foto från en debatt med blondinbella


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Jag har skrivit lite i min blogg om almedalsveckan, som just nu är över. Vi jobbar lite den veckan med skolan och ska göra ett arbete, men det är inte så jobbigt för vi får ledigt senare till julen. Som sagt ska jag börja arbete med arbetet när jag fått mail från min lärare, för jag fattade inte helt vad allt gick ut på.

Den veckan som var, kanske i onsdags så var jag och lyssnade på en debatt där blondinbella var med. Som ni ser på första bilden så sitter hon på första raden och hon är den andra personen närmast. Jag lyssnade på det ett tag, så något har jag att skriva om. Har fler bilder på blondinbella, men orkar inte ladda upp dom nu. Hade bara tänkt visa några bilder från den debatten. Almedalsveckan är inte riktigt min grej, men kommer nog tycka det är bättre senare när jag bli större.

Har ni träffat blondinbella eller sett henne?

jag saknar din och min tid, det är helt sjukt vad jag saknar!
jag vill att allt ska bli som förut, vad har jag gjort för att förtjäna detta?
jag har ställt upp för dig till 150% om man kollar tillbaka i tiden.

Kommentarer

Nope, henne har jag inte träffat :)

Kul!

säger bara sanningen :)

vilken kamera hade du innan 500d? :)

ja:D

jag har både sätt och träffat blondinbella.



sv. hehe ja gör det! xD

Ok vad spännande !



Vad tycker du om min bloggdesign?

Kram

Jag träffade Blondinbella i min skola. Hon hade en föreläsning och efteråt fick man komma fram och prata med henne! =) Hon var supertrevlig ju! :D

sv: aha, bra, blev orolig HAHAH, vad händer? ♥

sV: najs de :D



haft en bra helg då?

sv: Kul att höra. Allt är fint med mig, hur är det själv då? :)

Coolt :D

Sv: härligt!;) vad gör du?:)

sv:

göres?

läs mitt senaste inlägg & du kan få en länkning! :)

sv: hehe :)

Jag har träffat Blondinbella, gjorde de förra året

Bik Bok

Jag har kännt på henne *ler

sv: händer imorgon? :)

sv: okej, jo lite på kvällen nu :)

haft en bra måndag? :D

Hon är en underbar tjej

sv;

kolla precis på en film :P

sv: okej , ska till hörby ;)

sv: ska gå till en frisör och boka tid och sen ska ja kanske fixa legg :)♥

=D

:)

Till din fråga:

Jag har sett henne på hennes föreläsning hon hade på företag och utbildningsmässan som var här i Sundsvall i februari. :)

Nepp, har inte sett blondinbella tror jag och alltså inte träffat henne heller.

Fin blogg du har!

händer i veckan ? :)

jag har aldrig träffat henne :)

fin blogg! :D

följa varann via blogglovin? ^^

kraaam. (:

Fin blogg!Vad gör du just nu? ;)

Fin blogg! :) Du är otroligt duktig på att ta bilder! :D

Sv: Okej, min dag har också varit bra! vilken kamera andvänder du om du vill berätta, du tar så himmla fina bilder ju!

sv: varsegod!

jo det är bra själv? :D

sv: haha okej en sån ;)

Missa inte veckans blogg! En länkning på 900 bes och lite annat! Loce and good luck!

http://mimmiiiss.blogg.se/2011/july/nominera-dig-till-vecka-28s-blogg-5-vinnare.html#comment

Nej henne har jag varken sett eller träffat :)

Jodå det är bara bra med mig, Nej jar aldrig träffat blondinbella men känner mig inte jätteledsen för det :) Haft en bra dag? <3

Härligt att höra! :) haft ett bra sommarlov hittills? :)

Fin blogg !:D

följa varandra via blogglovin ?:D

Svarar på komentarer.

Missa inte veckans blogg! En länkning på 900 bes och lite annat! Loce and good luck!

http://mimmiiiss.blogg.se/2011/july/nominera-dig-till-vecka-28s-blogg-5-vinnare.html#comment

åh, måste välja bort lite saker av det jag vill handla i höst men det är svårt. ^^ har redan tagit bort asmycket! xD (vill få ner summan till 2000 men den liggen på 2300 nu. :P)

sv; de mår så vara! ^^

Ny header? Superfin :-)

Jo det är bra =)

Lugnt ikväll? :P

Sv' Allt bra med dig då? :)

sv: japp :D

sv: hahahah jag veet ;)

sv: Så lite :D

är det du som tagit bildern? :O

sv: okej, jag var nyss med en kompis:]

sv: härligt! jo det är fint med mig :)

fin header :)

bloggen är tillbaka :) men allt bra med dig? :)

Har laddat upp med en skön kvällslåt med grym text. checka in!

Gillar din nya header!

Allt bra med dig idag? :)

ja!

jätte fin blogg :)

Jag har inte gjort det, men en kompis till mig har det. Tydligen ska hon vara jordnära -- att hon tar sig till att prata med beundrare -- och mer än villig att ge goda råd när det behövs :)

Vart redigerar du dina bilder?

Sv; det blir ej imorgon. kanske på ons!

sv: Haha varsågod, så bra! :D

Tack detsamma! :)

Fin blogg! :D<3

vacker blogg.

Har du jobbat länge med din hemsida

Min påbörja innan jul

Nja, jag har bara sett henne på distans. Bland annat på en mässa i sthlm.

sv_: H'nder idag? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback