bara tre/två dagar kvar i skolan


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Nu är det en ny dag och jag mår inte alls så bra, men jag ska försöka dra mig till skolan. Jag behöver vara i skolan, fast jag kanske inte orkar just nu. Idag händer inte så mycket, det blir mest små pyssel om jag ska vara ärlig. Eller vi har en donner dag, då vi ska göra roliga saker som typ cykla och lite annat. Men det skippar jag, känner att jag inte orkar.

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, har inga planer mer än att ta det lungt. Och imorgon är jag ledig och ska se några ta studenten, det kommer bli mysigt. Plus att jag ska vara med Emma hela dagen, det kommer bli vrålmys. Här får ni även se några bilder som jag tog igår, när vi var på Fårö och spelade in lite film.

har även ett förhållande med Christoffer, sen den 5 juni 2011 ♥
(mest för att jag ska komma ihåg och ni ska få veta)

Kommentarer

TEST!

Vad härligt med bara ett par få dagar kvar för dig i skolan :)

häftiga bilder :D

Trevligt med ett förhållande, då är allt bra tror ja?

och godmorgon :)

Vad andvänder du för sorts av kamera? :)

Jag är också ledig i morron ! :D

- Kul!! :D

Oh, grattis, så mysigt!! :D.

Jag svarar på kommentarer och äter frukost. Hoppas du känner dig bättre snart tjejen!

jo tack jag fick en underbar kväll ;)

sv: japp japp :)

allt bra idag? :)

Hoppas du mår bättre snart :)

grattis till er två då :D

duuu:O ? har du en ipad?<3

FINA BILDER =)

Grattis till förhållandet!:D



:D

Jag sitter och uppdaterar designen lite innan jag ska bege mig ut på stan för att köpa en studentpresent till min kamrat som tar studenten imorgon!



Vad gör du idag?

Kram

Sv: Tack:)

Allt bra idag? =D

sv: :)

Grattis till det nya förhållandet.=)

fina bilder! och grattis till det förhållande :)

Härliga bilder! Skönt med så några dagar kvar :)

(:

Godmorgon på dig, allt bra idag? :)

Jo men det är bra =)

Allt lugnt idag?

härliga bilder :D

sv; Varsågod :D.

härligt :) jo det är bra :D

fin blogg! :)



har frågestund på bloggen, vinnaren länkar jag i en vecka. Annars förlåt hemskt mycket!

Hejhej! Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

Du har en så underbart megasnygg blogg, vem har gjort din underbara <3 design??

gRATTIS TILL ERA 5 MÅNADER! :D

Sv: AA :D

svar: yes :)

oj xD Såg bara en fema och så antog jag det xD sorry.. <3

Joo, det är bra (:

härliga bilder:D

lagt upp en topp från gina tricot! hot or not? vilken färg hade du valt?:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/vill-ha.html#comment

Sv; Älskar din design. Gör du designer åt folk??

sv; Det låter som en bra motivering!

oh grattis gumman till förhållande :D



ska blir kanon kul ja :D

Okej, vad tråkigt :( Men imorgon är en ny dag <3

- nICE!

sv;:D.

Hej allt bra :)

Sv; OKej :( Önskade att du kunde göra en design till mig... :(

åh va kul med en liten sommarflirt :) nu blir jag avis!!! ♥

Hahahaha älskar första bilden!























Follow my on Bloglovin







Trackback