nya smycken!

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Armbandet och dom tre stycken berlocken köpte jag på guldfynd för 45:-
Dom två berlocken som är en krona och gitarren köpte jag på Rusta för 55:-
Plus att jag köpte att halsband med bokstaven T för 60 :-

Nu är jag hemma från jobbet och jagf har just kastat in min äckliga tröja i tvätten så att den är fin tills morgondagens jobb. Sen har jag även tagit en dusch och ätit lite mat, eftersom jag inte äter något på jobbet.

Kvällens planer blir att packa och åka till stan för att träffa min bästa Emma, hon sitter nu barnvakt. Men när jag kommer in så behöver hon inte vara där längre. Sen får vi se vad vi hittar på, ska upp och jobba imorgon så något stort kan vi inte hitta på. Mina dagar ser ut så här, mycket jobb mindre data för min del. Mitt humör har vart både bra och dåligt idag, för imorse var det bra men det sjönk det mer och mer. Hoppas på en bättre dag imorgon, dock måste jag jobba en timme extra imorgon.

Vad har ni gjort idag, har ni haft bra väder?

Kommentarer

test! :)

fin blogg bruden ;)

jo det är bra :)

Vad gör du? :)

sv: ja,okej inte alls kul med regn :D

hur mår du då?:D

kram ♥

ser bra ut !! :D

Sv: Jaa. :)

Var glad att du har jobbet, det är inte många som har det lätt att få jobb. Ta vara på timmarna i slutet får du en lön du upppskattar! :)



Jag jobbar dag in och dag ut, mina dagar består av jobb och mindre data.

Fina smycken :)



Haft en bra dag ?

Riktigt snnygga smycken :)

kostade bara armbandet & berlockerna tsm 45:- :O billigt ju ! letar som en tok efter sånt armband!!

Hej fin blogg!



Följ mig via bloglovin, så följer jag dig? :)

Asså du är så himla grym på att fota:D

förstår det !:9

söta smycken!<3

Allt bra sötis?

Kolla in min tuffa blogg! :)

Va gärna med i min dagens blogg! :D



Följ instruktioner!



(Ursäktar om du inte gillar min reklam)

SV: fina saker du har köpt :)<3

Samma här!:)

Fina smycken !!



Det är bra , vad gör du?

Kram

sv: Låter gott!

svar på inlägget: Har varit och fixat ID-kort m.m. och så har jag varit ute en del - har varit jättebra väder här idag! Hur har det varit hos er? :)

kika in min sminkgudie!

Hej kan inte vi två göra länkbyte vill det gärna eftersom jag verkligen gillar din blogg :)

bor vid en foster familj flytta för en månad sen :( fiina smycken :D

sv: har du haft en bra dag :D?



vilka gulliga smycken :D

Snygga smycken:) Hoppas dagen imorgon blir lite bättre:)

oh så söta!:)

snyggt! :)

Varit på Kulturen i Lund. Det varit sol i Malmö och Lund idag.

Vad händer resten av sommaren?

Jag också plus att jag skadat min rygg i dag så jag kan inte röra mig.

Handgjorda smycken till bra priser

http://stylebymartina.webblogg.se



Kram Martina

Vart hittar man smyckena??

sv: Yesbox! :D

Verkligen en bra blogg du har. Jättefina bilder..

Fin blogg!:)

sv: Varsågod! jo det är bara bra! :D Hur är det själv?

Veckans blogg vinnarna utses Kl: 12:00

(Säg till om du vill ha en påminnelse efter 12:00)

Love

åhh så fina smycken!

sv: åh okej, hoppas du mår bättre snart! Med mig är det bra i alla fall :)

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

Ja, igår var det ganska soligt här. Men jag var ändå inte ute. :)

svar: japp :D

Hej, guud vilken mysig design och header du har på bloggen, as najz!



jag älskar det armbandet som du köpt, har själv inget sånt, men min kompis har som jag brukar låna. Älskar alla fina såna (vad heter det..mhm..) saker man kan sätta på på armbandet. Jätte fint och otroligt bra!

Kram lInda!

sv- jaha okej

fina smycken!

sv' hiihi jaa :)

sv:

häntder ida? :D

fina (:

Sv' Tack själv :)

allt bra? :)

vilka söta =)



dagens outfit är ute samt att min blogg är nystartad! kramis

Snyggt armband :)

vad görs idag? :)

Va fint! :D



sv: vad skönt att höra! :) <3

elin skriver: På fredag ska jag köpa min första systemkamera!!Så, behöver lite hjälp här!! Har ni någon systemkamera? Canon eller Nikon? Vilken är bäst?:) Tack i förhand<3



http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/july/elin-vilken-systemkamera.html#trackback

Sv; Gud vad kul att ta bildkort! Shit, men svårt, haha ;)



Allt bra idag? Kram!/ Daniela

sv: jo det är bra, hur är det själv? :)

Grymt snygga smycken! Berlock armband är så snyggt :)

Fina! :D

Skepp o'hoj!

En nystart har uppdaterats och här skall massvis med roligheter trilla in.

Men ojojoj akta er för sjörövarna!



GRRR.!

okej :) härligt!



igår gjorde jag lite allt möjligt :) tog det lugnt, satt på uteservering.

vilka fina :D

haft en bra dag?

hihi okej! jo bra väder faktiskt! :-)

snygga!



Ha en bra onsdag! :)

Vilket fint armband! :)

- nice!

fina :)

Du är sååå himla sööööt!<3

Allt bra med dig?? Gillar verkligen din blogg!!:)

fina smycken!

Ha en bra dag :D

sv: allt bra med dig? :D

Gud vad söt du är, ja bra väder är det som tur!

Jätte fina smycken, kan du kommentera min blogg ibland skulle blivit jätte glad att få en kommentar av söta du!

Hej! Hur mår du idag? :)



snyggt :p

jättefin blogg!! :)

Skulle vara jättekul om du kikade in i min blogg! Skriver om nail art och no 'poo - en alternativ metod att ta hand om kropp och hår med!

fina (: gillar elgitarren

Fina smycken ;)



Var gärna med i min fototävling :D

http://tiildeaberg.blogg.se/2011/july/fototavling-d.html#comment

var gärna med i min dagens blogg:)

http://anjus.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html

Hej! :-D



Jag vill bara säga att jag har en tävling just nu där jag lottar ut 3 olika priser! Kika gärna in och va med du också! http://linahammarstrom.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment :-D

Kan vi två göra länbyte vill verkligen det för att jag gillar din blogg :)

Jätte söt blogg!! :*

Är du sugen på ett länkbyte?? Släng in en kommentar :)

Fina!

Allt bra idag ? :D

Fina smycken :)

Hej!

Fina smycken! Och fin blogg!

Titta gärna in min blogg och släng in en komentar!

<3

super söta smycken! :D

Hejsan, jag har just startat en ny blogg om mig och mitt liv, min musik, punk och så!

Kika gärna in!

Kommentera, läs och sprid gärna vidare! :)

Vad duktig du är på att ta kort. =))

Fina :)

Hej allt bra? :)

:'(<3

var gärna med i min dagensblogg

hejsan söt! :D haft en nice dag?

sv; vad bra :)

Vad har du för dig ikväll då?

Fint bilde.

Her i Bergen har det regnet litt og vært sol;)

fina grejor!

Dagens blogg !



http://eemmaawendin.bloggplatsen.se

Heissan! Din blogg är jätte fin!

Kramis:)

Hej hej! SNygg blogg! Vill du kanske göra ett länkbyte?? Släng in en kommentar :)

Hejsan! :) Titta gärna in hos Mewana där du kan hitta massa fina smycken till ett lågt pris, från 25kr.



http://mewana.se - Välkommen in! :)

Jättefina smycken på bilden!



Ställ gärna en fråga till mig i frågestunden på min blogg och anmäl dig till veckans blogg! :)

Följ gärna min blogg på bloglovin!

fin blogg:)

Kolla igenom din blogg lite snabbt, tycker verkligen du är jätte duktig på att fota !:)

Verkligen en blogg värd att följa !:)

Rösta på min bild :)

Gå in på länken, tryck på populäraste och kolla på ungefär fjärde raden elr längre fram

efter en vovve med nosen i en platsmugg, 5 stjärnigt ska det vara med!

går bara rösta en gång så vore snällt om ni gjorde det

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=hsGsGQVtiQgAAAExnIgtwxhH

sv; okej :/ ja ska träffa en kompis! :D

sovit gott?<3

fina smycken! :)

hej, hur mår du ? xd

super fina!

Vad står T:et för då? :)

Hej är allt bra idag?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en VALFRI VARA; det kan vara allt från badmode till jackor, väskor, smycken, skor, plånböcker mm av märken som chanel, dior, ed hardy, converse och många fler!

allt du behöver göra för att delta är att välja ut en vara du vill vinna och kommentera att du är med men länken till din vara, om du vill läsa mer/delta klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/july/vinn-valfri-vara.html#comment

så lite så :)!



allt e toppen , hur e det sj? :)

sv: härligt, jadå :D

Härligt med smycken, man kan komplettera med mer berlocker var efter som!



kram

Åh vad söta smycken :)

Allt bra?

Kramar

Lottar ut valfritt iphoneskal i ´bloggen!

www.matildas.blogg.se :)

Fint!

hejhej

fina smycken:)<3

sv: <3

fin blogg och vad fin du är ! :) kram !

fina berlocker ! :)

hur får du in reklam i menyn?

sv; då måste ja gå dit & se om det är rea även här :)

Fina smycken!

Allt bra med dig ?:)

Gillar dina smycken skarpt!

Vad söta!:)



Har kommit tillbaka i bloggvärlden igen. Har haft ett långt uppehåll under sommaren. Så kika gärna in! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback