MINA KÄNSLOR OCH INTE DINA!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Kärlek och lycka, här är två bilder som beskriver kärlek och lycka för mig! ♥

Lycklig är jag med dom bästa och kärlek ger jag dom alltid!

Om man kollar bakåt i min blogg så ser man att jag har haft ett bra förhållande förut och två små förhållande som alltid skulle hålla. Dom två små förhållande jag hade var inte längre än en vecka och jag visste knappt vad kärlek var då, jag sa att jag älskade dom men det gjorde jag aldrig. Ni får tycka det var dumt, men jag visste verkligen inte hur mycket ordet ''jag älskar dig'' betyder. Under nu två år så jag jag faktist fatta hur starkt ordet betyder.

Mitt ex var nog den första jag älskade riktigt mycket, jag menade verkligen det och ångrar inte ett ord jag sa till han. Men när han gjorde slut med mig så började jag älska han som en vän istället och det gör jag ännu. Men jag lovar, inget slår min nya pojkvän. Kanske dumt att säga men ärlighet vara längst, visst?

Jag saknar honom hela tiden, jag tänker på han hela tiden, jag känner mig trygg hos han, jag vet att det är han jag kan lita på, jag vet att det är han jag kommer se när jag vaknar, jag vet att det är han som får mig att le extra. Jag kan inte säga att det är falsk kärlek mellan oss, för det är det verkligen inte. Jag fick aldrig det här lilla extra av någon som jag får av min pojkvän idag. Mina känslor och dom går inte att ändra på, så har ni något dumt att säga om detta så håll det för dig själv för det kommer ändå inte hjälpa mina känslor. Jag kände att jag fick ta den långa vägen, för dom som känner mig kommer tro att det är stuntprat men det här är mina känslor och dom är äkta. Tack, men ni får ta reda på vad jag tycker innan ni börjar döma något.

Kommentarer

fina bilder =D

Underbara bilder :)

fin blogg! görs? :)

Åh vilken gullig bild den första är!

fin header du har fått också! :D

fina bilde :)

söt blogg! :)

svar: tack så mycket :)



jag ska köpa systemkamera snart, och det står mellan 500d eller 450d har ingen aning om vilken jag ska ta, har du några tips på 500d som hjälper mig liiite? :D

hur kollar man upp det ? :) kram

så söta foton :)

Fin blogg du har, verkligen jätte fin ♥

sv: jadå sj ? :)

Sv; Samma här!:)

sv: Härligt! Hur gammal tycker du jag ser ut som ? :)

Det var så lite så hihi :D

Det är bara bra, hur är det med dig då? ;) <3

svar: ååh vad kul :) har den bra höghastighetstagning? :)

vilka fina bilder!

sv: tack min dag har varit helt ok, din då? :)

Verkligen! :)

bara rättvis mot dig! :D

så lite så :)

Sv; okej, samma :)

riktigt fina bilder :) kul att höra att du är lycklig i ditt nya förhållande =)

sv: vad bra :)!

sv; vet inte, vi ses knappt ^^ tar det som det kommer

sv: Hehe oj! Det där tar jag som en komplimang, jag är faktiskt 13 :)

sv fan super tack!

rösta gärna en gång om dagen :)

hoppas du haft en bra dag själ :)

Otroligt vackra bilder :) Kul att vi har samma kamera som vi använder till fotografi :)

Ha en underbar kväll !

:)okej :)

fina bilder och håller med dig !

allt bra ?

hehe :)

ja orkar inte lägga tid på massa pojkar just nu :D .. prioriterar mig själv :D

Härligt :D

Åh vad söta bebisar på första bilden, vem är det ? :D

BARA BRA ! , gör du din header design sj ? <3

jag mår toppen, dusj ?

ha en bra kväll!=)

/hannazlife

svar: att den tar många bilder efter varandra som när man vill fota en häst galoppera eller när en fågel flyger :)

vVad har du gjort idag :)

Underbara bilder !



jodå jag mår bara bra <3

Ha en fortsatt bra kväll! :D

det är bara bra hur är det själv? :D



RÖSTA/ RÖSTA IGEN SÅ ÄR DU GULD <3



SLUTSPURTEN NU, HJÄLP TILL!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=lRbt7ff4ZoKjdd9yojDz7X3CbxTOQq5z8Ti5wBvLq4sHWq60P9yK#Gallery



Hoppas du får en fin kväll :)

sv: vad mysigt :) vart med ammi:)

sv: tack!:D allt bra?=)

sv: hehe :)

sv: hih , allt bra med dig då?:)

sv:

göres nu?

så lite så :P

sv: Haha ;)

gud va fina bilder du tar. jätte duktig :)

svar: bra här med!, har du gjort i dag ?

sv: varsågod :D

Om du bara visste hur mycket jag älskar dina bilder :O

Hej!



Tänkte bara säga att jag (www.ilam.blogg.se) har bytit blogg nu till www.asecrett.blogg.se, så jag hoppas att du fortsetter att komentera och läsa den :)



Kram !

Ah :D

sv:

nt mkt :p

hur länge har du tagit bilder ? går du media ?

sv: ja verkligen (:

svar: vad bra, för jag har den inställningen på min kompaktkamera och jag vill helst kunna göra samma sak på en system :)

sv:

japp :)

sv:

japp :)

åh vilka mysiga bildet :D

Fina bilder ! :) hah jorå ,sj ?

sv: asså dina bilder du tog på bröllopet är grymma! har ju dig som vän på fb shit vad fina!!

Jätte fina bilder :)

haha vet du!? jag blev så lessen för att jag inte fick det att funka att jag råka bryta sönder laddaren. xD

sv det är bra :)!

jo jo det är bra =)

söta ungar det är på bilden =)

=D

Kärlek är både den finaste känslan som finns, samtidigt som den tar dö på en :/

svar: :)

Jaa :D

Har du fått en bra start på veckan? :)

så fina bilder :D

sv: okej, jora de e bra :D

sv: du e verkligen duktig :)

sv: aadå=)

aaa

bästa sättet att slippa att mamma och pappa skriker på en för missödet:

1. gå till dem med sladden i näven som ett litet barn och gör puppydog-face

2. Säg frasen "Jag ville ju bara att det skulle funka ju!" och va lite lessen/gnällig i tonen. ;-)



Funkar alltid! XD hehe

sv härligt det !

görs? :D

Hej! Nu har jag startat upp min nya blogg! Gillar du läsa om mode och fotografering så kika in på min blogg! :) KRAM

svar: jag äter klubba ;D, har du gjort i dag ?

sv: hihi, är min meny knasig??

åh va fina bilder!

inte så mkt här heller :P

haft en bra dag?

sv: tack :)

Ja :D

sv: om den är där nere, för min kompis sa att den va det <3

Varsågod! :) Allt bra med dig?

Varsågod! :) Allt bra med dig?

Jätte snygg blogg sötnos! :D

Haha tack! :)<3

Allt är bra med mig ! :) Haft en bra dag annars? :P

- JA ;D

åh vilka fina bilder :)

Otroligt fina bilder :)

Den första är så himla söööt :)

vackert!

Fina bilder!

åh vilka fina bilder!!

Härligt, jag ska fota bildbomb till bloggen och även passa på att göra en ny header, har tröttnat på min haha :) Sen ska jag vara med bästis och ha det kul hihi ^^



Har jag nämnt förresten att du är SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT VACKER! :D

väldigt fina bilder och du har lyckats fånga känslan i bilderna! :)

håller med dig där i texten.

nu har jag ett förhållande med min pojkvän o vi har varit tillsammans i snart 14 månader och det är verkligen helt fantastiskt vad kärlek kan göra med en. all lycka som finns och allting. och de i mina förhållanden innan har jag "älskat". men det är inte alls samma när man känner att det är någonting som verkligen är super rätt!



Underbart fin blogg.

dina bilder är grymma!

Jätte fina bilder tjejen! Speciellt gullig var ju den övre! ^^

Bra skrivet! :)

Åh så söta små tjejer, gillar verkligen dina bilder. Fortsätt som du går, tror du kan komma långt :D

vilka härliga bilder!

jätte söta bilder :D

hoppas du haft en bra dag,

Sjukt fina bilder!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback