det kommer inte bli bra, jag vet

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Om jag ska vara ärlig somnar jag vilken sekund som helst, jag behöver sova känner jag. Sov kanske bara några timmar inatt/igår, så jag taggar sängen nu. Jag svara på alla kommentarer när jag vaknar, för nu orkar jag inte för då somnar jag bara vid datan.

Ikväll har jag haft det riktigt mysigt, åt god mat med Ewa, pappa och Emma. Därefter åkte jag och Emma, till Moa och Annie och pratade med dom ett tag. Åkte hem mysade ett tag, sen kom även Amalia förbi ett tag så vi har vart nere i köket och pratat riktigt mycket. Dom åkte just hem och jag är nöjd med min kväll, tycker Emma kan vara på sudret lite oftare. Men nej, nu har jag inte så mycket mer att säga. Jag måste sova om jag ska orka med dagen imorgon, godnatt!

Kommentarer

TEST!

Fint kort! :)

ser lite smarrigt ut*!

sv: Det låter som om du hade en fin dag igår om du hann med allt :) Igår så var jag på personalfest. ^^



Tack finis!

sv: va händer idag+:D

jag kan alltid somna tyup :Dhaha .

Alltid trött :P

Gott :)

allt bra med dig?:D

haha ja:D

sv okej, jag var bara hemma och hade tråkigt, Sovtit gott?

sv: okej :) jo samma fast trött ;)

hur går det med killen din +:D

har precis vaknat,ska ner och äta frukost nu :)

Man kan faktiskt rösta varje dag. Haha xD



GOtt de där jue :)

Går det inet att kommentera mitt översta inlägg ?

aw. :) Du träffar väl han snart, du har väl sommarlov? och har han inte det ? :) Eller han jobbar ?

haha ja :D

sv; här mår jag toppen ! :)

Vad har du planerat att hitta på i sommar då ? :D

god morgon! allt väl?

va gott det där ser ut att vara!! :D

menade det översta på min ? :D hah :P



Okej, usch då:/

svar: men äre verkligen gott med frusna bär? är det inte lite kallt? x)

sv okej, jag gör inte så mycket, jag häller :)<3

Jag träffade en kompis och sen var jag lite här och där , gjorde lite ärenden och sånt :)

mums, bär! :D

Sv: Det är bra, är bara trött på detta regniga väder.

Hur är det själv då?

sv: ja :)



du som är duktig på att fotografera kanske kan ge mig lite råd, ja funderar på att köpa ett macro objektiv men ja ja vet inte vilket vet du något bra som fungerar till nikon?

Ja :)

sv: baraa bra!

vad skaru göra idag då?

btw: fin bild!

sv: allt bra idag? :)

sv; ja men jovisst :D sovit gott ? :)

Vad sugen jag blev på hallon & blåbär nu :$

ja :D

Finig bild. :))

Sov gott btw.

Gott =)

diggar bilden :D

vilket bär är din favorit? :D

sv; har inte planerat så mycket, men blir väl att vara mycket med vännerna ! :)

- nu blev jag sugen på bär^^

jo tack, helt ok med mig. göres?

tack!:)

God morgon! allt bra idag? :D

- okej, är med min granne XD

Gooott! ;)



- varsågod :)

okej, jo de är bra med mig <3

Vad ska du göra idag då? :)

Hejsan, allt bra?

vgd? :)

jag somnade kanske vid 6 igår haha! :)

jag överlever;) vi har klarat av att vara ifrån varandra i 2 månader innan, då jag backpackade i Indien, utan kontakt så egentligen är tio dagar inte så mycket:) men klart det är bäst när han är hemma:D haha

Hoppas du kan sova ut bra då:)

riktigt fin blogg och riktigt snygga bilder !

kolla gärna in på min blogg också http://jennieandersson.webblogg.se :)

sv: Jag lovar:)

sv; ja :D



ha en bra dag!

hoppas du får en bra dag

jo men undeerbart :D

film du då? :)

sv: Vet inte heller :)

- yes :]

jag mår toppen, vad gör dudå?

sv; jao :)

hur mår du? :)

håller med :D

ja, okej :)

förlåt för att jag svarat sent, men det har varit mycket nu med skolan innan sommarlovet :)

hur är det?:)

tack!:D

sv: Så lite:) allt bra?:)

tittar lite på tv :)

sv: vad händer idag då? :)

SV: Härligt! :) Jag svarar på kommentarer ;)

Är allt bra med dig? :)



Kramar.

:)

sv: Samma här:)

Hhihi :)

korta svar ! ;D

okej, inte så mycket, är med en kompis :)

sv; ja jätte bra :)

Hur har ditt lov varit än så länge då?<3

Kul att du är med och tävlar om att bli Dagens Blogg :D Vi medelar dig när vinnaren är utsädd.



Lycka till :D

Haha det är ingen fara ;) du som är söt!

Aa :D gott med bär!

Tack :D

hehe ja ;D

- lyssnar på musik :)

vad ska du göra idag?:D

:D

Har frågestund på bloggen!

Passa på att ställa frågor till mig!

Du kan fråga om allt mellan himmel och jord!



Länk:

http://vendiidenfina.blogg.se/2011/june/fragestund.html

sv: tack! :)

shoppa tror jag (:

- Allt bra då? :)

yesbox!;)

- super hihi :P

- ja :D vad ska du hitta på idag?

ah, en ring som jag inte hittade i stan igår :D

vad ska du hitta på för kul idag då? :D

sv: Hejsan, nu har vi utsätt dagens blogg lite sent kanske:) Kolla om det var du som vann eller inte och anmäl dig sedan igen!

snabblänk: http://freefallin.webblogg.se/2011/june/dagens-blogg-1.html#comment

är allt bra med dig?

Kram

finns det korsringar på ginda? ;o jag va där igår, dom hade ingen :D



vad tycker du om att man lägger upp bilder på sig själv i trosor? asså jag har köpt ett par ur söta trosor, och jag vill gärna visa er dem :) och jag vet inte om jag ska lägga upp bilden eller ej, vad tycker du?



http://onlyangelica.blogg.se/images/2011/dsc00462_153523035.jpg <--- BILDEN!

Sv; Varsågod! :D Jag mår bara bra jag! :)

- vilken är ditt favvo bär? :D

alltså 6 på morgonen, så njae :D

- härligt, helt okej :)

sv: sammahär :)!

haha tack xD

svar: haha jaha, okej :)

sv: Vad bra, för det har jag också :D

Inte mycket, chilla du då? :p

inte mkt här heller, det regnar ute så :p

SV; inte mycke durå? =)

aha den :D den finns på lindex barn avdelning :D och den har funnits på glitter^^

- okej, samma här :P

sv; ne men precis :D

- hallon och jordgubbar tror jag :)

haha kolla på lindex!:D

Okej:D

sv: ja tycker de är svårt att välja vilket man vill ha :O



vad har du för objektiv?

Hej, hur är det med dig :)? kram

=)

allt bra? =)

Gaah! Gud va gott!

Jag blir alltid hungrig när jag klickar mig in på din blogg ;P

- med glass :P

absolut!:D

sv; glad idag eller ? ;)

sv; bara ok (:

Japp :D

dom har ju jätte fina ringar på gotland!:D förra året så köpte jag typ tre styckna från nån liten affär^^



aw, tack! du med :)

vad händer idag då? :)

- yesbox <3

Ja verkligen =)

Fin bild! :)

hej sötnos! det var längesen, allt bra? :)

sV: åh najs de :D!



tycker de är jobbigt att hålla ordning på storleken på objektivet :P

- eller hur! :D

Härligt samma här:) planer för dagen?

ja :D

sv: förstått :D

jaså!:D jag hittade någon pytteliten affär i visby^^

innanför murarna

Hur är vädret hos dig?



Kram <3

yeah!:D

sv' va braaa! jodå, det är bra :)<3

Åh vad spännande, kommer du länka till den sen?

aha :D den e snygg!!!



Det ser gott ut :)



Sv; Tack!

joodå :D

- har varit på grönan.

sv: inte så mycket här heller, kasnke bada senare idag :)

vart finns den?:D på gina?

- okej! ja det regnar iallafall inte.

det blåser lite, inge sol heller.



tråkigt väder på ett tråkigt sommarlov!

åhh, gott med bär :D

- vad gör du? :D

Vad spännande :)

jo samma här =)



passa på att ställa en fråga i frågestunden om du vill bli länkad :)

svar: han tackar nog! :D

sv: Häärligt! Jo, toppen här :D

tack söt :)

- ja men det har regnat från första dagen då man fick sommarlov till nu här borta, och när det inte har regnat så har det varit kallt och blåsigt.

men hoppas det blir finare väder framöver!

sv: hihi, vad ska du göra resten av lovet då? :)

- hoppas du får en bra dag :) <3

Allt är bara bra :)

Själv?

- Inget :)<3

haha :D får se!

jag kanske kan skicka en åt dig om jag hittar en? så köper jag en, så sätter du in pengar eller något sånt^^

va bra! det är fint:)

skönt med lov ? :)

Ja :D

Ser fram emot att se den <3

Hej, läs och kommentara gärna min blogg!!! ^^

Jag skulle bli jätte glad!!

Och jag måste säga du har en jätte fin blogg, och tar väldigt fina bilder!! :D :D

- kommer inte på något... :P

sv: ja har bara 18-55 mm och ja de är ju inte så bra för jaq vill ju komma nära mina bilder å få med detaljer drf ja vill skaffa ett macro objektiv :)

Har en ny tävling i bloggen där man kan vinna ett fint armband :) Var gärna med!

yes :)

sv: bra de :)



händer idag då :)?

Jajemän ;)

sv: okej :) ne ja har la inga direkta planer heller måste städa men de vet ja inte om ja vill :P

du har så många "ätbara" bilder :D

TEST!

gud vilken härlig bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback