årets första dopp idag


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Efter jag och Kristina hade ätit mat åkte vi och badade ett tag. Första gången jag badade iår, riktigt skönt var det eftersom det har vart så varmt idag. Nu vill jag bara ta och sola en dag och blir lite brun sen är verkligen sommaren här enligt mig. Jag själv tycker det är rätt sent att bada nu, jag brukar alltid bada tidigare.

Jag har haft en riktigt bra dag, på jobbet och när jag kom hem. Har vart ute riktigt mycket, skönt att vara ute när det är så skönt väder. Ikväll händer inte alls så mycket, bara ta det lungt och se en film kanske eller något. Är så grymt trött eftersom jag gick upp runt sju och sen somnade jag rätt sent. Men jag får skylla mig själv att jag är trött, får lägga mig tidigt ikväll istället.

Har ni badat ännu, eller har ni inte vågat tagit det första doppet?

Kommentarer

TEST!

Tog det idag :) Händer imorn? :D

- :D

- oki ;) ska du bli medlem?

Allt bra med dej denna varma lördag? :)

- oki.

- hah:)

Sv;skönt att höra, jo de e bra här med.

SV; Jag ska inte göra så mycket :)

- Käkar popcorn, hehe. durå?:D

fin du är :}

Härliga bilder!

Vart jobbar du?

Kram

hehe okej :)

inte vågat än med första doppet haha! får bli i juli, är en riktig badkruka xD

Sv: Mm :D

Vad skoj!



Vad händer resten av kvällen då?

Kram

- Härligt:)

sv: åh tack så mycket, brukar du redigera bilder och pyssla så? :)

men guuud vad alla har tagit sitt första dopp idag :P



haha jag har inte ens varit i närheten av vatten. Jag badar typ aldrig :P riktig badkruka :P

Yeah :)

Oj ska ni ses inatt?^^

hehe aa ! :D

grymt härliga bilder :D

sv: yesyes :)

vad görs då? :)

Varför så sent??=)

va de inte kallt? :o

är med en kompis sj ?

är med en kompis sj ?

Sv: Mm :D

Vad ska ni göra inatt då??=)

SV: Haha, aa :)



Åh var det varmt?

Då ska du med det? :D

vad härligt det ser ut! =)

Inte badat någonting än nej. Undra om jag badade något förra sommaren ens.. ^^,



SV: Haha okej härligt! :D

Härligt! Badat har jag, första doppet blev i början på maj... kallt... haha

SV;vsg :D

Jag har badat MASSOR , i pool ^^

Lika bra det säg´?=)

Va skönt!!! :D Hoppas du får det bra ikväll :)

Att vara nykter?=)

Var med i min fototävlin, det är temat favorit bild så alla har sin personlighet!

Jättefin bligg du har! Jaa men absolut idag var det sjukt varmt, hoppas du hade det kul! Kram/

Hej, vilken söt blogg du har :)

Hur har du haft det idag?

Kram Felicia ♥

åh, vad härligt! Tog mitt första dopp för två dagar sen :)

sv: tack, helt okej. :P Lite problem då och då. för dig då?

härliga bilder!

skönt o bada

:)

samma imon då ? :)

tack :)

sv: Mja trassla sig med slangar osv. lite jobbigt. :P

ajdå, de kommer nog bättre dagar att sälja glass på ska du se :)

sv: ingen orsak :)

Duktigt =)

Nice! Var det inte kallt? :)

Tjaa ♥ Så skön blogg du har. Allt bra med dig idag?

- Du, jag tänkte tipsa dig om en tävling som jag har

i min blogg där du kan vinna ett valfritt linne. Gå in

och kolla ifall någon utav dom faller dig i smaken, samt

va med och tävla.



Här har du länken direkt till tävlingen:

http://mires.webblogg.se/2011/june/min-andra-tavling-valj-valfritt-linne.html#comment



Ha det bäst! ♥



- sorry om du inte gillar reklam!

sv; okej :) jag ser en film :)

Christina Aguilera-fan? Glöm då inte att kika in min egna personliga fansite! Kramar Malin

SV; Aha, synd :( Har du inget nytt på gång då? :D

Inte tagit första doppet än vilket är dåååligt!! Ska göras imorgon :):)

tack så mycket :)

Tog mitt första dopp för en månad sen, 5grader i vattnet då:P Sen dess har jag badat minst 3ggr i veckan:)

sv: tack! och jag dina :)

O_O are you insane! skämt o sido, hur varmt/kallt var det i vattnet? här i Strängnäs är det bara 15+ än så länge, så jag har inte vågat hoppa i än xD

Vilka fina bilder!

sv: glömt helt va vi pratat om. men shit fina bilder.. :)

tog ett dopp i havet mitten av maj, underbart!

Jag har tagit fösta doppet i havet :) nytt rekord för mig (a)

Shiiit vare inte kallt ? :/

Nej, men ja har badat med vattenspridaren så vet ej om de e ja eller nej...

Härligt du! ♥

åh vad härligt det ser ut! jag har inte badat ute än :(























Follow my on Bloglovin







Trackback