tänker på dig hela tiden


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Nu är jag hemma hos min underbara pappa och jag har inte vart hemma på två veckor. Känns skönt att få vara hemma, vi har vart ute och övningskört och det gick riktigt bra bara lite små fel. Men jag ska träna mer så det kommer bli mycket bättre, hade snart tänkt gå och lägga mig för jag har jobb imorgon.

Idag har jag vart med Tanja och Mia, vi fikade och hade riktigt mysigt under hela dagen. Efter jag hade vart med dom åkte jag och min syster hem till henne, åt tacos och sen sjöng vi lite singstar. Efter en mysig kväll med henne så åkte jag hem till pappa och jag har inte gjort så mycket ännu, bara packat upp lite och övningskört. Har inte haft tid med bloggen, men jag ska skärpa mig lite.

vad har ni gjort idag?

Kommentarer

TEST!

Haha jajjemen!

Fin blogg du har!!:)

sv: :D

svar: nej, va roligt att det går bra nu då :D

va det svårt allra första gången? :)

Nej nu måste jag se vad jag kan göra åt bloggen. sååå stökigt..xD

vad tycker du, blogg.se eller spotlife.se? jag kan inte välja vilken jag ska vara kvar på. :(

av tack så mycket :D

svar; jao^^

Jo med mig är allt bara toppen. Gjort idag? :D

SV; Det är toppen, själv? :)

jag har varit med en kompis och sedan övningskört med mamma :D

jaa =D

Sv: Tack ska du ha! :D

sv:visst är det :) vill se en bild så fort jag får :) hih <3

sv: med mig är de bra :D så jävla skönt med sommarlov, och idag har jag nördat mig och gått på harrypotter :)

Hej!

Vad kul att du var med och tävlade om att bli dagens blogg. Nu har vinnaren avslöjats, så gå in på bloggen för att se om du är den lyckliga vinnaren!



Vann du inte? Äsch, var inte ledsen. För nu har nämligen en ännu bättre tävling kommit ut på bloggen. Nu kan du bli utsedd till VECKANS STJÄRNA, VECKANS BLOGG och bli LÄNKAD i menyn!! Gå in på http://blogoftoday.blogg.se/ för att vara med.



Ha en fortsatt trevlig dag!

- hähä, jaa :D

RE: det var ruskigt gott :) vad gör du hjärtat? fått dina jobbtider? snart ses vi.. ♥

jag mår bra :D har ni fint väder? ;)

Jag tar det lugnt =)

Hur mås det då?

Sv; Häärligt! :D

I dag har jag varit i Borås, ;D

Hoppas att du har haft en bra dag:)

va bra!:)

vad gör du för någonting då?

sv: bara bra ,vad har du gjort idag då ;)?

det skulle verkligen vara så himla snällt som Du skicka bidare det här så att så många som möjligt kan få budskapet att självmord inte är sista utvägen.

Det är mitt första inlägg om mitt liv och om att man ska hoppas och veta att allt kommer lösa sig.

sv: härligt! det är bra med mig :)



haft en bra dag?

Vilken jättefin bild :D!!



Föresten så regisserar jag film ^^ vore jättekul om du kollade på min showreel/film CV på min blogg och sa vad du tyckte :)



Ha en bra sommar!

Vart på Gotland bor du?

Fråga något på bloggen om du vill!

fin bild

sv: Japp. :)

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram.

ockej !

mysig bild :)

bara bra faktist :D

Sv: Åh tack så jättemycke :)

sv: dina bilder är ju helt otroliga :O

Svar ; Så lite så :) ! Allt är bra :) !

Sv: aha okej vad synd för det är ju inte varje dag man är på gotland, haha ;)

Jotack, det är bra med mej hur är det själv? :)

Ah :D

sv: vad ska du ta och hitta på idag då? :)

Sv; Ja, allt är bara bra, själv då? :)

Sv: fin bild! Jag ska shoppa!:) hur mår du?:)

Vilken fin bild!

sv: tack för kommentaren till outfiten:)



Vill också börja övningsköra:)

Vad bra! :) har du ätit mycket glass i sommar?? :)

sv: det är fint med mig, sj? :)

Hej!!



Allt bra??

Sv:Bara bra tack:D

sv: japp, händer idag:)?

sv: :)

Veckans blogg vinnarna har blivit utsedda! Love

(sorry för ett sent meddelande)

Självklart (:

sv: allt bra med dig idag då? :)

mkt fina bilder i denna blogg:)

allt bra? :)

vad har du för dig då:)?

Härlig bild!



Sv, Bra! Med mig är det kanon. Händer idag? Kram!/ Daniela

sv: Det bra! Sj? :) ♥

är det din pappa på bilden ?



svar; hehe :)

sv: okej, lyssnar på musik :)

hur mår du idag? :D

haha typ ingenting väntat på bättre tider sj? JAg längtar tills jag får övningsköra :) <3

sv: hihi ja :D:D

Det är fint med mig. Hur mår du?

det är sådär , jobbigt att vaka över en människa man älskar. sj?

- tack så himla mycket!

rösta gärna en gång till , eller två ;)

sv: bara bra själv? :)

jag har grillat på husken... utan dig :( <3

sv: Tack, hihi :D

SV Så lite så :)

Sjukt fin blogg! Allt bra med dig?

Hejsan, allt bra med dig? :)

sv: du som är söööt!



roligt o övningsköra, jag har inte ens fått mitt tillstånd än så kan ju inte börja :(

min är grön hehe :)

fiin bild!

sv, jodå med mig är det bara bra! :D<3



förlåt för så sent svar men jag har haft en liten bloggpaus!

jo det är är bra, självdå? :)

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

du och din pappa har likadana ögon! jättefint ^^

Vilken underbar bild :D

I`m back! Nu kör vi som vanligt med bloggen:)



Bra med dig kompis?

härlig blogg!:D

Önskar dig all lycka med körkortet:)

Jodå absolut! :) Gjort något speciellt? :)

svar; jo tack det är bra! :)

:)

Frågestund på bloggen.. Svarar såklart på allt.

Kom igen, har du något du vill veta?

Lägg en kommantar då? :)



KRAM ♥

sV: bra , med mig är det toppen:D

händer imorgon?:)

- awh <3

Kämpa på med körningen! :)

Jag ska iväg o jobba om några timmar

Lyssnat på regnet hela dagen :C

Kram BLOGGFISKEN För dig med passion för fisk :)

Vilken fin bild bea (=! / OttiliaH

Hej beatrice! :D

va ett tag sen jag kika in på din blogg och ja tänkte att de va dags nu! :)

Ny design ser jag, jättefin! :D



Va gärna med i min dagens blogg om du vill :)

Sv; joop:) nu är "hemlisen" gjord :) har du kommit på vad det är än ^^?

allt bra med dig?

hjälp mig att komma upp till topp 100!! rösta 5 stjärnor på min klänning:D på måndag är tävlingen avslutad:O

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qA1iF427O6QTUgKJZstgpESTbRQGg3vK3js7ch3qdI9vnI3Azlge#Gallery

TACK PÅ FÖRHAND<3

vad ska du hitta på för skoj ikväll då? :)

Va gärna med i dagens blogg :D

fin bild! :D kul att det går bra med körningen :D



SLUTSPURTEN NU, HJÄLP TILL! <3



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=lRbt7ff4ZoKjdd9yojDz7X3CbxTOQq5z8Ti5wBvLq4sHWq60P9yK#Gallery



Hoppas du får en fin fredag :)

din nya header e så fin1

sv; härligt :)

jodå de fint <3

Vilken fin bild!!! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback