inte många timmar kvar, skönt!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

bilden är från studenten i Visby.

Vad är det för datum idag? Det är den 14 juni och jag får sommarlov idag, skönt att få sommarlov jag som väntat så länge på mitt sommarlov. Jag ska fixa mig och sen dra iväg till skolan och vara där ett par timmar sen är det sommarlov för mig.

Idag blir det en rätt lång dag, först vara i skolan till kanske halv två tills alla 3:or springer ut på balkongen och tar studenten. Därefter kanske det inte händer så mycket mer, på kvällen har vi grillning för dom som går våran linje. Kommer bli mysigt, men inte helt säker om jag komma kunna vara med så länge, eller att det är fint väder. Men jag hoppas på det bästa, nu ska jag ta mig till min sista skol dag innan lovet och få mina betyg och vara med min härliga klass.

Vad har ni för planer idag?
GLÖM INTE BORT TÄVLINGEN SOM AVSLUTAS IMORGON (LÄNK)

Kommentarer

TEST!

sv: Klär på mig, ska till en kompis och se om jag hittar nåt snyggt i hennes garderob, hihi^^

Jag håller tummarna för dig ^^

Hoppas avslutningen blir bra =D!

Lycka till ^^!

Ska på bal på skolan idag och ska försöka få massa bilder att lägga upp,hehe ^^ kommer bli intressant =D

snart lov !:D<3

Åh vad härligt =)

svar: T.ex. photoshoptips ;)

japp :)

tackar:D

härligtm ed sommar lov :D

Sv; tack så jätte mycket :D blir så glad!

sv: det är toppen!! :D <3

- vad skönt!

ja :)

sv; mysigt värre! :D

Jag dricker lite kaffe och svarar på kommentarer. Hoppas du får en fin dag

Jag slutar också skolan idag ! :D elelr jag ska börja i 6;an ! ;)

sv; bra dag ?

Vad skönt att få sommarlov nu! Min lillebror får imorgon :).

sv: Det är bäst! :D

Vad skönt med sommarlov!

åh vad skönt med sommarlov :D NJUT! Vad ska du hitta på då?

- yes :)

hur är det idag? :)

Oh njut av denna dagen extra mycket? ;D

tack :)

Sommar & sol och vi har korta kjol...

Har du planerat att göra något speciellt på sommarlovet i år ? <3 :)

hihi ja :D vad gör du snutt?

SV: bra!

puss

Sv: Tack så mycket! :)

svar: tack!! :)

sommarlov! vad ska du hitta på? :)

Fick sommarlov jag också, igår, känns både skönt och dystert tycker jag :) Men då lämnar jag ju nu min klass

sv: yeah ofc :D

Hej hej igen (:

Kommnetera gärna min blogg (y) har frågestund!<3

sv: allt bra? :D

Skööönt med sommarlooov :D

själv har jag avslutning imorgon..:]

visst är hon:)

sv:ah :)

Skönt det va? :}

sv; ja! :)

ÄR all bra med dig då ? :)

Skönt med sommarlov.=)

hej hej

nu är jag tillbaka igen :)

sv: åh va härligt de låter med sommarlov :D!



de känns som ja har sommarlov med, tanken på att man aldrig kommer tillbaka till skolan har nog inte kommit in än :P

<iframe width="450" height="286" src="http://www.youtube.com/embed/RT9PQgMtkDo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

fuuu, failade på den andra kommentaren xd



svar;



jag mår toppen, själv? :)

tack ;D

fin blogg och grattis till studenten!!!!!

SKÖNT MED SOMMARLOV! :)

SV: Åhh vad härligt! :)

jorå helt okej! händer idag då? =)

har avslutning på onsdag :D



fin bild!

Åhh vad härligt! Jag får sommarlov på fredag :)



SV: Hoppas ni får fint väder snart :)

Sv: Mmm :)

är det bra med dig?:)

Vad kul med sommarlov!! :D

sv: nja det är sådär, har feber :( själv då? :)

sv: varsegod :D

hejsan, vad görs ?

Har du haft en bra dag !!

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

svar: jag dunkar musik :D

- Vad braa!:D

ggötttt med sommarlov !! nu ska vi njuta som faann!

Gillar du dubbelringar? Då tycker jag du ska spana in den här tävlingen: http://maddisenj.blogg.se/2011/june/tavling.html



Ursäkta om du inte vill ha sånna här kommentarer.

Nu är Dagens Blogg tävlingen slut!

se ifall det är du som vann.. ifall inte så är det en omgång på gång just nu,

Så det är bara att anmäla sig! ^^



Var du kan anmäla dig har du här ---> http://demzziz.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang-2.html



Kraam på dig & Lycka till.♥

hejhej :)

jag har min första frågestund på bloggen och det vore jättekul om du kunde fråga någon, vad som helst :)

här har du en direktlänk: http://liindarunnfffors.blogg.se/2011/june/fragestund.html#

åh, vill med få sommarlov nu! :D



sv: ja mår prima :D

kram ♥

Glöm inte Veckans blogg som du kan anmäla dig till hos mig just nu ;) kommentera inlägget i länken nedan och säg att du är med, sen är det bara att vänta till nästa vecka så får vi se om det är du som blir Veckans blogg ;)



HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/june/veckas-blogg-vinnare.html#comment

Skönt med sommarlov, indeed!

sv; haha :)

allt bra?

kul ;). vad ska du jobba?. tänkte skriva om det senare på bloggen

SV: :-)

händer imorgon?

Men du slutar inte studenten elr? =) ♥

Hellue! onlyangelica.blogg.se här!

ville bara meddela att min blogg är nu återupplivad, hoppas du inte glömt mig :) puss

härligt med lov! :)

Hoppas det blev lyckat igår:D

Vad ska du göra på sommarlovet då?

Godmorgon! :)

sv: weei!



härligt med sommar nu :')

du e så fin! :)

Härlig bild =)

Ha en trevlig sommar!

Just nu har jag en tävling i samband med iphoneskal.se! Du kan vinna valfritt iphoneskal till vädret av 500 kr, både 3&4! :) Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/june/tavla-om-ett-iphone-skal.html#comment

Trevlig sommar! // Fashiontwisted

Ja, det har varit många studenter de senaste dagarna. Har sett många bilar och flak med studenter och sett hela parader gå på gatorna.

Gud så skönt att du fått sommarlov :) jag fick det förra veckan :)

sv; bra det! :) jag mår fint ja mä :)

vad ska du göra idah då?<3

kram

Hejsan ;)

vad fin blogg du har :D<3

Vad gör du? cx

woho nu har vi sommarlov! :D

åhh vill också ta studenten :(























Follow my on Bloglovin







Trackback