det finaste huset på Gotland



Bilderna kommer från www.husmanhagberg.se, om ni vill se fler bilder tryck här

Igår när jag, Ida, Angelica, Henrik och Jack åt glass och hade mysigt kollade vi även på lite hus och annat skoj på datan. Min syster hittade det här fina huset, och jag tror jag är kär. Det är ett av dom finaste husen jag sett på hela Gotland, jag blev helt kär och är ännu lika kär. Det kostade en hel del och är nu såld, tror jag. Men ändå, det här är ett hus man verkligen skulle vilja ha i framtiden. Jag kommer aldrig kunna släppa detta hus, det är så fint och jag vill flytta ditt nu.

Det här huset ligger rätt nära Visby och det är riktigt bra, synd att man inte har dom där pengarna som allt kostar. Har även ett hus i Tofta som jag tycker om. Men vet inte hur det ser ut inne i hela huset, men Snäck och Högklint har nog dom finaste husen på hela Gotland skulle jag kunna tro. Som sagt, kan verkligen inte säga så mycket mer än kärlek till detta hus!

Vad tycker ni om detta hus, fint fullt?

Om jag hade pengar skulle jag flyttat ditt!

Kommentarer

TEST!

- vad ska du gö idag då? :)

aw :) Jaa, du får ju träffa din kille :)

Fyfan säger jag om huset! Sjukt fint!

- okej nice :)

vara med grannen ^^

sv: så lite så =)

allt bra med dig? =D

sv okej, grymt fint hus!

Vet inte JC eftersom jag är kille! :p

åh, ge mig det där huset som en sommarstuga! :D



svar: men ring och klaga då? :P vi klagade och sa upp telia x)

wow, vad vackert!

okejokej :)

sv: skönt att höra =)

jag är superförkyld men det funkar ändå =)



vad gör du då? =)

Allt bra? <3

svar: skulle jag ha en sån stor sommarstuga på Gotland, så skulle du får bo där med mig, haha ^^

vet det, ring på måndag och skäll! (y)

- yes :)

har ni bra väder? :)

sv: tack tack =).

jag ska plugga körkortsteori =/

svar: good! :)



precis! ;D

Kunde inte kolla på alla bilderna, vill bara ha! :D

aa :D

Du bloggar ju jättefint! Skulle du vilja göra länkbyte med mig? :)

shit vilken dröm att bo där :o

sv: absolut :)

såbra då! :D

Gud vad fint!

- aha :(

här är det grått.. <3

- åh så fint!

sv: riktigt bra ! vad ska du göra idag då ? :D

Ja. :D



Åh det var ett fint hus. :D

Sjukt fint hus! Tänk om man va lite rikare..

shit vad fint :D

svar: va göru då? :D <3

- Jaa håller med förstår inte hur de tänker>_<

ja ;)

jaa :D hihi. Allt bra ananrs då? :D

fint ! :D

Ja =)

jag tyckte att huset var jätte fint och coolt! :D

Sv: Jag älskar verkligen Cocos smycken! cocoo.se

- usch :( här regnar det nu.. :(

hehe :D

sv: Har inte riktigt bestämt mig än, men ska iallafall hem till min mamma :D

okej planerar du på att få en stor blogg? :)

sv: Taack :D

Jajjemen! :)

ska bara ta de lugnt sjdå? :)

- jaa -.- vad gör du då?

- ja :( mh säkert..

okej, brukar din blogg vara ofta på blogg.se akriva lista? :)

sjukt fint hus! där skulle man ju lätt bo om man skulle haft pengarna till det :) jätte fint.



förresten, gillar din blogg! :)

jodå:D Precis duschat så :) <3

Har du gjort idag? :)

sv: Tack! :)

Allt bra?Å

svar: haha okej, ska du göra nåt speciellt eller? :)



fixar med nya designen + syr på min nalle fortfarande.

snyggt!



sv; aha, okej :)

Okej! varför kommer inte dina kommentarer fram i inläggen? :)

Sv: Okej, haft en bra dag? :D

- kul?

Sv; lite sjuk bara men annars bra sj ?:D

Ååhå, fint hus! :D



sv: Härligt! yes, bra här med. :D

- bytessida den är skit kul :D

=)

- hoppas det blir fint väder i veckan och till midsommar! :)

härligt :D

alltså typ drömhuset! seriöst :op

sv; mjo, lite avundsjuk blir man allt ;)

sv; två timmar upp som visar att jag förstått :D

svar: okej! :)

kolla gärna min blogg :D

aoo visst är det fint!

hade det underbart! :D <3

gott :D

- yes :)

jo han var så fin så :D

följa varandra via bloglovin? :)

Ser ju jätte mysigt ut!! :D

Fin blogg föresten :)

ja :D

Var jag miljonär hade jag också flyttat dit!! Otroligt fint ju, värsta lyxen. Precis min stil!

okej :)

Skulle inte banga på det huset ;)

Vad har du gjort idag då?

omg! huset var ju rena drömmmen :D wow

sv;: så kan man också säga :D

jäääklar vad fint!

åh, vad fint! :)

jävlar vilket lyx hus...

väldigt fin blogg! kolla gärna min :)

okej, vad gör du då? :)

sv. hehe ja! ballkongen uppe på taket var sjukt fin! SÅ VILLL JAG HA DE :D

fan va snyggt!:D

Holy cow, vilket fint hus!!! :D Jag hade lätt köpt det eller ett liknande om jag hade så mycket pengar. Den perfekta sommarstugan ju :P

Där skulle man allt vela bo, riktigt snyggt hus :D

Inte allt för modernt och har lite av den där mysiga hemmakänslan (inte fullt ut dock, bara lite) :)

Såååå fint! Jag tror jag började dregla när jag såg det... Haha nej då ni driver jag men sjukt fint!

Måste vara en duktig fotograf... ;-)

Svar: Det måste det verkligen vart, är såååå sugen på att fotografera hus som ska säljas! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback