en sommarkänsla


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Vilken seg dag och sjukt varmt idag också, igår somnade jag rätt sent och när klockan är 04:16 vaknade jag av att det finns två flugor i mitt rum som stör mig. Försökte somna om men gick inte alls bra, hade inte tänkt och gå till skolan så dålig jag kände mig imorse. Men jag gick upp när klockan var fyra och fixade mig i flera timmar. Åkte till skolan, var det kanske två timmar sen insåg jag att jag inte klarade av det. Så jag åkte hem och har vart hemma ett tag nu, nu blir det att vila.

Tack till alla era kommentarer om mina rubriker, det värmer verkligen. Var får jag alla rubriker ifrån? Om jag ska vara ärlig vet jag inte vart jag får dom ifrån. Alla mina rubriker brukar inte handla om någon som jag känner, skriver bara något för att jag tycker det låter bra. (kan alltid vara bra att veta, så ni inte tar något för givet)

Har ni haft en bra dag denna tisdag?


Kommentarer

TEST!

sv; Tack :).

sv; Ohja ! ;D

Nu har jag nog äntligen fått in en bra inställning för hur man ska ta på hästar som rör sig.. kolla gärna något inlägg ner på mig blogg :D



Tack så JÄTTE mycket för hjälpen också :)

de verkar precis som de :(

sv; Ja, allt är bra :) Skönt väder!

braaa. vad ska du göra idag då?<3

ja :D

Så vackra! :)

Har varit hos prima och kom nyss hem från kulturama :D haha :D

sv; tack :)<3

sv: Usch då, hoppas du får sova längre inatt! :)



Gillade klänningarna, båda va riktigt fina!

Krya på dig! Och fina bilder :)

Jag ska strax käka

ja :D hur ere i värmen då? :D

Hur har du haft det idag då fina du? :)

har allt varit bra med dig idag? :)

Aaa vad har du gjort i helgen dåra? :D

krya! min dag har varit bra .)

är ute med katten ;)

sv; hihi :)

sv; :).

jo tack haha det kan jag hålla med om :D

SV: Varför inte? =)

tisdagen har varit rätt okej. Hur är läget? :)

håller också med vart får d alla rubriker ifrån haha :D

sv; jag sitter ute i solen med min laptop :) själv? :)<3

kan du kolla på min blogg och svara ifall min design ser helt puckad ut? undrar verkligen då några skriver det :o

ja :)

haha ja de synd men jag täntke på alltid annars :D

sv; Okej :)

sv; Ingentingm, själv?

fixade allting, fast med lite hjärtskärande tilltag :(

sv: Waaahhh h h, har varit värsta seg på att kommentera/svara pga att jag har flyttat till min egen lägenhet. Plus att jag har varit utan internet i en vecka @__@



Men nu är jag tillbaka ^^

Kramo <3

super, fina bilder! :}

okej :) ska pröva min skolavslutnings klänning ;D

sv ;D;D

görs?

sv- varför inte då då?

sv: Känner lite samma här, alltså seg. :P

Jasså, ska du skippa skolan imorgon, why?

oh, jag ska fota en bal imorgon! längtar som fan :D

mh, mycket! :(

fina bilder!

Hej läs gärna min blogg är du snäll! =)

sv; Ja väldigt!

hur är vädret hos dig? Varmt? :)

SV: Okeej :( Krya på dig <3

ja :)

jajemänsan:D

Fina bilder !:D<3

ja :D

sv; sol där med? ;D

Okej. Jadå :)

Allt bra ?

Kom precis hem faktist, :) vad gör du själv?<3

Så fina bilder! Tycker det var många som hade lite "gudinne" inspirerade klänningar på balerna i år

- fina bilder!

sv; yes ! ;D

Va fina bilder!



sv: häärligt :) vad gör du då?

ja verkligen :D



fina bilder!

:)

lungt !:D<3

- jaha så har det aldrig varit här haha :p

sv; tack!:)<3

sv; :).

inte mycket, själv då? :D

SV: Heh :)

Vart någonstans var det, asså där du fotograferade de på bilden!?:)

tack :D

jag har gjort en ny tatuering idag, den är uppe på bloggen nu. vad tycks? =)

åh vad fina!

fina bilder =)

Vilka underbara bilder =)

Jo det är bra =D

Vad gör du idag?

sv; ja verkligen! Skönt :)<3

- Mm :/

Tråkigt att du mår dåligt :(

sv: härligt!

hu gör du för att behålla dina läsare? :)

sv: okok, jora de e najs :D

Hellu, skulle vara roligt ifall du skulle vilja lägga upp ett inlägg hur du gjort din FINA header (på toppen) gillar din blogg!

sv; allt bra med dig :)?

vad ska du göra nu då ?:)<3

sv: oejj :)

Men gumman då! <3

Det är inte långt kvar till sommarlov, kämpa på finis!

sv: guld bruden! :D jorå bara fint :)

sv; Jodå, det är bra :).

Hej, jätte fin blogg!

Var gärna med i dagens blogg om du inte har anmält dig redan kan du anmäla dig här: ------->

http://maddeemmaa.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnaren.html

SV: Varsågod! :)

Bal, de hade inte vi tyvärr..

sv: hehe aa :D

vad görs? :)

Sv: Härligt, jodå samma här.. haft en underbar helg! Speciellt efter den underbara värmen vi haft :)

Haft en bra start på veckan?

Nice :)



Jag har vart och handlat..



Händer ikväll?

Det var så lite så =)

SV: Inga problem, man säger ju så till andra för att ´man vill att det ska må lite du vet bättre.. :P

sv; Ja :).

sv: okok, nä inte jag heller lyssnar på musik typ :P

vad gör du?(:

Jag ska ju se fotbollen såklart =)

Tack så mycket! :D vad vackra bilder:)

sv: yesbox :)

gjort idag då? :)

sv, :D.

Sv:

Varsågod,

lycka till! :P

:) <3

Händer det nått kul i kväll?

sv: tack, det är perfekt till sommaren!:)

sv: tack, det är perfekt till sommaren!:)

sv; inte så mycket heller! Vakna nyss typ):

Allt bra idag? :D

sv; gör du nu? ;D

sv; Samma ! ;D

vilken fin blogg du har!! :)

hej , fin blogg och fina bilder !

kolla gärna in våran blogg också, vi är sju bästavenner som njuter av livet ! :)

Fina bilder :)



SV: Okej, det är bara bra med mej :)



Hoppas att du har haft en fin dag! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback