om du ska förtsätta, så lämna mig


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Här är en bild dagen runt 22:03 tiden igår nere vid hamnen, som ni ser blir det mycket bättre ljus bara för att det är f/1.8 och på mitt andra objektiv har jag f/3.5 och på det sista objektiv minns jag inte vad jag har.

Vilken morgon säger jag, först vaknade jag och tänkte vad mycket jag kommer hinna göra eftersom det inte är så fint väder. Jag har gjort en hel del, men finns ännu mycket mer att fixa, runt två tiden ska jag möta upp min klass om jag nu kommer iväg. För jag kan inte lova att jag kommer iväg, bara för att jag har glömt min nyckel hos pappa och alla andra är iväg och jobbar här. Smart tjej? Jag brukar aldrig glömma saker, men så blir det när man håller på att missa bussen.

Nej men nu ska jag fixa mig och hoppas att jag kommer iväg för att möta upp min klass. Jag tar med mig min kamera och skriver när jag kommer hem eller när jag kommer in kanske man också kan säga.

Vad har ni för planer för dagen, har ni fint väder?

Kommentarer

TEST!

SV: Vad bra!:D



Vad gör du??

KRAM

SV: Jag svarar på kommentarer!:D



Händer idag?

KRAM

sv: Härligt! Förutom att jag är förkyld så är allt bra :)

Hoppas du får en otroligt fin dag i sommarvärmen! :)

jo de är bra :D görS? :D

- Okej, de är väl bra :)

Ska mest slappa i sommar !

sv: :D <3

svar, jao^^

Sv: Okej, vad skönt. Vi får se lite vad jag hittar på idag!

sv:

lugnt! allt bra? =)

så, nu har jag återhämtat mig från midsommar i smögen och en vecka på peace & love OCH har nu tänkt att bli lite social igen. haha, allt bra med dig? puss!

nytt blogg inlägg på min blogg kolla vet ja!! :)

Åh ge mej!!;)

helt lugnt asså :D

Vädret här är just nu soligt:)

söt bild :)

fin bild :)

svar; jag ser på tv^^

händer i morrn då?:)

görduu?:d

snygg bild:)

gillar du objektivet?

Här idag har det varit fint väder , jag och min kusin har tänkt oss ut på en jogging runda :)



hihi allt bra ?

haha absolut ingen fara sötnos! ^^ svara i din takt! :P

SV; hihi tack!!

Du är ju för söt! ^^

haha...xD

nej ska ringa mamma och sedan ska jag in till stan.

haha oj! xD det va inge bra. :P

- Ingen fara! :D Ha en fin kväll!:D

Besök och kommentera gärna min blogg sötiii! :)

Puss

Du tar jättefina bilder, tumme upp!

cool bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback