nya folk, tummen upp!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Såg att den första bilden var rätt suddig, men det är Emma som tagit bilden. Hon ska bli fotograf, eller? Annars är det jag som tog den andra bilden, med mitt nya objektiv. Jag måste säga att jag älskar mitt nya objektiv!

Har vart på Emmas jobb mellan 18:00-00:00, det har vart riktigt mysigt. Idag fick jag fixa kvällsmat till henne och mig, det blev mat på Joda. Gick även iväg och lyssnade på blondinbella när hon pratade lite i en debatt idag och har lite saker till mitt arbete som ska vara klart senare i sommar. Har även pratat med min klasskompis och fått träffat Farhia, plus lite kunder från igår. Älskar att vara på Emmas jobb, igår träffade vi några härliga personer från pannkakskyrkan och idag träffar vi dom igen plus några trevliga sverigedemokrater, dom var mycket trevligare än vad jag hade tänkt.

Det började med att några från SD kommer fram och börjar prata om min tröja jag har på mig ''donner, media'' sen började dom bara prata på och gillar folk när dom är trevliga. Fick lita fakta där om dom men fattade dock inte allt, tur att man har vänner som fattar. Kvällen var perfekt och nu ska jag sova för jag ska upp tidigt för att jobba mellan 10:00-19:00

Har ni haft det bra ikväll?

Kommentarer

TESt!

Så lite så, gör du dÅ?

Nice ska snart till psyket ... <3

SV;tack!

absolut!



du har alltid så söta bilder1 :D

pannkakskyrkan? haha, wtf..

Hehe tack :)

Hur är läget med dej då?

sv: Skönt att höra, jodå det är bara bra. :) <3

sv; hihi :) vad ska du göra idag då?

det står "om dig" på din blogg att du ska starta eget företag, vad har du tänkt dig då?

kläd-modebutik

restaurang-café

webshop?

svar; mmmmmm :P

Hur ska denna dag spenderas?

Kram

SV: Nu är jag hemma från Kreta :D

vart jobbar din kompis då? :)



svar: ja :D

Har testat ett sånt objektiv och funderar på att köpa ett. Har du med autofocus? :)

allt bra idag? =D

svar: okej, jag ska packa. allt bra?

fina bilder:)

sv: jaha :) Vad är de för nytt objektiv du har ? :)

Sv: Det är bra, själv?:)

tittar på Harry Potter 7, vad ska du göra idag då?

sv:

göres? :D

Fin blogg!

Har du gjort din bloggdesign själv? :)

Vet faktiskt inte :/ <3

sv; så himla bra då! :)

med mej är det super!

händer idag då? :D

finis :d

Mysigt :)

jag hade en bra kväll igår! :)



sv; haha :)

Jag ska snart duscha :)

Lugnt idag´?

sv: Härligt ,det är toppen :D

Sugen på en fet länk?

Klicka då på länken!

Vinnaren dras imorgon!

http://twinblogg.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html#comment

ja :D

kolla min blogg och komentera vad du tycker om dig den är nystartad så komentera vad jag ska och kan blogga om det skulle vara till jätte stor hjälp ♥♥

sv: härligt, jadå :D

Hej !

Skulle betyda jätte mycket om du röstade på mig i en foto tävling :)



Länkning för att visa min tacksamhet!



Förlåt om du inte gillar min reklam! :)

söötis!

sv: tack :D

SV Hihi :D

haha ingenfara ska du se :D

planer inför resten av sommaren ? :)

sv: härligt å höra! :d

jo det är fint!

Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning (igen) jag tävlar med på nelly.com. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så skulle betyda jättemycket om du ville hjälpa mig att sätta en femma på denna klänning,

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery



Dessutom får man länk i menyn efter varje gång man röstat och det kan du göra varje dag! Kommentera bara efter varje gång så fixar jag länken. Tack i förväg <3

sv: Shue! Förlåt för ett sent svar. Har inte mått bra de senaste dagarna och har därför heller inte svarat på kommentarer.

jadå själv? :D



RÖSTA/ RÖSTA IGEN SÅ ÄR DU GULD <3



SLUTSPURTEN NU, HJÄLP TILL!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=lRbt7ff4ZoKjdd9yojDz7X3CbxTOQq5z8Ti5wBvLq4sHWq60P9yK#Gallery



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=171



Hoppas du får en fin kväll :)

hejsan sötnos! allt bra?

Det är alltid kul att träffa nya människor!

Jaa :D

Ha en fortsatt bra kväll! ;D hihi

Svar: Okej, jag själv åker till Turkiet om tio dagar. Ska bli riktigt nice! Har du varit i Turkiet någon gång? Och i så fall vart och vad tyckte du? :) Ärligt alltså, hehe :P Massa kramar!

Vart jobbar hon? :)



Sv; Vad kostade det? :o

sv:okej , ajg svarar på gamla kommentarer:)

vad heter ditt nya objektiv?:D

Hejsan, fin blogg du har, puss!

hej, har en ny blogg kolla den :)

sv. tacktack :)

jau :) planer för morgondagen? :)

Vilken fin blogg du har! Du tar verkligen underbara bilder! :)

Å vad söt du är! :D ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Vore kul om du ville klicka dig in på min nya blogg; www.jsawurdiic.blogg.se & kanske lämna ngn kommentar om du känner för det ;)



[Följ gärna mig via bloglovin; http://www.bloglovin.com/sv/blog/2699888/jsawurdiic/follow , kommentera att du följer så följer jag tbx.]

Hej!

Allt bra?

Kram♥

- Yes :D händer i helgen'?























Follow my on Bloglovin







Trackback