jag vill ha mer tid!

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag vill ha mer, mer och mer tid när jag är ledig. Igår när jag vaknade åkte jag direkt till jobbet och började jobba, det regnade hela dagen och hela kvällen men fick jobba ändå. Fick även besök av många underbara personer. Efter jobbet blev det att åka till Lärbor med min Emma. Där gjorde vi inte så mycket, tog det lungt och åkte bil. Somnade rätt tidigt igår också hos min pojkvän.

Idag har jag vart ledig, men ändå jobbat på ett sätt. Först var jag hos min pojkväns jobb och hjälpte till där och träffade lite trevligt folk. Efter åkte jag och Emma hem till henne och myste lite, senare på kvällen var jag på Emmas jobb och var social. Men det började regna och då fick Emma sluta, så nu har vi träffat min bror och vi har kört han till en kompis, nu var tanken att sova för imorgon ska jag jobba. Men har ändå ångest över alla mina kommentarer, men jag försöker ta och fixa dom imorgon. och förlåt att jag är så dålig på att skriva i bloggen, men jobbar mellan 10:00-18:00 sen måste jag åka en timme buss till jobbet och en timme hem om inte mer. Plus att man måste vänta på bussen, så där är hela min dag bort kastad!

Vad har ni gjort idag och igår?

Kommentarer

test!

Ha en fortsatt tevlig kväll! :)

sv' så lite så gulliga du!

fin bild =)

SV: Varsågod! Jodå här är det bara bra! Själv då? :D

Kram!

Sv: Med mig är det bara bra. Hur är det själv? :D

svar: tänkte på rubriken "jag döljer något för dig" :(

fin blogg :)

joo, det är la helt okej här också, händer i helgen? :D

allt bra? :D

Svar: Ja det var skit gott :))

Ja :D

Kan du skicka koden till mig som gör att kommentarslänken ändras till din. Jag ändrar typsnitt och storlek själv, men jag skulle bara behöva grunden! Skulle vara jättesnällt :)

sv: varsågod!

härlgt, det är bara bra här!:D

planer i helgen nu?;)

Jodå, rätt så bra här :) Dock lite tråkigt då jag inte har några planer för dagen.. Hur är det mmed dei då? :P

sv; bara bra1 görs? :)

ny tävling på bloggen! var gärna med :)

Fin blogg, följa varandra via bloglovin? :)

SVAR: Okej, när jag var liten så hade min mormor och morfar hus i Hogrän,, tror det stavas så. Och lägenhet i Visby

hihi japp :D med dig då? kram

Okej :) Jag ska väl vara med kompisar och chilla hemma

allt bra med dig idag sötnos?

härligt :D

hihi, ja :)

Händer idag då? :D

Va med kompis :D

ingaproblem! :}

- jodå, det är finfint! hur är det med dig vacker? :)

Fin blogg du har! Allt bra med dig?:)

svar; ja det är bra här med:)

Vad gör du ?:)

SVAR: Jo det är också bra med mig. Vad ska du göra idag då? :)

Det är toppen nice ;D

Samma här

sv: tusen tack :D hoppas allt är bra med dig idag? :)

ja, det har vart super! själv?:)

Okej nicce;D

sv: okej :) jodå allt är bra här, lite seg sen igår bara ^^

bara bra :D görs?

Sv; Vad bra ^^

svar; lyssnar på musik ^^

vad händer nu i helgen då?:)

vad gör du då?

Hur är det med dig då? :)

sV: vad braa! :D

Japp :D

Sv; Det är supper bra!

Hur många läsare har du om jag får fråga ? :D

Kram!

allt bra??:D



KRAM

Det är jobbigt med långa bussresor :( Det tar 1 1/2 timme för mig att ta mig till skolan.



Sv; Det är okej. Sj? :)

- Man har ju en kod för kommentarslänken, skulle du kunna ge mig den så jag får likadan kommentarslänk som du har! :)

-Härlig blogg! Hur många läsare har du per dag cirka?























Follow my on Bloglovin







Trackback