ledig ett par dagar, skööönt!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Igår kom Emma förbi mitt jobb den sista timmen och Jakob kom också förbi och åt lite glass. Jag hade planerat att åka hem och träffa min syster och ta det lungt. Men mina planer blev att åka hem fira min syster, äta mat och hinna fixa mig lite. Senare tog jag och Emma med, kartan och bilen och åkte ut till Herrvik för att träffa Kevin & Totte. Vi tog det mest lungt och hängde på deras båt, när jag och Emma kom till Visby senare på kvällen somnade vi båda två.

Imorse när jag vaknade tänkte jag skriva ett inlägg på bloggen, men behövde sova dom timmarna som gick och ville inte väcka Emma. Jag gick iväg till jobbet och idag har det vart mycket folk och inte någon tid över för att göra något annat. På slutet kom även Jakob, Totte och Svante och hälsade på. Nu hade jag tänkt fixa mig och dra iväg till min pojkvän. Är ledig i fem dagar, så jag ska försöka blogga lite mer på dagarna.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

TEST!

härligt att vara ledig :)

riktigt fin blogg! :)

Hej! Det vore jättesnällt om du kunde rösta på mitt bidrag i en fototävling. Länk här:

www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-saga-miketinac-ronneby-guldlock

Det tar knappt en minut och skulle betyda mycket! Man kan rösta en gång per dag som mest. Kommenterar du att du har röstat så får du en länkning. kram och tack på förhand :)

Sv- det är bra här med :D sjukt fin header btw <3

Sv: tack för din röst!

åh sjukt fin blogg, älskar dina bilder ♥

Sv: Vsg, allt är bra med mig med :) Händer imorgon? :)

trevligt!:) går det bra då?:)

Hehe :D

Haft en bra dag? :D

Hej :D Har en frågestund på min blogg, kolla gärna in och ställ några frågor :) Som tack kan du få en länk om du vill ;) Kram!

Hej beaaa :) hur är det med dig?

Svar: Okej, nu är jag tillbaka från min semestervecka i Turkiet, superskönt. Har ud haft en bra vecka sötnos? :) Kramar!

sv; härligt att höra! :D

jodå, med mig är det bra :)

vad har du gjort idag då? <3

bjud gärna på en eller flera frågor i frågestunden :)

kramis! :)

själv har man bara slappat idag :D



sv: hur mår du då? :)

sv;

allt bra ida? :)

sv: så lite så, varsegod:)

sv; tack :D

det är bra. trött som fan dock..xD hehe

såå fina bilder du har på din blogg finis :D

okej :)

Yeah =)

Härligt med lite ledighet kan jag tänka?

sv; Tack :D.

Sv; Okej. Asså vad skrev du nej till?

idag har jag vart med en kompis, badat, kollat film!

dudå? :D

sv: Oj! Det var inte illa. :) Jag har 5, fast inget helsyskon, men de är söta ändå. ;)

sV_ åh skönt med lite ledighet :D

Jag har bara jobbat hela dagen :P

sv: Händer nu ikväll då? :)

Sv' Tack :) Några planer inför veckan då? :)

hihi :D allt bra ikväll?:D

Okeej, samma här :D<3

sv- hihi okej , allt bra?

yes :)

Okej, vet inte :D

Men vad fin du va! :)

Du har så himla fin blogg! :)

Härligt med en längre tid ledigt :)



SV: Varsegod :)

SV: härligt att höra! :D de är bara bra med mig också :)<3

sv. Så bra, jo då :)

vad gör du då? :D

några planer i sommar då ?:)

Sv; Den har varit bra :D



Sjuukt fin blogg du har! ;)

Följa varandra via bloglovin?

sv: naw tack så mycket sötnos!

<3

Härligt! Jag hoppas du går med i gruppen Norge, Sverige älskar er! På facebook, den är till för att stötta de anhöriga och hylla offren.



Verkar som du haft en bra dag :) sov gott

Sv: Vad kul, ingen orsak! :D

Har du haft en bra dag? :)

vill bara önska dig en fin kväll!<3

Vad härligt, då får du njuta

sv: varsegod!:D

ja, vad ska du göra imorgon?:) (onsdag)

Jätte fin och bra blogg verkligen!

Besök gärna min: http://lindahjertzell.blogg.se

Kram Linda

sv; jo det är bra :)

åh, va skönt för dig att få vara ledig i ett par dagar nu! :D

sv: härligt! samma här :)



händer resten av sommaren då?

sv: jappjapp:D!

Härligt! Jag mår bara grymt :)

sv; det är lugnt :)

Okej ! Nej jag ska bara ta det lugnt :)

Vad har du gjort idag? :)



Kramar

vad har du gjort idag då?:)

Missa inte min lilla tävling på bloggen ;)

kolla vem jag såg idag! Robert Pattinson look alike! vad tycker du? :D

sv: Ja, jag håller med dig! :D

Nu kör jag igång en Fototävling på bloggen!

Där du kan anmäla dig och vinna en fet länkning

på min blogg som varar i 1 vecka + du får välja

valfri bild ;)! Temat är sommar så fota en riktig

härlig sommar bild och var med!

http://annsoh.blogg.se/2011/july/fototavling-tema-sommar.html#comment



Ursäkta om du inte vill ha reklam!

varsegod:P

okej, hoppas du haft en bra dag:D

TJENARE!

Nu drar jag till Turkiet i 10 dagar. Men hoppas du får en fin vecka iallafall.

Blir glad om du skriver en kommentar tillbax i min blogg så svarar jag på allt när jag kommer hem.

Hare gött! :D

sv: tack detsamma! :D

sv: åh så bra :D

Nu är jag igång... IGEN! :)

sv: samma här :) märkte inte ens av det

Godmorgon

hoppas allt ör bra :D

Skönt att ha ledigt!

Jag har suttit och skrivit på min hemtenta i två timmar nu så jag ska ta mig en paus för att styra upp vårat STÖKIGA hem.



Vad ska du göra idag då?

Kram

Skönt med ledihet :)

Okej :D gud va bra :D<3

Svar: Okej, nu är jag tillbaka från min semestervecka i Turkiet, superskönt. Har ud haft en bra vecka sötnos? :) Kramar!

fin blogg! hur är det? :)

Otroligt vacker bild! :)

Fin bild :D

vilken mysig bild :)



svar; det fungerar :)

sv; bara bra :) händer ikväll?

Tack! :)

sv: Jag har det bara bra ! :) <3

sv: aw, tack så mycket :)

SV: nae , jag är inte söt. Men är allt bra ? :)

Skönt att du är ledig nu:D

så lite så :) jasså okej, den blev great. läget med dig då?

oh va snäll du är tack :D ! kanske inte världens bästa bild men tycker den känns så sommrig på något vis :D

Va fin bild :)



Jag jobbar med mycket, så förstår att du inte har jätte mycket tid för kommentarerna ..

Men är glad att du svarar ändå, även fast det tar lite tid :)

sv: ingenfara! :d

du som är söt!

fin bild =) händer ikväll? ^^

Jag har utsett en Veckans blogg vinnare på min blogg nu, så kika in och se om det va du som vann ;)

Jag har även kört igång en till Veckans blogg, klicka in på länken nedan och kommentera att du är med ;)

Tävlingen avgörs på måndag, endast 1 vinnare utses ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-vinnare-2.html#comment

sv: härligt, jo de är finfint med mig med :)

det är lugnt svarar segt jag med :)

ska röra mig utåt hehe :)

Härlig bild! :D



sv: tack! :D

kram ♥

okej. skönt att vara ledig ett par dagar :D

sv: ja verkligen :D

Sööt bild :)

fin blogg.

jag är en tjej som nyss fått en systemkamera så följ gärna min utveckling på bloglovin.

lägger självklart till dej också i så fall! :)

KRAM!

jo tack bara bra med mig :)

händer idag då ? kram

Gud så fin blogg!:) Ska vi följa varandra på bloglovin?:) Kram.

Helt okej trots att jag skadade foten och har fått stans bula på den =(

Hoppas du får en bra dag!

jag har också jobbat























Follow my on Bloglovin







Trackback