saknar dig mer och mer hela tiden


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Bilden är tagen för någon dag sen kanske, nu är jag hemma efter att ätit mat med min bror träffat Emma ett tag och sen har jag även jobbar i nästan tio timmar och det har nog vart den värsta dagen..

Det börjar med när jag kommer till jobbet får jag as ont i huvudet och det vill inte gå över, jag försöker få tag i en ipren eller alvedon. Men jag lyckas inte, frågade jättemånga på facebook och på min mobil. Alla var tydligen upptagna och var inte i närheten, runt fem tiden kommer Kristina och ger mig en, tack. Fast det kanske inte vara så långt kvar av jobbet, men bättre än inget alls. Sen fick jag fortsätta jobba vidare och det var helt okej, förutom att jag höll på att svimma bara för jag hade ont.

Nu eller snart så blir det att åka ut till Läbor och träffa min pojkvän ett tag och sova hos honom. Riktigt mysigt, imorgon är planerna att fotografera på min systers bröllop, nervös. Men det kommer gå bra, tro mig eller hoppas jag.

Kommentarer

TEST!

åh, va gott med remmar! :D



svar: haha najs :D men vad jobbar hon med då? :)

Samma här:D



Haft en bra dag?^^

Sv; säg till när du gjort de :)



Fin bild!

allt bra ? :D

Gott med remmar :D

ja :D

sv: okej:)

remar e gott:D

har fotat lite motljusbilder !! :D

SV; okej :)

sv: haft en bra dag då :D?

sv kul att du är med!

men gott :o

jo det är helt ok med mig. :P göres?

sv: :)

Hihi :D

haha gott med godis också ^^

Allt bra med dig?

sv; :D<3

Allt bra? ;D

sv; okej :D vart jobbar du då?

nja, inte mkt alls.

SAMMA FÖR MIG ! förlåt för sent svar här med !

Vad jobbar du med? :)



SV: Ja :D

gott det ser ut!



svar; hehe okej ;) kompisar osv :)

sv: händer i morron? :)

ha en bra fredag :D

- ville bara önska dig en trevlig helg :)!

sv: Japp! :D

sv: Japp! :D

börjat blogga igen, så kika in och kommentera :)

& kanske följa varandras bloggar eller göra länk byte? :)



Ha en kanon bra dag :)

Hoppas huvudvärken går över och att din syster får en fantastisk bröllopsdag!

sv: Jag är också usel på att läsa bloggar:( jag bara svarar på kommentarer.



Vad gott det ser ut!

Du har så himla fin blogg! Jag älskar headern! :)

gött:D

Hej!!



Allt bra?? :D

svar: här med, ska du göra i dag?

omg jag älskar sån godis :D köper alltid det på marknad ^^ hahaha

I helvett vad gött!

Mumms :P

Åh vad gott :)

sv. :D

svar: märkte det ;)

förlåt för sent svar.

Smaskens =)

Älskar verkligen din blogg och dina bilder! Min absoluta favoritblogg och har varit sedan ett halvår tillbaka. :D

Usch vad jobbigt det är med huvudvärk!

Vad gott det där såg ut!

sv: varsågod :) okej, har lagt till dig nu :) KRAM

Mums vad gott! =)

åååh vad gott :)

härlig bild!

åhåå... detta hjälpte INTE emot mitt godissug.























Follow my on Bloglovin







Trackback