en ny klänning, till bröllopet


Fixade en enkel och slarvig bild, klänningen kommer från Nelly

Igår när jag satt och pratade med Kristina, kom jag på vad ska jag ha på min systers bröllop? Jag ville ha något nytt, jag tycket jag inte alls har många färg glada kläningar. Så ikväll, skicka vi efter min klänning som kommer bara om någon vecka eller något. Jag kollade på klänningen här om dagen och den här klänningen skulle sitta riktigt bra på mig. Plus att den blir lagom om jag ska springa runt och ta kort och vara fotograf under hela dagen.

Eftersom jag ska vara fotograf, får ni gärna tips om bra sidor där jag kan läsa vad man skulle kunna ta kort på. Eller exempel bilder som någon annan tagit, det räcker med någon sida där det är tips om bröllops bilder. Vad dom har för inställningar och annat, jag har nästan klart för mig helt hur jag ska ha det. Men det är aldrig fel med lite extra tips.

vad tycker ni om min klänning?

Kommentarer

Jättefin klänning :)

svar: okej:) jag svarar på lite kommentarer :)

sv:

haha okej :D

snygg klänning!



sv: jaha, haha, nej norrköping allt ;)

Det e bara bra , har du något förslag på smeknamn till mig??

Kram

Och med det menas?=)

sv: nä inget speciellt händer, fin klänning :)

Fin klänning :)

sv; hihi ja men jovisst ja :D

Så snygg klänning! Den skulle verkligen passa dig :)

jao :D

tror jag! du är söt, den är söt! så varför inte! :D

Ok, sen har jag en fundering, vad tycker du om min blogg ??

När vädret blir bättre kanske?=)

vad händer i midsommar då?? :)

det kallas ärlig! :D

fin! =)



fin :) kommer nog passa bra på dig!

Den va supersöt! :D



sv: visst är den.

Sv: Oh tack så mycket :D

Snygg klänning :d

Nu är Veckans blogg vinnare utsedd, kika in och se om det va du som vann ;) om inte så kan du anmäla dig igen i länken nedan ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Sv; hehe ;)



Vill du kanske vara med på månadens bild på min blogg? :)

Sv: nice :)

jätte fin klänning!:D

Fin blogg!

Läs min blogg sthlmsemma.blogg.se kramisar!

Den är superfin, du kommer säkert passa i den :)

- Jag bor i Stockholm :)

Hej allt bra :) ?

sv; gullig du är tjejen! :D TACK SKA DU HA :D

Varsegod! :)

Jorå, det är toppenfint med mig, sjdå? :D

http://linafoto.blogg.se/ hon brukar fota bröllop :)



okej ;) kom nyss hem ;)

Hej allt bra ;) ?

SV:

vad görs? =) <2

va fin klänning! :D

Hej allt bra :) ? <3

sv;

redigerar :3

Sv; Okej ^^

så lite så :)

svar: varsågod! :) <3 ska du vara brudtärna på din systers bröllop eller? :)

SV: Nej jag vet inte heller :)

Låter toppen! :) <3

sv:

japp :3

snygg klänning :D

himla fin :)

jätte fin bild ! , SNYGG header också !

du fotar fint! ;)

fan va snygg!:D

gillar den ^^

SNYGG!



jag är en person som är helt galen i tv-serier, jag skulle bli super glad om du hade lust att kika in på min blogg och tipsa om någon du tycker är bra! som tack kommer du få en länkning! KRAM och hoppas du tittar in!

skit snygg :D

Jätte fin :)



Sv; Ja ;)

Allt bra med dig?

åhh va fin den va, verkligen superduperfin! :D

snygg klänning!

Wohoow, otroligt snygg klänning :D!

as fin!



sV: okej, vad bra! :)

Vad snygg klänning! :D

Den var jätte fin :D

Otroligt fin klänning, du kommer passa asfint i den :) Kul o fota på bröllop ju!

DagensBlogg vinnarna är uppe , klicka in och kolla om du är en av dom :D

Snygg klänning!

Fin blogg , gillar designen jätte mycket :) <3

glöm inte att kolla in min blogg ;)

www.matildas.blogg.se



Ha en bra dag!

Den var söt. :)

Väldigt fin klänning! Kika in min blogg och var med i dagens frågestund, kramis!

Vilken söt klänning! :) Kram

ohh så snygg klänning!

hejhej!!

gå in på min blogg, du lär inte ångra dig! :)

jag uppdaterar 7-8 ggr OM DAGEN, allt för att underhålla er läsare! :D

http://swaxu.blogg.se

ha de bra!

jätte fin blogg!!

Kika in på min blogg om du vill!!

Ställ lite frågor,har nämligen frågestund så passa på att fråga :)

Råsnygg ju! Och Nelly brukar vara väldigt snabba på leveranser :)

Skit fin klänning!! :)

Otroligt söt!! :D



Hoppas du haft en bra kväll och att du får en underbar midsommar!! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback