bildbomb från balen igår


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Här kommer några bilder från igår, jag själv tycker att jag kunde vart på ett annat ställe att ta kort på. Här fick man solen rakt bakom alla bilar, så har många bilder där man bara får se solen. Men jag fick ändå kort på dom jag ville ha kort på, det får bli bättre nästa gång helt enkelt. Det finns inte så mycket att göra, kommer fler bilder senare.

Idag är det sveriges nationaldag, inget speciellt händer för min del. Jag vet att jag ska hem till pappa och börja plocka upp mitt rum lite, efter som dom har flyttat i helgen och jag har jobbat. Så det blir att små pyssla, senare mot kvällen kanske jag ska ta en promenad men en kompis, mys! Mer planer har jag nog inte, får se hur bar dagen blir.

Vad har ni för planer för dagen?


Kommentarer

TEST!

fin alla var :D



Svar : Jaa, vill jag! :) ska säga till rickard, tror inte han hade tackat nej :D

sv: hehe ja okej det är väl från person till person ;)

sv: oj då var du ju ganska lång :O

Sv; okej :D



fina bilder! <3

sv: yes! Är det du som vart på bal eller? :)

Vadå inet ? :O Dom är grymt fina :D

Får tvinga med Rickard till gotland, bo där en hel sommar :D

hahaa! tack du med ! ;D

sv: hahah du drog bara till med något :P

sv; sköning i värmen! :D

sv: Okej! På tal om ingenting så var jag faktiskt ner till ica nyss och köpte en jätte kall cola, å herregud vad gott det var :)

Haha åh vad fina alla var :-D

Tveka hade han aldrig gjort ;) :D

svar; det är bara bra här :)

Hade gärna bott där. FÖr jag blir så brun på gotland :D

Bilderna är mycket fina trots solen bakom! Så du gjorde ett fin fin jobb ändå med bilderna måste jag säga! Mycket fint! :) När är det din tur för bal nu då? :D

okej, jag chillar ^^

Hejsan, vad görs ?

ja :)

sv: Haha tack (a)

jaa :D

sv; yees ;D!

sv: hehe du får väl också gå och köpa en? :)

sv: Nä men sluta nu cola är awesome frukost ;)

händer ikväll då? :)

va fina bilder :)

ska nog vara hemma och plugga. har 2 prov i i vaeckan. ett påtisdag. som jag glömt ta hem o plugga om...antikens grekkland :s

och äta typ köttbullar och makararoner! sverigess nationalrätt ! :D

sv; händer idag då? :)

sv: jasså, varför ska du gå om två år då? Om du vill berätta, inte ett måste! :)

Det är bara att kämpa på, snart har du minsann gått på balen du med och varit vacker som en dag! :)

sv: va vad är det jag hör :O

cola är kärlek <3

sv; Samma här :)<3

sv: Allt bra? :D

ja,närjag solade på gotland, var jag neger typ. Men när jag är här hemam, så blir jag inte lika brun

härligt, jag ska va med mina kusiner :)

härliga bilder!



svar: men det kan jag hålla med dig om, svartvita bilder ibland :)

sv: Nä men sluta nu, cola har allting, den röda färgen, fin desig och bara allmän utstrålning och kärlek <3

sv: ja det är väl också från person till person antar jag ;)

sv :Samma:)

Så fina :)

sv; haha (A' så kan de bli ibland ;D

svar: vad vare igår? :) (syftar på bilderna)

japp!

super fina bilder :D

Yo=)



Fina bilder =D

sv yes :D

fina bilder!

sv: yes yes! Men vad ska du hitta på idag? ;D

Sv; För över bilder :)

svar: japp :D

sv: Juste du skulle ju fixa i rummet. Mysigt ska ni gå långt eller? :) Jadu jag ska till Malmö snart sen vet jag inte :)

hihi :D

svar: okej, tog folk studenten igår eller? :)

Såg ut som om det var en riktigt härlig dag :)

fina bilder :) åå får minnen när jag själv var på balen i skolan :D

Sv; varego & tack så mycket :D

jag ska nog till stadsparken här i Katrineholm som är riktigt tråkig men Ulrik Munther ska uppträda och deeet är kul! vad ska du göra själv? (:

yes :)

btw, fina bilder ^^

Sv: Okej :D

det är bra med mig :)

själv då? =)

fina bilder!

allt bra idag?(:

sv: okej men det är ju ändå mysigt! :)

Händer annars idag? :)

japp ;D sjdå? =)

Fin blogg :)

sv: hur stort är Gotland egentligen? :)

Sv; städa då? :)



Inte mke, <3

Har du det bra idag?=)

mja :D de vet jag väl inte direkt. haha men :D

har du inte gått?

Så fina bilder! :)

ja, grymt att simon vann! :D såg du?

sv: va men då är det väl inte stort? :O

Nu så har jag valt ut de 3 vinnarna. In och se om det blev du.

sv :D

ser så nice ut att alla har rött på sig!<3

Härligt =)

Jo det är bra^^

sv;jo det är bra med mej oxå! :D<3

Sv; Så lite! :D

Japp allt är bra :) Själv då? <3

Sv; jaha har ni flyttat! :)



Då förstår jag.

sv: det är toppen :D

vad gör du? :)

var gärna med i dagens blogg hos mig :D

sv: ja okej på så vis! Måste säga att det är riktigt mysigt i Visby, där har jag vart :)

sv;

åh va kul!? :D låter typ jättespännande haha, jag och min syster planerar ett sommarprojekt att måla mina möbler rosa & vita hehe.. favoritfärger sen ett tag tillbaka ^^

sv, o bilen ser fan grym ut :D

hihi aa :)

hehe okej ;D

sv: ja det finns massa sånna ute serveringar som är mysiga :)

Sv; Okej! :D

sv: yes, var riktigt länge sen jag var där, jag var typ 12 år, hehe måste nog komma dit nån sommar och ha kul, är det bra fest ställe? :)

sv: bloggar och lyssnar på musik :)

Sv: Okej :D

Sv: Jo tack det är bara bra! :D <3

Hur är det själv?

Vad gör du?=)

okej, den var supersöt. för hur mycket? :)

Fina bilder!

sv: okej låter ju awesome, får nog ta och dra ihopa ett gäng och kanske dra dit nästa sommar ;)

sv haha visst är den söt :D

sv: tycker jag också :)

Har ingen direkt aning om vad vi ska hitta på idag, blir nog bara softa i solen :)

sv hihi :D

görs?

SV: jo de flyter bara på du! :D

Kram

Ska så ut i solen nu =D

sv ska ta nya bilder :D

sj ?

svar: jaha, okej! :)

Fina bilder! :D

- hehe :)!

Underbara bilder! :D

Ser helt ut som en perfekt dag :D

- jättefina bilder!

sv; Härligt med sol! ;D

Sv: varsegod ^^

allt bra idag då?(:

är med Amanda www.mandispersson.blogg.se! allt bra? :)

Åh vad kul, och jävla snyggt ! =)

sv: hihi:D Åh, det verkar som alla har bal nu. Är det kompisar till dig eller?



Hoppas att du får en fin dag! ♥

nähä :/, hejjade du på nån då? :)

SV; okej :)

hihi vsg :D

åh vad kul med bal :D

sv åh okey :D

Sv: gör du då? :)

Allt bra idag? :)

Jag mår toppen :D

De värkar fett kul:) Hänt nåt idag?

så fina! :D jag villl okcså gå balen! bara ett år kvar nu, så kul !! =D

Gillar dina alla balbilder starkt:D

var bor du någonstans? tänkte balbilderna :)























Follow my on Bloglovin







Trackback