det är varmt, ute idag


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Vet ni hur varmt det är ute? Det är helt sjukt vad det är varmt, jag vill bara sola men idag hinner jag inte. Om en timme går min buss hem och innan ska jag gå lite på stan. Sen blir det en lång bussresa hem, om det är varmt ute hur varmt är det inte i bussen då? jag är inte alls taggad, för så mycket värme idag, valt helt fel kläder också. (som vanligt?)

Idag mår jag helt okej, min bror vet jag inte hur han mår. Men ska prata med min pappa när jag kommer hem, när jag kommer hem senare under dagen måste jag hjälpa till att flytta. Och jag ska inte flytta från Gotland.

jag hör av mig senare
, när jag har tid
vad gör ni idag?

Kommentarer

TEST!

Söt hund :)

Så fin bild =)

sv: så bra.D

jag hinner inte heller sola, måste sitta inne och plugga :

allt bra? :)

varsegod:) vad gör du idag då:)?

SV: Ja, absolut! :) Åh, jösses vad söt! :)

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. När får du sommarlov?

Åååh så söt! :)

SV: Tack :D

Ville bara önska dig en trevlig långhelg :)

Sv; Vilken söötnos!

sv: :D

Var med och tävla om ett iPHONE skal på min blogg! :)

Reglerna är enkla och det kostar ingenting att delta.



http://janinaaurora.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-valfritt-iphone-skal.html

sötnos guu vad länge sen det var jag pratade med dig :(

Hur mår du nu för tiden ? Hoppas du mår fint :D



Du betyder verkligen mycket för mig gumman :* <3

hur mår du? :)

Hej

Det är så skönt med värme! :D

jo det är bra =)

sötaste :O allt bra?

fin bild!



sv: det var gott, haha :)

söt hund! :D

behöver hjälp ! http://wandaih.blogg.se

:) <3

Vilken söt vovve :) hihihi

ååhh så söt bild!!! :D

Är det där din hund? Sjukt söt och sjukt bra bild hursomhelst! ♥

Va söt! ;D

Nej vad gullig hund!!

MEN GUD VA SÖÖT!!!!!

jajjamensan riktigt skönt:)

åh måste ba få tillägga: vilken himla söt hund!:)

så sjukt söt hund !



älskar din blogg, några bloggtips, fototips osv ? :D

åh vilken fin liten plutt!! :)



va gärna med i dagens blogg!

du har ingenting att förlora ;)

otroligt söt vovve :)

Underbar bild!

söt hund! :D

Fin bild! :)

aj fy faan vilken bra bild bea ! :D

Herrejösses vilken söt hund, sötaste jag har sett på länge. Riktigt bra bild också!























Follow my on Bloglovin







Trackback