lägg till min på bloglovin om ni vill


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Efter två timmar i telefon med Emma så ska jag snart få träffa henne också, vi har lite saker vi måste göra. Som att fixa linser, åka till bilskolan, kolla ett par skor och sen finns det säker något annat som vi kommer på. Efter vi gjort detta tar jag bussen ut till min pojkvän och är med han under kvällen, vet inte om jag kommer skriva något inlägg men det märker vi.

Annars hör jag av mig efter jag vart och fotat med några tjejer/killar imorgon. För vi har bokat upp att vi ska fota och ha det lite mysigt imorgon på dagen, så jag skriver nog inte tidigare än fyra eller fem på kvällen. Men tänk att jag har vart rätt duktig på inlägg både idag och igår. Men har jag tid att höra av mig imorgon/idag, så självklart gör jag det.

Lägg gärna till min på bloglovin om ni inte vill missa mina inlägg eller bilder.
(finns i menyn, för er som vill lägga till mig) Jag lägger till dom jag vill, så fråga inte!

Kommentarer

SVARA PÅ KOMMENTARER IMORGON!

Hej!



Nominera gärna min blogg till ''Årets Blogstar'' ! Det skulle göra mig hur glad som helst och alla som gör det får en länk på min blogg inför ca 800 läsare/dag :)



http://idas.myshowroom.se/nominera-mig/#comment



Följ gärna min semester i Australiens tredje största stad Brisbane också!

sv; coolies :D

& vsg <3

allt bra?<3

svar: okej! :)

visst, ha så roligt hos din pojkvän och imorgon! ^^

aw, tack! mår ltie bättre idag iaf ;w; <3

hur är det med dig?

ingeting speciellt :D



kom igen, hjälp mig i det sista nu och rösta 5 stjärnigt på min klänning, skulle verkligen betyda guld! super tack

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=cDDvmbb1DxgQwTHmAMTcRXxwg2bpk1yC42vdQMRS9yiuFnUFznfE#Gallery

Nu har jag startat Veckans blogg tävligen igen! Gå in på denhär länken http://aaamandawestman.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-avslutas-pa-lordag.html#comment och skriv

''Jag är med!'' så är du med i tävligen.

Den kommer att avslutas på Lördag. Lycka till!:)

Hej! Kom gärna med din åsikt och säg vad du tycker om animationerna jag gör. Hiss eller diss?

Jodå det har ja!Hoppas att ni får det kul :) <3

sv: Ja :D

fin bild !

har du en bra dag ? :D

Hihi :D

Vilka fin bilder du tar, du har verkligen talang! :)

sv:

göres nu?

-Sammma här :)

fin blogg , allt bra?

sv: hihi ja:D!

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg, bla converse, gucci, louis vuitton osv! Var jättegärna med och tävla :) Det är bara klicka på inlägget här för att komma till tävlingen :)



http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment

sv; jaså?:D

ja ska iväg på semester dit en vecka med min kompis å hennes familj :)

okej bara bra :D

söt header! kram

Händer ikväll? =)

sv: vsg ;)

Tack så mke! Jodå, det är bara bra! Livet rullar på <3:) Sj då?

Hej!

Vill du bli utsedd till dagens blogg och få hundratals extra läsare? Besök i så fall http://blogoftoday.blogg.se/



Ha en trevlig dag!

allt bra?:

RE: right back at ya :)

sv; okej :) jag är 15 :)

Hej! Är med i en fototävling i en blogg!

Min bild är uppe och dags för att bli röstad på, har du lust att rösta på just min bild?

Alla som röstar blir länkade på min blogg.



Tryck http://blackeys.blogg.se/2011/july/utkast-juli-12-2011.html#comment för att rösta på min bild, Bild nummer 5.



Tack!

Hej!

Vill du bli utsedd till dagens blogg och få hundratals extra läsare? Besök i så fall http://blogoftoday.blogg.se/



Ha en trevlig dag!

Kul att du är med! Nu håller vi tummarna för dig!:D

sv: :)

jag har en likadan klänning som den blåa ;) kolla in min blogg !!

sv; Tack detsamma! :D

Jo, det är bara bra. självdå? :)

sha, fin blogg! allt bra med dig? ;)

fin bild:)

vad görs?

Vilken är din absoluta favoritfärg? :)

- har nyss sett på ett gammalt avsnitt av grey's anatomy :) vad gör du?

- har nyss sett på ett gammalt avsnitt av grey's anatomy :) vad gör du?

vad tycker du om att skriva matdagbok?

haft en bra dag? :D

Hej.. Fin och intressant blogg.. Schysst och cool design.. Har själv en pappablogg om livet som ensamstående pappa till mina grabbar Mio och Leon.. Kram Pappa Gabriel..

Jag har käkat korv och potatis

Hejsan!

Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med min desing?

är inte alls nöjd och är inte själv så jätte duktig på det här med header och designen!

Så snälla snälla kan du hjälpa mig? hör av dig kramar!:)

Fotograferar du mycket? :)

Ha en fin kväll :)

kram!

sv: okej, det är blandat :)

händer ikväll? :)

jag har redan dig på bloglovin ;p har du mig? minns att vi gjorde bloglovin byte ;)



sv: varsågod, det är toppen med mig. :) med dig då??



haha jaa ;)

sv: hihi ja :D

Låter som en bra dag det där :)



sv: Jo det är bra med mig, trött som tusan dock. sj? :)

Ny bloggdesign! kika? ;)

Haft en bra dag ? :)

Följer redan din blogg, älskar den :)

Följer redan din bild, älskar den! :)

Checka in min blogg :)



http://wronginalltherightways.blogg.se

Varsegod ! :*

sv, jarå,sj ?

Missa inte veckans blogg hos mig! En länkning på 900 bes! Lycka till, Love!

Trevlig kväll önskar...

...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

JUST NU 10% RABATT PÅ ALLTING I BLOPPISEN!

Fynda fynda fynda!

stuffstuff.blogg.se

KRAM

Va gärna med i min Tävling! Bra pris! JÄTTE ENKEL TÄVLING :D

snygga bilder du tar!

Sv; Mysigt :)

Min kusin och moster har varit på besök ! :D

alltså åhh jag vill också ha pojkvän :( haha!

när får man se en bild på er tillsammans då?:D

superfin blogg ,titta gärna in vår också! :)

Allt bra? :D

Rösta på Bästa bild på min blogg och bli länkad som tack. En länk som kan dra mer trafik till din blogg. Det finns nio vackra bidrag att välja bland. Det tar bara några sekunder att rösta. Bara skriv en siffra i kommentarsfältet.



Sista dagen att rösta idag.



Tack!

Vilken fin bild =)

Hej, jag har nu bytt blogg igen från pinklaayyw.blogg.se till vicha.blogg.se :) HOPPAS DU LÄSER MIN NYA BLOGG! KRAM vicha!

Vacker bild :) !

sv' hehe ja :D

förlåt för sent svar, men det är sommarlov så gör annat än att sitta inna framför datorn liksom... :)



sjukt fin header sötnos!!!

TACK :D

sv: det är bra bilder :)

Fin blogg du har:) kram på dig!

fin blogg :D

sv; okej :P<3

gud vad fin header du fått! har du gjort den själv?<3

Himla söt bild på dig till header! :D

fin bild! :)

hejj :D Kolla gärna in mina nya bilder på bloggen :D!

Tack :P!

Sv' Härligt :) Samma här :)

vad fin header! kolla in min blogg! <3

Åh vad synd att bilden blev överexponerad! Men den har ändå sin charm :)

SV; jopp :)

hemlisen blir imorgon istället ;)

Ja allt är bara bra med mig (:

Älskar din design. guuud så fin! :)



gör du designer åt andra? (;

Fin bild! :)

SV; Det är toppen! <3

sv: Japp. :)

Vilken fin bild!

sv: jodå allt är toppen. själv? :)

sv: bara fint, själv då? :)

kram

allt härligt med dig idag? :D

sv: hehe :)

fin bild!

Visste du att kvinnor inte får köra bil i alla länder? Läs mer i mitt inlägg.

SV: Vad härligt :D

älskar headern! :)

Ha en fin dag vännen!



Ny tävling - vinn en valfri Ziperall!

http://bysofia.se/2011/july/underbar-tavling-ziparell.html#comment

tjingelingens..

idag är jag sjuuk.. har sjukt ont i halsen och super hes. Hur mår du själv?

Fin bild! :) ♥

Svar: Okej, jag jobbade bara. Och hämtade ut ett paket med fina skor :) Brukar du internet-shoppa? Kramar!



Förresten! Delta gärna i Tourns tävling där du vinner 1500:- på MQ! Superlätt! Det enda du behöver göra är att skriva ett blogginlägg. Här är länken: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-1500-kr-paa-mq/?rID=79



Du kan även läsa mer på min sida om hur du gör :)

fin bild =)

fin blogg :) allt bra med dig?

gudddddd vad du är fin fin fin och du har en väldigt fin blogg också

Om jag lägger till dig på bloglovin, lägger du till mig då ? (:























Follow my on Bloglovin







Trackback