det kommer bli bra med åren?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår hade jag nog inte min bästa dag, kanske det sämsta dagen i mitt liv. Jag har väntat på mitt objektiv och min klänning, men eftersom det har tagit mer än en vecka började jag kolla upp om pappa verkligen hade skickat efter sakerna och det hade han inte gjort. Vet ni hur sur jag blev just den stunden? Igår fick jag beställa objektivet, men när jag skulle beställa klänningen så var den slut, hur glad blev jag då? Inte alls glad, lite små sur på pappa igår, när jag fick veta det!

Går kvällen bjöd på bra sällskap med mina syskon och Kristina. Igår planerade vi riktigt mycket men kan verkligen inte säga vad det är vi planerade. Eftersom jag inte vet vem som läser min blogg, men ni kommer få veta vad det är vi har planerat, jag lovar!

Har ni ett UV filter?
Jag fick mitt UV filter igår på posten, måste prova mitt UV filter.
(när mitt objektiv kommer, måndag eller tisdag?)

Kommentarer

TEST!

sv: Najst :D

sv; ne nu ska jag äta lite födelsedagfrukost och doppa mig i badet :D

sv: Bara bra! =) själv?

sv: :)

sv: Jag mår toppen :D sjävl :) ? <3

sv: det är kanon här, sj då? ♥ :)

sv: Yes, allt är bra. själv? :)

jag har ett UV filter :)<3

sv: Härligt att höra!! :D

sv: de är brA:)sJ?

Det är bara bra:D

sv; bara bra sj? :)

sv: Härligt:D

sv: Härligt :)

sv: vad händer idag+:D

Nej vad irriterande, särskilt när klänningen hunnit ta slut och allt.

Allt bra idag?

ja jag har ett uv filter :)

sv: jahA:) dag vet jag inte men ikv äre fest:)

sv: ja :)

hoppas du får en bra dag!

sv: ja verkigeN:D

sv: hihi tack så mycket! :D

allt är bra :) själv?

sv:

nt mkt :P

sv; absolut ja ;D haha (a' tittut! :D

Ska du göra nåt kul idag?:D

tråkigt... har gått och varit sur för att jag inte fått svar på sms, men så har det visat sig att jag inte har skickat iväg det...

Jag har UV filter :)

sv: ja det gör jag :) Fast jag har det bara för att skydda linsen för jag är så klantig så jag repar annars :)

sv: ja det gör jag :) Fast jag har det bara för att skydda linsen för jag är så klantig så jag repar annars :)

Men åh förstår att du blev irriterad! Jag hade inte blivit småsur, jag hade blivit SKITSUR!! Hatar när saker man vill ha inte finns i en strlk... Hoppas du hittar någon annan klänning :)

jag har uv-filter! Tycker det är super! :D

är vädret bra där du bor eller? Här är det massa sol! hur mår du? Jätte fin blogg kram!!!

VAd har du skickat efter för objektiv? :)

Jajamen, jag har uv-filter på alla mina objektiv. Vågar inte använda utan nästan ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback