En underbar kväll med dom här grabbarna!




Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Bild nummer ett är på Kevin, bild nummer två på min pojkvän och nummer tre är på Tim. Nu är jag hemma på landet igen, efter runt tre timmars buss resa. Skönt att vara hemma igen, ikväll blir nog planerna att kanske träffa mina grannar eller blir det att hämta dom sista sakerna i vårat andra hus. Kom även på att vi bara har våra mobilt bredband ännu, internet kommer på torsdag tror jag. (men jag ska försöka blogga, så mycket jag kan och har internet)

Igår var jag på våran fotoutställning, med några i klassen det var riktigt mysigt. Och jag är riktigt nöjd med dom där timmarna där, efter åkte vi på lite barnkalas. (min lillrbror hade barnkalas) När vi kollade på klockan insåg vi att vi bara hade lite tid på oss att ta oss in till Visby om jag skulle hinna med bussen. Vi kom precis, innan bussen gick från Visby ut till Lärbor.

Vad gjorde jag hela kvällen? När jag kommer ut till Lärbro, fick jag träffa min pojkvän och fick även träffa hans bror för första gången. Hel skön grabb, jag gillar han riktigt mycket och han är otroligt trevlig. Kevin, Christoffer plus deras pappa, Tim och jag tog båten ut för att grilla på ett ställe. Där var vi ett tag, efter vi vart där åkte vi hem och tog det lungt. Somnade rätt sent igår, men det är inte lätt när det bara blixtrar och åskar plus att det regnar. Men jag tyckte det var riktigt mysigt, vi hade som sagt riktigt roligt, orkar inte berätta allt för då blir det bara mer text och jobbigt att läsa.

Vad gjorde ni igår och vad har ni gjort idag?

Kommentarer

TEST!

sjukt söt blogg! <3

- JAAAA det är det :D

Snygging till pojkvän :)

jag mår bra ! va händer i kväll ?

Ja med mig så e det faktiskt super bra :D



vad har du hittat på idag? :D

det är bara bra! har bakat en kladdkaka nyss så ska nog äta upp den snart! haha :D vad gör du denna afton?

såg på one tree hill hela dan,

vad händer i sommar då?

fina pojkar! :')



SV: hhihihi<3 njae inte mycket! :) Vad händer i veckan då ? =D kramis!!

Vad gör du? ♥

SV.Jag lyssnar på musik och städar skåpet :P

Tack :D

okey

va med vänner o sola ;)

SV: hiihhihi <3



skolavslutning! :) när fåru sommarlov då ? <3 kram

- tittar på teve :)

Hej, har en bloppis där du själv bestämmer priserna, kika gärna in.

Skulle vara kul ifall du ville byta någonting istället också!:)



Kramar!

Så skoj du haft det då :D

a <3

sv: TACK :D

Sv. Ok. lät ju rätt roligt.=)

- okej, samma här! :)<3

naw tack sötis !

re: tackar :)

JO DET ÄR TOPPEN :)

Igår var jag och några kompisar i Gävle på dagen och sen på kvällen blev det att sitta framför tv:n med mamma och pappa och att blogga ;)

Det blir nog samma sak för mig med ;D

Lät skoj!

Vi har varit i Hagaparken och blivit fotade av bla Emelie Ohlsson mfl och lärt oss lite mer om ljussättningen på bilder. Spännande!!

sv: Allt bra idag? :)

Inget speciellt :P

Om du så gärna vill veta så var jag på Ölands djurpark igår ;P ♥

tack & jovisst , dom på bilden som gör bilden fin! :)

Chilla med kompisar och sånt dd? :D

ska fixa mej :))<3

jajamänsan :D

Allt bra?

sv: Bara bra här :)

Vad gör du nu då? ♥

sv: Ohyes! :)

kan du hjälpa mig med en sak som går supersnabbt ?:)

- ska snart duscha :)

- Hej där! Jag har en liten frågestund på min blogg och skulle bli sjukt glad om du frågade något eller några frågor. Om du inte vill ha sån här reklam ber jag om ursäkt. Ha en grym kväll / Gabrielle. :)

- det är nog bäst! :D

snygg pojkvän du har ;)

hur länge har ni varit tillsammans?

nice header! älskar dina foton!

Jajemen =)

va snygg pojkvän du har ;D

allt bra? ^^ <3

SV: Hehe :)

Har du haft skolavslutning?

tack (:



igår fast jag och idag har jag varit i skövde (:

festa*

Hej sötnos <3

Har frågestund på bloggen: http://ampii.blogg.se/2011/june/fragestund.html

Ställ gärna en eller flera frågor :)

Grymt fin blogg du har! ;o

var med på min dagenblogg tävling vettja! :D



http://demzziz.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html



Kraam! ^^

sv ; näe . är sjuk.

vad gör du ? :)

Har badat i mölle och solat och annat roligt :)

Sv, planer för imorgon ? :)

Vad tycker du om Sigrid? (bilder på min blogg!)

Är hon/han inte bara för sköön? :D

Sv: Så lite så :)

sv:

okej mysigt, vänner är bäst :) (och pojkvänner). idag har jag träffat min pojkvän och nu ska jag iväg och träffa en kompis som varit utomlands :)

kul att höra att allt är bra med dig :) min söndag har varit ganska bra :) längtar bara till på onsdag :D kram

när får du lov eller har du redan fått ?:)<3

ja :)

Stekt är vad jag har gjort :)

- bara bra ;).

sv - skoj! jag har legat ute & stekt i solen ;)

Helluu cheyen! :D



Hur är läget i sommarvärmen? Hoppas allt är bra!

Det skulle vara jättekul om du var med i veckans blogg på min blogg som avslutas på lördagkväll med 10 vinnare. Så come on, joina! :D



Ber om ursäkt ifall du inte gillar sådana här kommentarer.



Peace out,

Lara ~ laramore.blogg.se

Gå in och kolla om du vann dagens blogg!

s: så bra!

det är bra med mig faktiskt! :) :)

Sv; Härligt! jadå! :)



vem av dem är din pojkvän? :)

sv: :D

sv: yes ;)

sv; det säger du! :D dopp på näsan

Om jag är=)



Hur är din kväll?

sv: Jo man ska väl inte klaga för mycket antar jag ? sämre kan det vara :d

men så bra då :D

har du slutat skolan än ?

Det ser härligt ut :) jag har mest gått runt oklädd idag, helt HETT i lägenheten.

taack ;D

Hoppas du har haft en toppen dag! Sov gott när du ska :) ♥

Svar ; Inget ;D

sv: Jo tack det är bra här med! :)

ja :D

Sv; bra att de e de :D

SV: Det enda jag skulle kunna klaga på är vädret som varit lite långtråkigt men själv har jag mått bra :D

sv; hihi, tack :).

Hey ! Du är asbra på att fota. :)

Sv:

Varsågod :)

Jag har varit på läger så jag var väldigt trött så

jag har sovit från 6 till kvart i 10.. :)

fin blooogg! :)

men vad treeeevligt hörrudu :D ikväll va jag på en fest, men fick dra hem astidigt :(

Myyysigt =D!!

sv: aa ^^

svar: lyssnar på musik :) du?

kunde inte kommentera ditt senaste :/



puss

sv: okej :) allt bra?

verkade som en lyckad kväll :D



sv: tack du :D

kram ♥

godmorgon:D

Igår gjorde jag inte så mkt var med min familj och lite. I dag har jag precis hunnit vakna ^^

fina bilder!

Fina bilder :)

Svar: Härligt :) Jag har haft det super, så himla skönt väder som det har varit :) Vad gör du idag då? :) Kramar

Sv: Förlåt för sent svar!

:-) allt bra?

Svar; Inget ;)

Alltid lika fina bilder :)

Det är fint med mig. Vad gör du nu?

sv: Åh TACK :D

Halloj, hur är det med dig idag? :)

Ja visst e dem :)!



vad ska du hitta på idag då? :)

Sv; Yesyes :)

helt okej :D

visst ar dem!! :D

Sv: nice :) jo det är bra här med :)

Härligt det :D

Jag har mest tagit det lungt i helgen, njutit utav de fina vædret :)

sv: varsågod, idag ska jag träna självdå? :D <3

yes :)

Hej! http://www.gratispremium.com/?ref=835536

gratis spotify premium. så himla enkelt! gött med spotify premium nu i sommar, att kunna spela det oändligt länge utan reklam och till och med på mobilen!

gud vad härligt att höra! jo det är bara bra med mig :-D <3 vad har du för dig idag då?

sv: Vad bra du tycker det:D



Oj, tre timmars buss resa lät långt det.

Tack så jätte mycket:D

jo det är fint myser hemma bara snart dags för promenad kram

trevligt!

SV;hhihi<3

Åh vad härligt! :) Nästan ingenting ska peppa inför imorgon! :D



Vad har du gjort idag då ? =D kram!

waah gud vad härligt det lät då :D

jajemänsan!



allt bra söötoo?

japp , vad ska du hitta på sommar lovet ?:)

sv; hmm.. det var synd! men jag kommer ihåg dig :)

sv: nu är ja tillbaka igen :D!



hur är de :D?

Länge sen nu sötan! hur mår du?<3

kram

sv: ja :D!



´åh najs de :)



nja ja har ont i halsen >.< mend e får man räkna med när man tar studenten :P



åh va mysigt att du har pojkvän :D!

Sv; okej :D

Töjning<3























Follow my on Bloglovin







Trackback