varför ger du mig falska singnaler?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Tiden på dagarna bara springer iväg, hinner inte sitta vid datan. Tror jag inte kollat facebook, klokt på snart en vecka. Jag har inte tid med datan just nu och det kan vara skönt på ett sätt, men jag har lovat att jag ska skriva ett inlägg varje dag och här kommer dagens blogg inlägg. (ska även läsa era bloggar, svar på kommentarer idag)

I söndags var jag i skolan, vi jobbar tre eller fyra dagar när det är almedalsveckan här på Gotland. Och sen får vi ledigt en vecka innan jul, så för oss gör det inget. VI har gått runt och lyssnar på olika grejer, delat ut lite lappar om våran skola och annat skoj. Efter åkte jag till tingstäde för att träffa Emma, riktigt myckigt måse jag säga. Vi åt mat och lite, senare åkte vi till Lärbor efter som Kevin fyllde år i söndags. Grattis i efterskott och tack för en trevlig kväll.

I måndags var det skola igen, plus att det var lite annat som hände. Lite jobb och efter åkte jag och Emma till Tingstäde och badade eller hon badade. Men vi fikade och hade mysigt iaf, efter åkte vi ut till Lärbor igen och var med grabbarna och några andra och vi badade. Den kvällen somnade jag tidigt, men det var meningen att jag och Emma skulle åka till Visby på kvällen.

Igår var det jobb för min del mellan 10:00-18:30 igår var det rätt skönt att jobba inte så mycket folk och inte för varmt heller. fick sällskap två timmar på jobbet av Emma. Vid 18:30 åkte jag med min syster till sudret. Bara för att hämta min laddarsladd till datan (den har vart död sen i måndags) och lite post till mig. När klockan är 20:00 tar jag bussen tillbaka till Visby och går ner på Emmas jobb och sitter där till tolv, somnade när jag kom hem igår.

Som ni ser på bilden fick jag mitt halsband från beccadesign, riktigt snyggt och riktigt nöjd. Sen fick jag även mitt objektiv när jag var och hämtade ut posten. Tror ni att jag var glad? Idag blir det att prova mitt objektiv.

Hur har ni haft det dom senaste dagarna?

Kommentarer

TEST!

sv: de är lugge =) allt bra med dig?

Sv; okej samma här :)

halsbandet var grymt snyggt! <3

det där objektivet har jag också och jag älskar det :D

fint halsband.

Gu va härligt! :D

Hur står det till med dig fina?

sv: tack för din röst :)



bättre sent än aldrig right :)?



hur var objektivet nu då :O?

mysigt med nytt objektiv :)

tack sötnos:D

älskar halsbandet! passar perfekt till dig:D

härligt :D

riktigt fint halsband

Snyggt halsband :)

nytt objektiv.. nice!



Sv: inga problem! :) Ställ gärna en fråga i frågestunden som ligger uppe på bloggen! :)

sv: de kan ja förstå :)



najs de var de dyrt :O?

Vad är det för objekt?

Sv: Tack så mycket ! :D

åh, va fint halsband!!! :D



svar: japp :D

det är lugnt :) <3 läste i ditt inlägg att du varit upptagen.

SV: Skit nice! ;3

sV: oj de var verkligen inte farligt för ett objektiv :O

vad kul:D jag ska bara ta de lungt:)

sv: är ju galet sugen på ett nytt objektiv jag med nämligen :P

Söt blogg! :D

svar; det är bra här med :)

Vad gör du?:)<3

- haha jaa :)



allt bra? ♥

Hoppas du får en fin dag:)

Fint halsband :)

Vad ska du göra idag då?

Kram

sv; jo de e bra :)

Facebook är inte livets viktigaste tingest? ;)

Vill haa objektivet! :(

Vilket gulligt halsband :) Vill också ha, hah ;)

Hej!

Hur är det med dig idag?

Kram

Jo, det är bra med mig:)

sv; precis! :D

sv: händer idag då?

sV: åh vad kul de låter :D!

- bara GREAT här :))

Skulle bara skämta till det^^



Du skrev ju att du inte vart inne på det på ett tag?

Det var så lite så =)

tack tjejen. vad hittar du på idag då?

härligt :) nja sådär är sjuk :(

tack :)

svar: hihi, jaa, vad gör du?

Sv: Okej, vad bra. Jo det är bara bra.

Vad har du för planer för dagen då? Kramar

Hehe allt bra då? :)

SV Tack <3

Sv; japp :)

Allt bra gullet ? några sommarplaner än :)?

allt bra idag? :)

vill ha bilder från nya objektivet NUNUNUNUNU!:D

fina grejer!!

God morgon! Hoppas allt är bra med dig idag :)

sv: ja skad ra och bowla :D

Jättesnyggt halsband :)























Follow my on Bloglovin







Trackback