fotografera min systers bröllop

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår åkte jag och Emma ut till Lärbor för att vara med min pojkvän och Kevin. Vi gjorde inte så mycket, satt bara och små pratade och hade riktigt mysigt. Jag har lyckas fått tre bra personer på samma ställe som jag verkligen älskar, nästan varje kväll.

Idag är jag taggad till 120% om bara någon timme ska jag åka iväg på min systers bröllop. Idag är det den stora dagen, det är idag hon ska gifta sig. Jag måste ännu fixa mig så jag hinner inte sitta jättemycket vid datan. Men som sagt, jag har ett uppdrag under bröllopet. Jag ska fotografera under hela bröllopet och efter, det kommer bli roligt men är lite små nervös.

Jag har med mig tre olika objektiv, två st solskydd till kameran, stativ, kameran, två st minnskort, reflexskärm och UV filter. Jag tror jag klara mig med denna utrustning, men hade vart bra med lite saker till. Tråkigt att min pojkvän inte kan följa med på bröllpet. Jag hör av mig mer senare och fixar alla kommenater då också.

vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

TEST!

va roligt för din syster! :D



svar: jaha, skoj! :)

de är bra :D

hej fin blogg! :D

KRAM niqie..

allt bra?:)

Gifter hon sig på en fredag? =)

Kul.

Mysigt.

Hoppas allt blir en toppendag =D

typ inget...funderar på att gå ner på ica och köpa jordgubbar. :P

hoppas du får en fin dag! :-)

Sv; så lite så :)

ska bli tack!

vilken gullig bild :D

Idga blir det nog mest sitta vid datan med bilder, kanske kolla någon film eller så! vädret är inte speciellt kul, det regnar! :/

Sv: så bra! Jag med!!!:)

Svar: Hehe okej! Jag själv har aldrig varit i Turkiet, så det blir spännande att åka dit. Vi ska åka till ett ställe som heter Bodrum, så vi hoppas att det ska vara lite mindre turister där. Vilket är ditt favoritland? Kramar

vad ska du göra idag då ? :D

Lycka till med fotograferingen <3

Sv. Vad bra:) Ska du göra i helgen?

Härligt :D <3

Vad ska du göra idag då? ;)

sxV: najs de :D



jo samma här :)



några roliga planer för helgen då?

sv: gördu? :D

Hoppas du får en fin fredag!! ;D

Planer för idag? :)

Får vi se någon bild sen? :D

åh vad kul att gå på bröllop, har aldrig gått men de verkar vara riktigt kul! :D



sv: tack :D

förlåt för sent svar, men har haft fullt upp :)

kram ♥

roligt att fota ett bröllop :D lycka till!

Hej, kolla gärna in min blogg läs några inlägg, kommentera något, fråga mig nåt på blogresponse. Vem vet, du kanske gillar den? :)

Ha de så bra!

Sv; Hihi okej :D så du äter mkt glass om dagarna då elr;)?

sv:

kom precis hem =)

allt bra?

Vad underbart att få fotografera på bröllop och speciellt på din systers! :D



SV: Åhh vad kul! Går det bra? :)

Tävling uppe!

http://fixardindesign.blogg.se/2011/july/header-tavling.html#comment

Gud vad roligt med bröllop :D

Kul med bröllop och roligt att du ska fotografera! Lycka till, det kommer säkert gå bra!

va kul!

- ville bara önska dig en trevlig helg :)!

SV: Naww, tack!

Svar: Jag måååste spara ihop pengar till ett objektiv! :D

Vad roligt! Du måste visa några bilder sen!

sv: Ha det så kul! :)

vad göru då :D?

Jag har bara chillat och tagit det lugnt idag! Men det är SÅÅÅ skönt! :D

Åh vad roligt, jag vill också gifta mig (A) :D

jättegullig bild:)



en fråga, vart e kameran köpt?

Vilken fin blogg du har :D

SVAR; hehe bra då :)

Hellu .. Idag har jag legat ute i solen HELA dagen och myst.



Vad gör du?

Kram

idag har jag haft en super mysig dag tillsammans med min pojkvän och min vän. Vi har badat och solat och nu sitter jag framför tv och bara myser, du då?

sv: jaha okej, idag har jag jobbat och bara chillat :P

Ja, gör inget. förlåt själv :D<3

nu har jag utsedd vem som är Veckans blogg hos mig ;) kika in och se om det är du som vann ;)

om inte så kan du kommentera länken nedan för att bli nästan säkrad att bli nästa Veckans blogg, Lucka till ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-vinnare-1.html#comment

Så kul! Och lycka till med fotograferingen :)

åh vad kul med bröllopp ! :D<3

sv: Japp. :)

Hejheeej nu har jag en ny blogg igen! :) följ mig gärna på min nya oxå :) kram!

sv; förstått, godnatt på dig! måste ge sömnen ett försök nu!

SV: Taack! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback