Att vinna en vän tar flera år, att mista en tar en minut


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Förlåt att jag aldrig skrev något mer igår, men jag fick den sämsta kvällen på länge. Jag var inte på humör och pratade helst inte med någon igår och då menar jag ingen. Rätt skönt det med, men det gjort kanske inte saken bättre, jag tänker inte dra upp vad som händer för det orkar jag inte. Men jag var inte på humör och det blev inte bättre under kvällen. Inte fick man sova mycket inatt, bara några timmar.  Känner mig riktigt glad och pigg, idag. Eller? Nu kommer säer det bli en dålig dag idag också.

Varför är jag vaken vid den här tiden? om kaske en timme ska jag börja gå bort till körskolan eftersom jag har riskettan idag. så jag ska sitta och lyssna i ett par timmar och sen gå hem, kanske försöka sova eller åka hem till sudret. För mina planer från gårdagen och idag, har blivit ändrade, så jag ska nog bara at det lungt mest.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

TEST!

hihi :)

Sv. åh! hoppas det blir kul!

Jaa det har du rätt i, Det är verkligen inte lätt att välja gymnasiet jag vet inte hur många linjer jag har valt mellan först var jag säker på en linje sen byta och så höll det på ett tag. men nu känner jag mig ganska säker!:D

Jättefin blogg :)

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

svar; jao^^

Det var så lite så! :)

<3

Allt bra med dig? :)

Jag älskar blad med vatten, så jävla vackert!



Rösta på min klänning !



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4jaeD8g4OGB8hpk1HmavmGDwvE5zEFF9pfasb5mn9llfQLTVxtGX#Gallery

Jag älskar blad med vatten, så jävla vackert!



Rösta på min klänning !



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4jaeD8g4OGB8hpk1HmavmGDwvE5zEFF9pfasb5mn9llfQLTVxtGX#Gallery

sv: Tack! :D

Lycka till med riskettan!



Allt bra?

Kram

Hej skulle vara guld värt om du ville rösta på min klänning :D

Slutspurt idag!

Om du går in på min blogg och skriver att du har röstat 5 länkar jag dig i ett inlägg ikväll!

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=R44HjzSYVkUe0tCr3vXMb8t3x4UqRNpgEgnlW60peSJbBJI25fBT&third=yes#Gallery

sv: Jag gör faktiskt inte så mycket nu...

Låter tråkigt det du skriver om i inlägget :/

sv: Hur jag märkte vadå? att nått va fel?

Syntes på rubriken och att du inte skrev nått så tänkte att nått va fel. Hoppas det löser sig och att du får prata med någon. Ja kan va ett bollplank om du vill. Lycka till på riskettan och allt med, kommer gå bra. Ta en sak i taget tjejen <3

Jag mår bara bra!:D

sv: okej, vad trökigt.;(

vilken tid började du jobba sa du?

gillar bilden!

sv jaha, usch :(

allt bra? :)

jobbigt :/ <3



svar: i ditt kommentarsfält, här? nepp, det kommer upp allt, namn, bloggadress och mejl :) vadå då? :P

Fin bild!



Idag ska vi ha kalas för bror min som fyllde år i förra veckan :)

sv; okej :)

okej, hihi :)

Sann rubrik!

okey, jag ska resa ;) vad brukar du lyssna för musik ? :)

Fin bild :)

sv. tack så mycket! vad glad jag blir <3

Dagensblogg är avslutad , kolla på bloggen om det blev du ! :)

Hihi okej! :) Haft en bra morgon? :)

allt bra här <3

jaa!

Händer idag då ??:D<3

inga planer själv? :)

Jaha okej! :/ min har varit jätte bra, vakna och då gick jag och gav mat till alla djur! :)

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

Sv: Vsg :) Btw, jag har åxå en Canon 500D :)

sv: Jodå! :)

Allt bra idag? :)

Läget idag?=)

sv: jaha, skönt!:D

har du sovit länge då?:)

Tack! Länken kommer upp ikväll :)

Fin blogg! :)

oke :P typ eminem och rihanna och de som kommer på radio oftast :)

Jättefin bild :)

Hoppas att din dag blir bättre :)

fina bilder:)



för eller emot droger?diskutera på detta bloginlägg:http://scenbloggen.com/nemolumos/2011/07/18/slutpuffat-eller/

sjukt fin bild :)

Fina bilder :)

Fin Bild:)

fina bilder! :)

Hej! Fin blogg! Snygg bil också :)

Var gärna med i tävlingen på min blogg:)

Har nog aldrig hört nåt så sanningsenligt som din rubrik, shit, slog direkt! Har fått känna på det nyligen, det stämmer verkligen!



Fin blogg förresten! :)

Gud så tråkigt!! Hoppas riskettan gick bra! fin blogg :)























Follow my on Bloglovin







Trackback