ny header, mitt i sommaren


MIN GAMLA HEADER, TRYCK PÅ F5 OM DU INTE KAN SE DEN NYA.

Jag hatar att byta header, det är nog det värsta jag vet. Varför hatar jag att byta header? För jag känner att jag inte bli nöjd, men efter några veckor har det gått över och då är jag nöjd igen. Burkar vara så, precis som profil bild på facebook. Jag har så sjukt svårt att byta profil bild, men nu har jag lyckas gjort det. Men det är inte bara headern som jag bytt, även min profil bild. plus att jag har bytt ut mina vinter/höst bilder till sommarbilder precis under mitt kommentarfällt. Känns lite mer sommar i min blogg, istället för vinter/höst.

Bilden är tagen från igår och texten har jag bara skrivit in, super lätt hur man gör en vanlig header. orkar inte ha andra bilder i min header. Hade tänkt fixa en sån header i slutet av sommaren, en bild på mig och mina bästa bilder under sommaren.

vad tycker ni om min nya header?

Kommentarer

TEST!

Sv: Ska ta det lugnt:)

Hejsan, kolla gärna in min blogg. Läs några inlägg, kommentera något, fråga mig nått på blogresponse, vem vet du kanske gillar den? :)

Jag hjälper också till med design o header för bara en länkning :)

Ha de så bra!

snyggggggt bea!:D



tvungen att skriva bea, kännde bra..(Typ) :) hehe..

sv;

japp :)

Absolut :D själv?

Nu startar en ny omgång Veckans blogg. Va med och få en länkt på min blogg för större chans att vinna följ mig på bloglovin



http://semlanofc.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-d.html#comment

Skönt :D hihi

sv;

fin header :D

har du lust att hjälpa mig att göra en ny header ?

kram

Det är toppen=)

Själv då? =)

gör du? :)

snyggt! :D

hihi, så bra! yes det har jag :) tack!

VBad gör du? :D

Vad gör du då?=)

Okej mysigt :) vad ska du göra där?

Näe inte mycket alls hehe^^

haha vsg..xd nej nu måste jag redigera bild från idag. ;-)

Jättefin!! :)

inte jag heller..<3

söt du är!

japp! ;)

Sv: jo allt e bra :) asso... Hur gör man så fina headers? :P jag har alltid tusen bilder som jag vill ha med och får liksom inte rätt bild på rätt plats... "/ lyckas aldrig...

Sv: jo allt e bra :) asso... Hur gör man så fina headers? :P jag har alltid tusen bilder som jag vill ha med och får liksom inte rätt bild på rätt plats... "/ lyckas aldrig...

Sv: jo allt e bra :) asso... Hur gör man så fina headers? :P jag har alltid tusen bilder som jag vill ha med och får liksom inte rätt bild på rätt plats... "/ lyckas aldrig...

sv:

np :)

:) Fin bloggen blev :)

Ja tack sj?

Jaså? :)

Händer där?

Det grillas och har sig här =)

Det var så lite så :D

GUD VILKEN FIN DESIGN DU HAR FÅTT! <3

fin den blev :)

bara en bild på mig :) kram

Jätte fin (:

Hej du!

Nu har jag lanserat den största tävlingen någonsin på bloggen! Nu kan du vinna EN VECKAS RESA TILL MADRID FÖR FYRA (!!) PERSONER!!! Hur underbart låter inte det?



Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna så tycker jag att du ska bli av med den tanken. För vem vet, kanske blir du den lyckliga vinnaren? Du förlorar ju ändå inget på att vara med ;)

Hej jag tycker både din gamla och nya header är fin. Haft en bra dag? <3

Din nya header är jätte fin!!

Hej, fin blogg :)

Vad händer ikväll då ?



Kramar Amanda Bieber

Sv; haha, det är lätt hänt ;)

Fin header :)

Okej. Allt är bra.

Haft en bra dag ?

Hej,



skulle behöva lite hjälp. Vore jättesnällt om du ville hjälpa till. Du behöver bara besvara två frågor och de går snabbt.



Kika in här: http://angelica.blogg.se/2011/july/behover-din-hjalp.html



Tack på förhand, KRAM

jag tycker den blev fin fin! :)



sv; ja :)

Hehe vad bra ;D

sv; tack sötnos:)



fin din nya header är!:)

okej, kollade nyss på film ;)<3

sv: Allt är bra förutom att jag har sjukt ont i halsen :( själv?

jätte fin header!

verkligen! jag vill gifta mig på en strand i thailand, min dröm typ ;D

Åh, jätte fin! :)

Jätte fin, vilket program gjorde du den gamla headern i ? :) <3

Dundersnygg header! ;D

så snyggt det blev! =)

Det är fint :) Själv? :)

jätte fin är den!:D

jag gillar di nya

Sv: :-)

Headern blev jätte fin

härligt med en ny header, är med en kompis :)

vad har du gjort idag då ?

Allt är bra med mig! Hur är det med dig?? :)

snygg gillar den:)

sv: jadå allt bra här, själv då?

skit snygg header där btw ! :D

jättefint!!

allt blev jätte fint!

sv:bra,med mig är det toppen:D

Hej. Vilken söt du blogg du har. Sugen på att följa varandra på bloglovin?

Missa inte min frågestund heller. Ha en fortsatt trevlig helg.

Vad gör du?

Bra dag ? :D

Fin header!

Det är bara bra , vad gör du?

Kram

väldigt fin blev den =) hur har du haft det i helgen då?

fin blogg :D

Gud vad snyggt det blev :D

Jag mår jättebra faktiskt :)

Heej! Vi är ett par tvillingar som har gjort 2 egna klänningar , vi skulle bli jätte glada om ni/du röstade på våra klänningar , vi skulle bli glada om du röstade på de med 5/5 stjärnor!Du får en länk på våran blogg ,och tar del av våra 200 bloggläsare ! PS Vi tycker att din header är jätte fin/gullig<3



Linas Klänning

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=aOpjeD6pgSPWCNUyezpbAoNsb1ye13QQF6zj8tOb0bxBoGxH4ci4#Gallery



Mimmis Klänning

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=KUuMGBf7zhAd3zuR7v1UTgQB9K9ueDCnYwxevSYjxXCpMw6Hgvbz#Gallery

Jättefin =)

Din nya header är verkligen jättefin! :)

Funkar inte för mig att se den nya, är väl något knas med min dator :P haha. Men fint iaf på bilden du la in :) Jag är likadan som dig med header, tröttnat ganska fort jag också :P

tack!



mtycket bättre :D den gamla var också fin men den här var somrigt och söt :)



rösta igen :D så är du guld :D

sjukt fina du jag älskar din header:D och de andra bilderna du har bytt är också fina.

btw, vad är det för företag du ska starta efter du gått ut skolan?:D

Följ mitt liv i Australiens tredje största stad Brisbane.



http://idas.myshowroom.se

Hoppas du får en bra dag :)

sv: :D

Gillar du min blogg? Gilla den på facebook här: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/tildacorneliasbloggse/215925668450655



Vore jätte snällt ;)

Din nya header är jättefin! :)

Kram

vad fin den nya header blev!!

Riktigt fin header! (:



BTW: Ett stort tips... Bli medlem på denna sida:

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=32944

och tjäna massvis med pengar genom att te.x gilla olika hemsidor. Sen finns det massvis med andra förslag på hur just du kan tjäna pengar. Själv har jag redan tjänat ihop 106kr på cirka en vecka! Tycker verkligen inte du ska missa denna chans för det höll jag själv på och göra och är glad att jag inte gjorde! Om du anser detta som reklam ber jag så hemskt mycket om ursäkt, men om jag ska vara ärlig är detta mer som en rekommendation en reklam, men om du anser det som reklam så ta då bort denna kommentar eller ignorera.Kraaaam! :D

Grymt fin! :O <3

Fina bilder! :D

Vilka fina bilder :D

Helt underbar!

fin den blev! somrig och med en färgklick ;)

Herregud vilken fin header!

du är så sjuukt söt!



kram :)

Superfin header =)

Var med och tävla om en tjusig ljuslykta ! :) http://kacan.blogg.se/2011/july/tavling.html



Kom och kika om det är något för dig, om inte får jag önska dig en trevlig Söndag :)

Jätte fin header! Så otroligt söt är du!

Vilken underbar bild i headern! Me like it! :D

Hej!

Din blogg är så nice!

Vad har du gjort annars idag?

Varma hälsningar

Maja

Sv:

Vad skönt, tack. Fin header!:)

Hej!

Suuper fin blogg.

På min blogg får dom som frågar mig någonting på bloggsvar en länk till sin blogg. Vill ni/du också ha en länk på min blogg? Klicka dig då in här: http://amandadrewbieber.blogg.se/2011/july/fraaga-dom-som-fragar-far-en-lank-1.html#comment . När jag fått 20 frågor så blir den en designutlottning med en såklart snygg design!



Kraaaaam - AmandaBieber :)))

bättre!

Fin blogg!

kika gärna på min blogg med!:)

Fin och somrig header! :D

Vad fin den nya headern blev:)

Urfin! :D

Den nya headern blev riktigt bra :)

hur fin som helst, en STOR hiss! :D <3



svar: hihi :D

Snygg header! :)

Jag tycker du gör mycket fina headers så du borde absolut inte vara missnöjd! :)

Fiin blogg:)

Kommentera gärna min header;

http://diilann.blogg.se/2011/july/4e-header-under-en-vecka.html#comment

Kram:*

jättesnygg! ;)

Gillar verkligen din nya och härliga sommardesign! :D

fina bilder! :]























Follow my on Bloglovin







Trackback