dagens Beatrice


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild på mig från idag, när jag kom hem och hade gått tre km. Det är ju ett plus att vi har flyttat för man bara behöver gå tre km för att komma hem, om det inte går buss hem. Men idag var det ju så sjukt varmt, så det blev jobbigt att gå dom här tre km.

Imorgon blir det skola för mig fast jag mår så här dåligt, men jag tror det kommer bli lite bättre tills imorgon. Imorgon ska vi även åka till Fårö, så för min del blir det att gå upp tidigt och ta en tidig buss till Visby och sen åka till Fårösund. Vet inte riktigt vad vi ska göra där, dom sa det idag i skolan man jag lyssnade inte. (smart tjej)

Kommentarer

TEST!

Inget du bryr dig om? ;)

Hej finis! ^^

Alltid lika fina bilder på dig.



sv: Mja, ser på film så de kommer inte hända på mycket mer.

& tack! :)

Fotbollen?=)

sv: okok, samma :P

sv; Härligt o höra sötis! :D

Söt du rä :).

Du är ju så fiin!

Hoppas du mår bättre imorgon!

fin blogg du har ! :)

Grymt fin blogg bea ! :D

är allt bra ? :D

sv: japp :)

händer ikväll då? :)

ja :D

fin bild!

Sv: Varse :)

Allt bra? ;P

sv: yes!:D

du har så fint hår!

Annars vad har ni för väder?=)

sv; Varsågod :).

Sv: Det var så lite så. Ha en trevlig fortsatt vecka!

sv: hihi okej, ska se på DHW typ haha sj? :P

sv; haha, du är väldigt fin! :)

Hoppas du haft en bra dag? :D

sv: samma här :)

Åh så fin bild ! kram <3

Sv: okej, de e bara bra med mig! ;D

vad gör du? :)

samma :)

vad söt du är!

Njutit av solen, varit me kompisar osv :D

din blogg är superbra! när slutar du skolan, är det också den 16:onde? :)

Hoppas du mår bättre imorgon!

sv;:).

Dagens blogg är utsedd!



http://cutielollipop.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-2.html#comment

sv; varsegod och tack :)

Tack så hjärte mycket vad kul att du tyckte det!



Fina bilder nedanför i dina inlägg (som alltid)

Din blogg är verkligen läsvärd!

Jag har startat en frågestund, blir överlycklig och du slänger in en fråga eller två! :)

Om du inte gillar dessa kommentarer ber jag så hemskt mycket om ursäkt!

Är du sugen på länkbyte ? :)

Allt bra? =)

sv: hehe okej :P

fin bild

SV: hah:P ! ;D Bra att du gör det :D <3 Kram<33

naaajs:D



du? hur länge har du nu legat på mest akrtiva?:D

Söt du är =)

sv; haha ne):

Hej!

Nu är dagens blogg avslutad, kolla om du vann..

Om inte kan du gärna anmäla dig igen/om du vann kan du gärna anmäla dig igen ändå! :)

direktlänk:

http://maddeemmaa.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnaren-1.html#comment

kram

Så lite så :D

vilken fin bild :)

Hejsan sötnos! Allt bra? Jag har börjat med lite roliga saker i bloggen hade vart kul om du kikade in. Ha en trevlig kväll. Kram Saandriiiee.



fin du är!



sv: okej:)

va fin du är!!

Jättefin blogg! Fina bilder du tar! ;)

sötnos! :)<3























Follow my on Bloglovin







Trackback