogg.se/2011/july/dag-4.html



Trevlig dag!

gud så söta !:D



sv: hihi :)

sv; snart äta ^^

sv: chillat :)

sv: chill! :d

Vad görs då? På jobbet? xD

jättesöta!

jag ska snart åka o jobba

härligthärligt :)

sv: de är bra de :D



jo de är fint här sj då :)?



vilken söt bild :)

Så söta ni är! Gullig bild :D

fin blogg :D

Naww hur länge har ni varit tillsammans ?

älskar också min pojkvän (:

sV: yes :)

- awh thats cute!

Många glassäljare idag ?=)



Ska snart iväg.

Inga problem!:D

Sötisar!

sv; np :)

Gillar du tävlingar? Då borde du kika in på min blogg för under kategorin tävlingar har jag en massa roliga saker på gång! Var gärna med i något :D

Kram

sv: :)

gör du då?

Okej sjukt gulligt (:

själv har jag snart 2 månader med min (:

fast lite roligt att vi var på g i 5 månader innan. Men båda ville verkligen vara säkra om det skulle funka eller inte :DD

åh, ni är så otroligt söta tsm! :D

de är bra här :D sj?

sV: najs de :D



vad har du för planer idag då :)?

sv; åt ballerina kladkaka :D

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

Härligt ;D

svar; inget spc ^^

har du ngt tips på en bra film man kan se?:)

Japp :D

åh vad gullig bild :D

Härligt! Ja med mig är det toppen :D

tack :)



SV: Jag svarar på kommentarer!:D



Händer ikväll?



KRAM

sv; ja! Jag och min kompis är typ beronde av dom! :D

sv; bara bra! :D

Svar: Gör så! :D

Gud vilken fin header :O

Kram

Gullungar!

Hur mår du annars då? :)

Finblogg!

- Men det funkade inte :I

Farfar dog idag :(

Allt bra med dig??

Ska vi följas via bloglovin ?



ska vi göra ett länkbyte ? :)

sv; allt bra idag? :)

Gulliga ni är tsm!



sv; de är bra med mig! hur äre själv?<3

Härligt att höra! :)

SV; jag vet vad ska du göra idag då?=

Sv; ja :) Fin bild!

oja :D

grymt söt bild :')

jadå det är jätte bra själv då ?:)

Jo bra, Suttit barnvakt i sju timmar. Tufft! haha.

åh sött!

sv: hihi tack men du är finast. punkt slut! :)

äntligen,hihi :D

söta som socker också :* :)

Okej. Jo min dag igår var kanon :)

Allt bra idag ?

Sv; Jo det fattar jag med men ungefär ? :)

hejsan, har du något tips på en BRA systemkamera som inte kostar mer än 8000kronor? skulle bli sjukt glad för svar :)

kram!

sv: okej, nä inte så mkt faktiskt :)

åh tacktack, men din var också jätte fin :)

sv: aha okej :D vad ska du göra ikväll då? :D

sv: okej, allt bra? :)

jo det är helt ok här. göres?

sv: jo jag mår super bra! var och bada nyss. Hur är det med dig? :D

kram

Söta :)

mysig bild. Hur har dagen varit?

så lite så ! :D

det är bra, själv då? ;)

allt bra?

kramizz<33

Svar:Skönt,jodå de är bara bra :)

ikväll ska jag på fest! har du själv några planer? :)

Sötisar ;)

Ehh jaa solar och badar :D Vad söta ni är :) <3

söta! :)



sv; det är bara bra! :D

sv: det är bara bra med mig, lite trött efter jobbet bara men de funkar :) själv?

söta :D

- japp, super söt bild desutom :))

aw så gulligt:`)



blir att hänga med sina kompisar:)

sv: denna fina lördag är jag med min bror! kanske träffar ett par kompisar senare. Dudå sötnos? :)

ni e så fina!

söööta!

Sv: okej, bra att käna pengar!;)

jag och min familj hittar på olika saker!;))

sv: Så bra, jo då :)

vad gör du då? :D

SV; jag har tatuerat mej (A)

Hej!



Du får detta meddelande eftersom att du har kommenterat hos mig. Tänkte bara berätta att jag åker bort i morgon och kommer att vara borta i en vecka. Men jag har skrivit två stycken tidsinställda inlägg varje dag, ett av de är dagens fråga, vore jättekul om du ville in och svara på den varje dag.



Lättaste vore om du la till mig på bloglovin (http://www.bloglovin.com/sv/blog/10160/ajax/sv/follow/10160//), gillar min blogg på facebook (http://www.facebook.com/pages/angelicabloggse/178478105536128) eller bara kommer ihåg det i huvudet. Vore superkul att se alla era svar när jag kommer hem.



Har även tänk att länka de som har svarat på alla mina dagens frågor-inlägg denna vecka. Så om du vill bli länkad, svara på alla inlägg veckan som kommer, det sista blir nästa söndag. då skickar du en kommentar att du svarat på alla.



Ha det bäst, KRAM http://angelica.blogg.se

aaw vad söta :)

Vart jobbar du någonstans?

Fin bild! :)

Sv: vad härligt!

söta ni är :-)

Visste inte att du hade pojkvän :$

Gud vad söta ni är tilsammans!

sv; härligt!

den där bilden duger, så söta! ^^



svar: jaha, okej, tror du har sagt det förut, och jag har frågat förut :P

ååh så fina ni är!



Åå vilken grymt fiin bild på er!

Jag brukar oxå sitta o fundera på bussen.. det värsta är bara att jag alltid brukar missa såna jag känner som går förbi o säger hej. xD

Vad händer?

Måste tänka på annat så just wondering! :)

Söt bild , ni passar ihop ;)

Vi är på semester i Ronneby just nu och nu ska jag krypa in i tältet och sova!



Vad gör du?

Kram

åh fin

aa, jobbigt, vad jobbar du med? :D

sv: hehe jahh<3

dd?

Jävligt fin bild!



Sv; Så lite så! :) Jo tack allt är super, själv sötnos? Kram!/ Daniela

allt bra?

ni är jätte söta tsm!:D

sv; jo haft en helt superlördag! Fotboll och fest, heheh!! :-D



så söötaaa

Kul att du ännu ligger på topplistan , minns att du gjorde det när vi var kompisar också! vad säger du om ett länkbyte?

kramar ida

Vilken fin blogg och fina bilder du har :)



Skönt att spotify finns när man har det lite långsamt :p

sv: Japp. :)

Var med och tävla om dagensblogg:http://johannaarapp.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html



Lycka till!

söta^^

nemen, åh så sött.

gud va söta ni är =)

gullit^^<3

Så gulliga ni ser ut! :) hur länge har ni varit tsm då? ;)

Aaaw (:

oh, älskar din blogg och gud va söta ni är :D























Follow my on Bloglovin







Trackback