dax att springa/gå vår ruset!

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

En bild på Johanna, gillar henne och bilden.

Oj, vad klockan går fort när man har mycket att göra. Nu kommer väl min syster och hämtar mig så ska vi gå/springa vår ruset. Har inget val, eller jo jag har ju det. Men min syster ringde idag i skolan och frågade om jag kunde ställa upp och vad gör man inte? Så nu blir det att gå/springa fem kilometer med min syster jobb, det blir nog skönt i den här värmen.

Senare mot kvällen vet jag inte vad som händer inget speciellt tror jag. Måste även ta tid och säga att jag är så grymt glad att mina bästa vänner som finns vid min sida och jag älskar er så sjukt mycket. vad hade jag gjort utan er?

vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

TEST!

Gick det bra att springa/gå vårruset?

kram

Vad roligt!!

hejsan, vad gör du ? :D

Skönt när man har bra vänner:)

Och hoppas vår ruset går bra ikväll.

sv:Yes:)

sv- jaha okej, med mig är det bra



Hänt denna torsdag?

SV: Okej, du bor väl där? :)

jadå :)

sv: de låter bra de!



ne ja är sönder stressad, har studenten imorgon å balen på söndag å allt är inte klart å ja herregud

Ja allt är kanon med mig kan inte bli bättre, Hur är det själv? (:

sv: okej så bra, jadå de e bra :D

sv: aha men det är ändå skönt, bara två dagar nästa vecka ju:) Skönare än en hel vecka på slutet kanske.

Ikväll blire väl bara att droga musik som alltid ! :)

Aa ;)

härlig bild :)

sv: ja verkligen! :D

vad gör du ikväll?

Har ställt en mkt intressant fråga på bloggen!! Kika gärna in och dela med dej av din åsikt! :)



Är du inte intresserad så är det fritt fram att svära åt mej och radera denna kommentar =P

svar:

det är bra här med :)

Sv. tackar :d

Hoppas det går bra på vårruset :)

fin blogg :)

Hoppas du haft en bra dag!! :)

Vinnaren av dagens blogg ligger nu uppe, kolla om det var du!



Var det inte du? Snart kommer en ny chans!

Hejsan!

Kan du något om objektiv?:) jag är nemligen ny med sånt å ska köpa ett nytt snart så tror du att de hä skulle bli ett bra objektiv? http://bbiinaa.blogg.se/2011/june/sigma-18-200-dc-canon-min-i-helgen.html

sv:tack så mkt!

Dagens blogg är utsedd!



http://cutielollipop.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-5.html#comment

fin bild =)

SV; Aa verkligen. :)

Hur gick det för dig?

Händer imorgon då? =)

sv; Ja :).

Vad härligt att höra :D

Ska du göra imorgon? :D

Ja =)

=D

Haha, jag gick också vår ruset! :D

okej, kul! Skola, stan kanske o sen träna :)<3

Har haft myskväll med familjen framför TV:n :) Du då? Förutom vårruset? :)

Lycka till! :)



sv: Aa :)

Vad ska du göra imorgon då?

Vad kul!! Jag vill va med i en halvmara i Malmö men är ETT sketet år för ung... :( Gick det bra??

s: alltid ;) =D

sv:a :D<3

sv: Haha, jag överlevde iaf! :D

Sv:

Okej, varför vaknar du så tidigt?? :O

Jag lyssnar på musik.

sv: Jaha :) Trevligt! :D Kram

bara chilla :)

vad tycks om min blogg? <3

sv; Tack så mycket :).

sv: ja:D

Jättefin bild!

okej, göööött :D ska till grekland och så ska jag sommarjobba nån vecka ;)

Jag ska strax sova =) du?

sv: Haha, ja visst är det! :D

jarrå :D har du slutat skolan än? :)

sv: Vad gör du ikv då? :D

sv; :D.

jätte fin blogg!

vilken härlig bild :D

sv: när får du examen då? :D

Sv:

haha, japp ;D

Sv:

haha, japp ;D

Jaa ;)

jaa, En jätte fin bild verkligen! (:

www.adinas.webblogg.se ! Har ett "kommentarerbjudande", kommenterar du min blogg, kommenterar jag din ! Gäller heela sommaren ! Kram !



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en fototävling på min blogg i samarbete med Johanpixels.se http://www.domkallarmighannes.com/2011/06/fototavling.html så passa på att gå in och titta:)

Trevlig blogg :D

hey ooh sån sommarkänsla på din bild! love it. jag ska snart och sova. ha de gött;)

Vilken fin bild! Vad ska du göra idag? :D

härlig bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback