nu är det försent, du kunde gjort något

Foto: Fanny Jakobsson (lillasyster)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

En vanlig bild på mig själv, som är tagen från en vecka sen.

Sitter på jobbet och det kanske är nu vid den här tiden alla kunder brukar komma. Eller så kommer dom runt två eller tre tiden, brukar vara så här iaf. Jag som tänkte att det bara är fyra timmar kvar, men det är fem eftersom klockan bara är ett ännu.

Det är nu jag börjar känna att sommaren är på väg, konstigt nog men jag har aldrig sommarkänsla i början av sommarlovet. Det brukar komma ett bra tag in i mitt sommarlov, jag känner att jag inte orkar jobba mer och vill bara njuta av sommaren. Men det får jag ta och göra när jag är ledig, imorgon eller fredag. Det är jobbigt att jobba ibland, när andra bara njuter av sommaren men jag får pengar och det kan jag ju tänka positivt på.

Fick ni sommarkänslor i juni eller juli?

Kommentarer

TEST!

fin bild :)

sv: inte så mkt , dudå? :)

sv: Taack :D

sv; svara på kommentarer! :D

Jätte fin blogg! :)

Jip;)

AJuste :P

Gud vad fin bild på dig! SÅ vacker!!

Allt är bra själv ? :)

sv: jaha okej :)

tack fina du :)

Hur är det annars idag?=)

har du fint väder ;)=?

Sv: okej dit kan jag nog inte komma ;P Tjänar du ngt på det >?

sv; mm :)

tack söt! :)

allt bra med dig idag då?

Allt bra med dig? :)

har du roligt på jobbet då?:)

jag hade sommarkänslor i juni för då var jag ledig men nu jobbar jag hela sommaren:( vädret har blivit dåligt också..

snygg cheey, diggar din blogg :D

sv: okej, ska läsa lite :)

allt bra? :D

sv: haha ingen fara :)

hm packa bara, dd?

fin bild!!

Härligt =)

Det är bra^^



Vad har ni för väder?

sv: nej, vill ha mkt längre, haha mitt hår är så slitet så det går av :(

Sv: xD

Kommentera gärna vad du tycker jag ska skriva om mera, eller om jag ska videoblogga tex! ;D

jätte fin blogg! :)

hihi :D

Sv: okej det var ju bra! hur många år är du ?

okej, alltså vad är det nu lär er där?:D

vad jobbar du med? :)

jo då...bortsätt från att jag är på dåligt humör efter en sömnlös natt så är det helt ok. :P

gör du gratis designer? :O

Okej jo oss mig är det sol och varmt ;D

fin bild på dig!

sv: ja riktigt tråkigt :( .. måste verkligen klippa mig, haha!

Så lite!

Du borde bli modell!

sov inget i natt. :/

aa, är det roligt? :D

vilken lyx att kunna sitta framför bloggen på jobbet^^

Hallå! Gud vilken fin header bild du har! :)

allt bra sötis? :)

du är så fin!

Vi har sol och moln?! =D

sv: skönt oh få pengar :D

sv; aha ok :( jag vet inte hur man gör designer så drf frågade jag :/

sv; okej :) jobbar inte ^^ :P

nej. :/ men nu ska jag ta mig in till stan och träffa en kompis. se om mitt humör blir bättre då.

Vilken fin blogg du har :D

sv: nej verkligen inte :(

Sv; ja det är det!:) ska du göra något själv?:)

Riktigt fin bild!;)

sv: du kan få packa åt mig annars :D

Hiia :)

sv: :(

vad händer i veckan? jobba?

Sv; jao :)

sv; säljer du glass i gotland? :D

Varsågod, jag mår toppen.

Jag undrar en sak? Hur kan du få så mycket kommentarer? :D

Jag mår bara bra, tack! :)

Anmäl dig till dagens blogg här http://ladhe.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html#comment ! Kram

Har heller inga sommarkänslor...men det beror på att det är så himla kallt hela tiden!

sv: jaha, när ska du jobba?

vart jobbar du, sommarjobb eller?:)

fin blogg ! :)

vad många bilder du verkar ha från när du fotade där xD :D

ja :D

sV: åh najs de :D



Sen när du gör halkan så njut av den tiden för faaaan vad de är kul :D!

Jo det är bara bra ;) Görs?

sv: haha eller inte ;)

jag har bara lite kvar :D:D

Vad söt du är!! :D



sv: tusen tack :)

sv: Allt bra? :D

fina bilder! Kolla gärna in min blogg :)

Jätte fin blogg! :)

Hej, superfin blogg! :)

Vad hittar du på med för stunden? ♥

sv: jaha,okej. Är det roligt eller jobbigt?;)

var sommarjobbar dudå?:D

Sv: jaa haha. Vart jobbar du? :)

sv; mm :)

:)

Okej, nej gör mig iordning ;D

sv Härligt, samma här:)

sv: Så bra, jo då :)

vad gör du då? :D

Inget speciellt :)

Sitter i en bild och det ösregnar. :)

sv: haha det låter lite småroligt!

är det på en affär eller typ ett litet tält eller hur?:D

:D <3

sv: hur e vädrt på gotalnd :D

Hoppas det går bra på jobbet :)

Har inte något bestämmt! :)

:)

sv: varsegod :D

fin du är!

sv: okej, roligt eller? ;)

inget planerat än :)

aha okej!:) Gillar du linjen eller?:)

Fin blogg :)

sv; :D

Gör du designer? :)

sv: haha aa, det var det jag menade..xd

så vilken tid ska du jobba?^^

Min lördag var bra. Jag spenderade dagen med släkten :)

Vad hittar du på idag?

sv. får hoppas att de har samma väder på öland :D

Sv: Fyller 13 :D



Super fin klänning vars är den köpt ?

sv. såå lite så! :)

ja visst är sakerna dösnyggga!

Hej, sjukt snygg blogg du har! Jättefin verkligen, och fina bilder tar du. Jag undrar om du göra nå gratis bloggdesigner. Har en devote blogg, fast jag vill att http://marcushedmaan.blogg.se, ska fixas för jag har bara min devote medans, kram!

sv: haha förstår det!

jag börjar typ om en vecka :(

sv; köpa glass! :D

Sv: ååh :D perfekt jobbp på sommarn!

Okej du gör i alla fall jätte fina! :)

sv: haha ja :D

sv: haha ja :D

vet du hur man bloggar från mobilen?:)

sv; har ätit upp min glass! :o

sv: Jaha, har du dator med dej?:D

säljer du mycket glass då?:D

Sjukt fin blogg, allt bra ? kram :)

Sv: Okej, jag reser nog inte till gottland för att köpa glass ;P

okjeokej, ska snart börja fixa mig:)

vad tycker du om mina nys självporträtt svara gärna utan att skriv sv, svar, eller något liknande tack <3

Vem har gjort mer då? :D

Jag får sommarkänslor bara om temperaturen överstiger 15 grader, som inte är ofta:/

Pengar är ju alltid bra

sv: Jao :D

Ajjemensan du ;)

sv: varsegod :D <3

Anmäl dig till dagensblogg :)



Direkt länk ; http://iulias.blogg.se/2011/july/dagensblogg.html#comment

vacker du är! :D

Så himla otroligt söt!

vad söt du är :)!

sv: haha de var ja med men alla är typ rädd å nervös för å göra fel å så men när man väl började köra så hade man skit kul man ville inte att de skulle ta slut för man fick köra som en idiot :P

gjort idag? :D

sv: okej :D promenerat, fikat, tagit det lugnt och ja

sv: ja :D

jag håller helt med dig om att det är jobbigt att jobba när alla andra njuter av sommaren!

gör du? :)

sv: vad frågade jag? (a)

sv: haha :p

händer imorgon då?

vad fin du är :)

sjukt fin och söt blogg!<3

vacker blogg! och du likaså :)

Härlig bild ! :)



Vad har du gjort idag då? :)

Fan vad du är fin!! :)

Va lika ni va :)

fin bild allt bra =)























Follow my on Bloglovin







Trackback