mycket dom senaste dagarna

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Täkte bara säga att jag lever och att jag inte haft tid med bloggen, det var mycket saker igår och mycket idag. Det blir så att jag inte hinner med bloggen. Men tänkte ta tid att skriva ett inlägg, för jag har bestämt att jag ska skriva ett inlägg varje dag. (fast jag glömt gjort det två eller tre dagar, inte bra) men ska försöka nu, jag lovar.

Igår gick jag på stan med min syster och kollade på kläder igen och hittade en snygg klänning. Plus att klockan blev mycket och när klockan var runt åtta då åkte jag och Emma ut till Lärbor för att vara med min pojkvän och hans bror. Vi åkte och badade och hade riktigt mysigt, plus att det var riktigt tråkigt väder. Det regnade så mycket så man knappt kunde se vart vi skulle köra. Men jag hade en bra kväll och det är det bästa.

Idag så har det var lite mycket, först kalas för min syster för hon fyllde år i onsdags. Sen drog vi med henne på möhippa eftersom att hon snart gifter sig. Och vi har gjort så sjukt mycket, riktigt roligt. Bilder och text kommer imorgon om jag har tid. Men det har vart så mycket vi gjort och riktigt roligt har det vart, kunde inte bli en bättre kväll.

Vad har ni gjort dom senaste dagarna?

Kommentarer

TEST!

sv: okej bra :D

fin bild!

jo de är bra :D

Allt bra med dig idag? :)

SV: ja, hur är det själv??:D



KRAM

sv: hiihi ja :D vad händer idag då?

:D

godmorgon :D

Bio, vänner, pojkvän, sol och svampplockning!

Livet leker!

Ta vara på din tid med vänner, familj osv nu i sommar. Har varit tomt utan dina inlägg,men gör det du gillar och må bäst!

Haft en bra dag? :D

det händer då och då att bloggen hamnar i kläm, så äre.



svar: varsågod! :)

håller tummarna!

anmäl er gärna i dagens blogg hos mig! :D

Sv: så bra :)

hihi :)

SV; Tack =)

sv: hihi, jodå! har du haft en bra helg?:)

jorå det är bra, själv? :)

görs?

sv: Stackarn:/

jo det funkar. göres?

Svar: tack så himla mycket!!

- jag med :3

Sv:

allt är på topp! Själv?

Tjo bara bra sj;)?

svar; inget ^^

hur är läget med dig idag då?:)

Händer idag då?

Svar: Okej, jag själv brukar göra ca 5-6 inlägg om dagen. Men då är mina tävlingsinlägg inräknade. Nåja. Har ni också fått sämre väder idag? :(



Förresten, vill du vara med och tävla om 1500:- på MQ? Min samarbetspartner Tourn har en tävling där man kan vinna just det, superlätt! Kika gärna in här: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-1500-kr-paa-mq/?rID=79



Det du ska gära är att skriva ett inlägg i din blogg om en butik, och sedan är du med i tävlingen. Klicka på länken och följ sedan anvisningarna :)

Duktigdu är på att fota! :)

Sv: Märker faktiskt inte så stor skillnad, men de funkar bra! ;)

sv:

vaknade precis :p

sv; bara bra1 följa varnn på bloglovin? (:

Okej. Allt är bra :)

Vad gör du ?

sv: :)

Åh, nice med möhippa!

svar: heja på dig! :)

jag vet inte, kände bara för det <3 :)

hoppas allt är bra med dig!

yes, vad gör du nu då ?

- jaa :(

tycker din blogg är super så blev lite ledsen när det inte funkade ..

SV Haha :D

Jättefin bild :D

sv; okej, det är bra !:)

Sv: Iförrgår var jag på bio med min pojkvän :D Igår var jag med han och en kompis. och idag blir det nog bara slappa... Händer imorgon ?

hehe :D

sv: okej, jo jag med :D<3

hahah ;D

snygg bild! =)

- att nominera dig till blog grejen :)























Follow my on Bloglovin







Trackback