du är värd alla sekunder i mitt liv

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag tänkte säga godnatt och slänga mig i sängen för jag har skola imorgon. Men nej ingen skola för mig imorgon, skönt! Imorgon blir det istället att flytta lite och sen vara med Emma en stund tror jag.

Ikväll händer nog inte så mycket, mest se på tv eftersom jag missat lite från bigbrother. Men jag har koll på vem som kommer att åka ut, eller vem som har åkt ut. Det är tur att man har en lillasyster som också har koll på bigbrother. Hade även tänkt och fixa lite bilder eller något annat, får se hur mycket jag orkar göra ikväll.

Vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

TEST!

fin bild !:D<3

Jaha, grymt söt iallafall! ♥

sv; så lite så :)



men hur är det med dig? :)

hej väldigt fin blogg :) länk byte?

Söt blogg! :)

Sv: Yes, bara bra,

Själv? :)

sv; ja, sj?<3

sv: åhå då kan du bjuda om jag kommer ;D

jag ska bara ta det lugnt ikväll :)

vilket fint foto

Hihi tack ! :)

sv: det e bra!

ja verkligen, man blir ju så sugen på att gå ut och njuta av det fina vädret när det äntligen är här :(

svar; det är bra här med:)

Vad gör du?:)

Hihi :)

Jag har gått vidare i en fototävling här: http://unreasonables.blogg.se/2011/june/dont-be-insecure-if-your-heart-is-pure.html#comment



Om du röstar på bild nr.1, så kommer du få en länkning! Och då kommer du göra mig jätte glad!

vilken outfit gillar du bäst, 1,2,3,4 eller 5? Tyck till på bloggen :) KRAM!

Jättefin bild! :)

Okej vad kul du ska ha :)



jag ska nog mysa med familj & vänner!

sv: okej :) görs?

sv:Lungt sötnos <3

sv: :)

bara bra! ;)

SV: aaaww, tusen tack! :')

Sv: Så lite så :D

så fint med vissna rosor!

svar; inte mkt^^

Hur har din dag vart då?:)

sv; jo men det är bra ända ut i fingertoppsisarna :D

Sv: tack!

Allt bra? ;D

sv: okej ^^ jag svarar på kommentarer & lyssnar på musik :)

svar: hjälper pojkvännen att flytta in hans saker igen :)

Sv; Jadå :)

Sv: de e bara bra! :)

snygg bild! ♥

sv: åh vad najs :D!



ne typ kompisar å så :P



fin bild :)

sv:A :D<3

Ja, vad ska du jobba med i helgen? I sommar? =)

Fin bild! :)

fin bild! :D



sv: hihi, japp ^^

okej :)

jag har nyss kommit hem från praktiken.

och nu ska jag gå och lägga mig för imorgon börjar jag 7.00-14.00.



allt bra idag annars?

SV:Ja tack ;) sj?

sv; tjolahoppsannsa! :D

sv: Låter awesome! Vart ligger det då? :D

sv;

haha ja det är ju kul med massa släktingar, sålänge inte alla är hos en samtidigt :D

HIHI :) <3

Hoppas allting är bra med dig :)

Sv: Japp :D

ÅH fin blogg" kramar

vsg :)

svar; den har vart bra^^

vilken är din favorit låt just nu?:)

sv: jaha okej! :D btw, vad tycker du om den nyaste bilden på bloggen jag gjorde idag? och vad gillar du stilen på ljuset och tonerna? :D

Jadå, jag mår helt okej :) Hur mår du? kramar

det är bara bra med mig :)

sv : påtal om rosor vilken är din favorit blomma? min är lätt rosor mörkröda:P

Underbar bild :)

sv: varse :)

jadå, sj?

Sv' Ja :) Hoppas du har haft en bra kväll!

sv: okej, härligt :D

sv: Jadå, allt är bara bra här. Är dock väldigt trött. Haha. Själv? :D

sV: haha okej de låter bra de :)



hoppas att du får en bra kväll

sv: hihi, aa :D ^^

sv: man tackar så mycket :)



när får du sommarlov?

fin bild! :D

sv: hihi ^^ görs?

sv najs de var la ganska tidigt :O?



ne ja tar studenten på fredag :P

sv: ja grymt härligt :D dock även jobbigt att lämna klassen =/



haha fast de går la jämt ut med :P

Sv: Varse ;)

sv: okej :) jag chattar med en kompis på fb ^^ ;D

sv_: jo ja med =/ ta vara på tiden på gymnasiet de bara springer förbi tyckte ja nyss börja ettan

sv: Härligt! :D

sv: Hittat på under dagen då? :)

sv: hihi, japp :D

Sv: tackar! ;D

Så himla fin bild :)

sv : tack så mycket , jag älskar dom ! :) <3

tack så mycket :)

sv : tack så mycket , jag älskar dom ! :)<3

sv:M <3

Fin bild!

planer för helgen ?

sv: japp ^^ hihi :)

Sv; Så lite så :)

Åh så gott =)

svar: ja! :)

nemas :D

sv: okej ^^ haha :P

Nöjd med din onsdag?=)

Guuuuud vilken fiin bild!!!! ;OO <3

sv: jävla långt, du har inte lust att betala båten också? (a)

sv;

ja fast ibland är det ju så att man inte hinner prata med alla riktigt, det känns tråkigt. ^^ men släktträffar är sjukt mysiga tycker jag! i sommar blir det BBQ & hela släkten & det blir nog kul.. planerar du något liknande? :D

God natt :)

sv; ja men javisst ja! :D

så fin blogg! :)

Fin ros :D























Follow my on Bloglovin







Trackback