du är allt jag har nu, lämna mig inte


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är jag hemma hos min bror i Visby eftersom jag vart ute hos min underbara pojkvän och vilat ut ett tag. Och nu mår jag lite bättre, men jag mår inte helt ok ännu. Men jag får försöka bli bättre idag så jag kaske orkar jobba imorgon eller torsdag.

Det kanske är dax att svara på alla underbara kommentaer som jag fått in nu på två dagar. Ska bli riktigt roligt och se vad ni har på hjärtat och vad ni vill säga. Idag händer inte så mycket, bara njuta och försöka bli frisk. Kanske pyssla lite med min hemsida eller något annat roligt. Tack mina vänner som försöker få mig frisk, ni är bäst!

Hur har ni haft det dom senaste dagarna?

Kommentarer

TESSSSSSSSSSST!

Åh vad rooligt! :D Allt bra idag? :D

sv;

allt bra?

Japp :D

Vilken fin bild! :)

fin header du har nu!



jag har en fråga om kameror. Jag har en canon eos 1000D och ska köpa ett 70-300objektiv. men märket på dom. Vad är bäst, märke canon, tamron eller sigma. Jag har ju en canon kamera så är märket canon bäst?

sv: jodå allt är bra här :) själv då?

så bra ! :D

tack desamma !:D

så fin din nya header är :)

Sv: Det är bara bra med mig :) Hur är det själv? <3

jo tack dsm :D

händer idag då?

jo bara bra :D åh vad fin din nya header är :D

fin bild o fin din nya header är :)

sv: Allt ra idag? :D

sv: allt bra med dig? :D

Vad har du för adress till hemsidan ??



Det är bara bra , hur mår du?

Kram

sv: ingen orsak, hihi:D

min dag har varit bra hitills, hoppas att du också får en bra dag!

tjohooooooo. längesen!!! allt bra ? pusss <3 <3 <3

Sv: Okej :) Vad bra :) Bra väder hos dig?

Vill du vara med i min fototävling! :D Blir mycket glad om du är det :)

Hihi så lite så underbarare du :D

allt bra?:D

SV: Det är bara bra, sj?

Sv: As dåligt.. Skulle inte förvåna mig om det började regna med..

Jättefin blogg! :)

sv: härligt:D

Älskar din blogg!

Sv: Aja man får hoppas på att det blir bättre i veckan ;)

sv:

jorå :D

händr ida?

fin blogg!



hur är det? :)

SV: Vad bra :D

sv; :)

Tråkigt att du inte mår helt bra... krya på dig!

hehe :D

okej, jo samma här :D

Fungerar fortfarande inte för mig, dumma dator :/

jupp :D

sv: ja:D

allt bra?:)

sv; jaaa :) vad händer idag då? :)

svar: detsamma!

fin bild, fin header :D

sv; varsågod, vad gör du :)

Bredbandsbolaget, men kan hända att det är någon cookies som ligger och stör kanske.

försöker få igång min nya telefon. :P

sv: :)

vad händer ikväll då? :)

sv: hihi jadå :D

sv: det är bra med mig med:D

Det var ett tag sedan allt bra ? (:

Sv; okej, nja ser på top model australien :D

kommentera med en gissning på vad jag ska göra för hemligt imorgon! ;)

sv: jadå:D

sv: bara ta't lugnt och plugga lite :)

träna nyss du då?<3

så lite så ! :D

blir så irriterad! telefonen vägrar fungera. :@

sv: Funkar. :)

=D

sv; tack detsamma :D

sv: hihi tack :D

sol idag? :)

Sv; Vad gör du? :)

sv: ohja! :D

ja, så himla irriterande! :S

SV: Tack detsamma! :)

- det är bra, :D

hihi okej :D

Hej! Fin blogg.

Hur mår du idag?

Sv: Tack desamma! :)

sv. hehe så lite så! :))

allt är bra med mig, och själv då? kramar

okej, väntar på mat:)

Fin header du har :)

- hihi ja! :D



btw, as najs det blev med ny header och sånt. var fint innan också men det blev mer somrigt ;)

sv;

samma här :p

Sv' :) Tack detsamma!

söt blogg!

sv. härligt! brukar vara så när vädret är på topp :D

& tack så jättemkt, glad jag blir.

sv: vad har du gjort idag då?:D

Kan du hjälpa mig eller ? :) kram

jupp :D

sv: HJa:)

sv:

japp :D

Hoppas du blir kry snart



När du skriver pyssla om din hemsida, menar du bloggen eller du har en hemsida med ?

Vilken fin bild :)

älskar bilden!

Så lite så! :)<3

Hur är det idag då? :D

sv; smile på den :D

spännande



Du vill inte dela med dig den till mig

vad spännande

Jag håller också på med en, den är inte heller öppen

Hejsan!

Skulle vara kul att få lite kritik om bloggen :) skriv vad du tycker ! puss























Follow my on Bloglovin







Trackback