min klänning


Foto: Fanny Jakobsson (lillasyster)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Det här är min lillasyster som tagit två bilder på mig, jag sa att jag skulle visa min klänning som jag skulle ha på min systers bröllop. Men jag hade aldrig tid att ta kort på den, så nu får ni se klänningen om ni inte sett den innan. Kommer fler bildern denna vecka på min klänning, det värsta var ju att pappa aldrig skickade efter den klänningen som jag ville ha från nelly. När jag skulle göra det fanns den inte kvar och igår när jag kollade, så hade den kommit tillbaka. (kanske köpa den ändå?)

Nu hade jag tänkt dra iväg ett sms till min vän Emma och fråga om hon vill göra något innan jag dra iväg till min pojkvän. Men hon lär nog inte svara eftersom hon festade gärnet igår, så hon ligger nog och sover. Får ta och fixa mig och städa lite istället!!

Vad har ni för er just nu?

Kommentarer

test!

Jag ska ha gästbloggare på min blogg i två veckor , Så besök min blogg & ge dom många kommentarer , så dom blir glada & känner sig välkomna ! :D

fina bilder :D

sv: :D

ne inge ska göra iordnign mig :)

- hihi :) <3

sv; :)

hur gammal är du ? ;D

ja visst är den =)

allt bra?:D

supersöt klänning :D

Varsågod! =)

Jo det är bra! Själv? =)

Inte så mycket, lyssnar på musik:) Dudå?

sv: Så bra, jo då :)

vad ska du göra idag? :)

Hej sötnos! Vilka fina bilder du tar&vilken fin blogg du har! Kolla jättegärna in våran också, så blir vi glada, KRAM!

Okej, vad ska du göra idag då?:)

jo men de är bara bra :D

sv; det må så vara! ^^

Ha en bra tisdag sötnos!! :D

sv: thanks :D

Vet inte ska nog hitta på något med bästisen:)

japp :D

Vad gör du? :D

hej allt bra ? :)

Inte jag heller :P gäspar xD

sv: hih ja :D

sv: :D

ja :)

Fin klänning :D

Haha yesyes!:D

hade du en bra helg då? :D

nu vet ju jag vem du är. ;)

och Nu är jag tillbaka efter helgen med en massa nya uppdateringar och roliga bilder och intressant info. Under helgen har jag satt min och börjat studera lite intressant info. Det finns att läsa på min blogg, så ta gärna en titta. :D

Du passar jättebra i färgen :)

Bra de :D:D

:D

din blogg va riktigt fin ! :)

kolla min blogg ! :D

och släng gärna in en kommentar :)

kram

mm =)

När vaknmade du idag? :)

sv: :D

har gått i samma skola som du. :)

jag mår väldigt bra! snart kommer en väldigt fin vän hit så det blir kul :)

sv: Ha en bra dag! :)

Okej :P 7!!!!!!!

Fina bilder :)

sv: okej, ska sola :)

sol hos dig idag? :)

det kan jag tyvärr inte avslöja för jag kan lägga upp lite onödiga saker som kan få vissa att reagera lite starkare och om det kanske är riktat mot någon (typ som att avslöja någons hemlighet) så orkar jag inte tjaffs. :D

:D

planer för dagen? :D

hahaha neeejee. :) kommer kanske avslöja det sen. :D

Jag sooomnar :P

Så lite så :D

jätte fin klänning! :D <3

fin du är :D hur mår du?

Hänbder idag ?:D

svar: vart har du köpt den? :)

Mys :) vad ska ni hitta på?

sv;

japp :D

fina bilder du tar, kolla gärna min blogg ?

tar också bilder :)

Yees :)

Inga planer alls? :)

såå fina bilder :D allt bra idag?

Är allt bra med dig då? :D

svar: vad heter den dÅ? :D tänkte om den kanske finns någon annanstans än på Gotland :)

svar: det är lugnt, det är inte hela världen :)

fina du, det skulle vara sjukt snällt om du ville rösta på mig här! http://saandraboman.blogg.se/2011/july/nu-drar-vi-igang.html?_tmp=8102659f628985a62e9a4ee764f2fc92f31c99c2

SKönt D: låter ju perfa!

Härligt! Ja med mig är det bra :D<3

åka till örebro med bästavännen och mamma :D

Härligt! Vad händer annars idag? :)

svar: åh, va snällt av dig, att besvära dig för min skull! :D

Va gör du nu? :)

ska snart jobba, annars inget :)

sv: va bra! :d jo jag mår super (a)

Okey :) int emycket alls. :P som vanligt ;D

oja :D

svar: haha :D

säg till om du hittart då :)

Oja :D

Så äre :D:D

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Jadå jadå :D

Ah :D

Jättefina bilder på dig!



Sv; Så lite så! Bra, jo allt är super.



Föresten, skulle vilja veta vilka objektiv du har. Jäkligt fina bilder! Kram/ Daniela

svar: hm,, har aldrig hört talas om den affären :)

sorry för sent svar D:

men toppen & snygga bilder <3

hahaha :D lalal!!

svar: okej! :) är butiken ny eller gammal?

Desamma :D!!!

shit vad fina bilder! :)



allt bra?

du är så fin! och söt klänning :)

Den var jättefin, verkligen härlig färg :P

super fin! :)

asV: najs de :D



ne min helg har varit bra :)



snygg klänning :D!!

va söt du är ! :D

fin klänning:)

fin klänning :D

sV; tummen upp! (a)

super fin! :)

Sv; Det är bara bra! Hur är det själv? :)

Snygg klänning! :D

Sv: Fina bilder ;)

jättefin klänning, vart är den köpt? :)

Så lite så Haha oj de missa jag ;)Hehe.. Allt bra? Kram!/ Daniela

Så fin klänning! Den passar verkligen dej ♥ :)



Kram!

As fräsch klänning! =) Var har du köpt den? =)

Kram!

Vilken söt klänning! :)

Jätte fin klänning :)

åh du är så fin bea! :)

Klänningen är sjukt fin och du passar i den kanon!

Åh vad fin (:

SV; jag för jag har badat i tylösand

vilka fina bilder =)



varsågod hihi. hoppas att du får en fortsatt bra söndag tjejen =)

Grymt fin klänning imo =) sedan gillar jag också färgen röd!

Snygg klänning.

Söt du är :) fin design!

fina bilder :)

Fin klänning! Jättesnygg blogg!

den var jätte fin :D























Follow my on Bloglovin







Trackback