vägume, det är där allt händer!

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Bättre sent än aldrig, sitter i Vägume hos min pojkvän och Simon och Emma sitter också här med mig. Medan Kevin och Totte är ute och jobbar i stugan. Har ingen klok bild, men det får gå med den här bilden. Får även se om jag svara på kommentarer.

I förregår när vi kom ut till till Vägume så gjorde vi inte så mycket mer än att åka bil som vanligt. Igår var vi i Hide och solade. Inte jättebra väder, men det gick och sola iaf. Men om det var kallt i vattnet var en annan sak, första gången jag badar i havet och jag tycker det var grymt kallt. Efter några timmar i vattnet och på stranden åkte vi hem till Vägume och då började vi planera att åka båt och tälta. Men det blev inte så, vi tog båten till enholmen för att grilla och sen åkte vi hem och myste. När klockan var runt två, somnade vi nog alla efter en bra kväll!

Vad gjorde ni igår?

Kommentarer

sv: härligt!

det är bra med mej med.

Vad ska du göra idag?

kram

Åh, vad söt :D

sv: Jaha, vad kul! Grattis :D

fint:)



inget i dett trista regn:(

låter som du haft en bra kväll :) jag var ute o partajaade!

Anmäl dig gärna till min fototävling! Temat är sommar. :) http://karoslife.blogg.se/2011/july/fototavling-1.html

Hejan sötnos!

Nu är jag tillbaka från min paus, och du är välkommen att läsa min blogg igen! :) puss



sv; yes, ett halvår var det!:D



söt igelkott^^

ja det tycker jag :D



du kommenterade min förra blogg (hannalovisasol.blogg.se) men nu har jag bytt, till http://hannalovisasol.myshowroom.se ! Svara gärna där, hoppas ni läsare följer med! :D

- ok :))

fin blogg :)

Åh vilken söt igelkotte! :D :D

sv: okej härligt! :D

Sv; Aa :D

Tihi tack finis <3

jaa :/

- ville bara önska dig en trevlig helg!

Naaw vad söt! :)

Naaw vad söt! :)

Joggade bara 3 km

Joggade bara 3 km

fin blogg!

Har du lust så kika in hos mig :)

sv. aa, samma :) görs?

sv: ja:)

allt bra?

det är lugnt :D



vad har du för planer ikväll då?

Vilken söt liten kotte!

sv; okej :/ tycker du att de är för mycket jobb? :S <3

Ja :D



Välkommen tillbaks! :)



http://pinksnow.blogg.se/

va söt! ^^

SV: Förlåt för mitt extremt sena svar. Hoppas du haft en bra sommar hittils! Kram

cool bild :)

söt bild !:D

Allt bra med dig ? :)

Förstår dig :(

okej ;) svarar på kommentarer sj? :)

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

söt igelkot =)

Förstår dig!

Hoppas du följer och kommenterar min blogg,och hoppas att du svarar på frågorna jag ställer med inläggen!

Ursäkta sent svar, tog lite ledigt när jag åkte hem till familjen. ^^ Hoppas du haft det bra!



Vilken söötnos! :D

Hur har du det finis?

Lottar ut ett VALFRITT SMYCKE i bloggen ;) kika in för mera info =)

- jag mår prima :)

sv: allt bra med dig idag? :D

sv' hihi :D

fin bild!

hejsan, allt bra?:D

gryyyyyyyymt fin header !

love it ! <3

vacker bild!:D

hejsan, allt bra med dig ?

Åh, vilken söt igelkott!

fin blogg :)



allt bra med dej?



kram!

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling! Länk: http://enbrunett.blogg.se/2011/july/veckans-blogg.html#comment



Förlåt om du inte gillar reklam. :)

Det tar verkligen lång tid för Östersjön för att bli varm om det ens är bra sommar, hehe.

Hej vännen!

Allt bra?

Kram

Hur har din helg varit?

ha en fortsatt bra kväll:)



Du missar väl inte mitt erbjudande på bloggen om att få vitare tänder :)

Satt på båten hem från Gotland ;)



Sv; Nä, kanske inte

allt bra ? :D

vad söt!



sv; haha :)

aa :)

lever du eller? ;) Saknar dina inlägg!<3

vad hittar du på ? :D

åh så söt :D

söt!

sv: du är söt!:)

jättefin blogg! :)

gjort idag då? :)

Hejhej!:)

En tjej tog bort min blogg me flit men nu kommer jag få tillbacks den så kkan du

kolla min gamla blogg då&då.. Kommer skriva detta till alla mina gamla läsare

och villl ha tbx alla innan ja uppdaterar igen! www.diilann.blogg.se heter min blogg:)

Puss på dig:*333

söt bild :)

Så sööööt! :)

Dom djuren är så söta :)

jag längtar till vägome,lekte där som fjortis,hälsar kjell























Follow my on Bloglovin







Trackback