erkänn att du saknar mig, jag saknar dig


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Hemma från jobbet eller jag har vart hemma ett bra tag men var tvungen att göra annat innan jag kunde sätta mig vid bloggen. Ingen post idag heller, så då väntar jag tills imorgon då jag åker hem till pappa. Och då hoppas jag verkligen jag fått post, annars blir det att ringa till dom och fråga vad dom gjort av mina saker. Ikväll blir det att ta det lungt och kanske prata med min älskling.

Idag har jag haft en helt okej dag på jobbet, inte alls lika mycket folk. Men jag förstår att man ligger på stranden i den här värmen och försöker bli brun, det hade jag med gjort om jag inte hade jobbat. Iaf så har jag ju haft det riktigt roligt ändå, för Emma och jag har smsat nästan hela dagen och berättat precis allt som hänt. (har man tråkigt på jobbet, så varför inte?) Plus att man känner sig duktig efter man jobbat, nu blir det att svara på alla kommenater.

Vad har ni gjort idag, denna varma dag?

Kommentarer

TEST!

gott med jordgubbar :D



ha en fin kväll.

Är tillbacka ifrån Gotland nu :)

Haft en bra dag ?

Fina bilder , haft en bra dag? :)

sv; samma här då, haha :)

några planer inför resten av sommaren? :D

SV:det är bara bra med mig :)

Görs? <3

allt bra?

mums!

sv; gillar att det finns snälla människor som du! :D TACK! :)

oj.. nu svarade jag fel.. skulle självklart säga ;



sv: ja det är bra! :)

ja :D

så gott med jordgubbar :)

Sv: Jag bloggar :D Hur har din dag varit :) <3

SVAR: Jo bara bra :)

sv; hahah, exakt samma här! :D

tycker du det?! :D gulligt

yepp yepp ;D

sv;

görs?

svar: okej, det är bra här med :D

Inte så mycket :D

Om det finns frågor ni vill att jag svarar på i ett inlägg, samt att du då automatiskt länkas så kan ni skriva frågan i :



♦Kommentar: skriv INLÄGG + din fråga!

♦Blogresponse: ställ frågan du vill ha svar på

♦Mail till [email protected] : döp mailet till INLÄGG + ställ frågan!



men sen kan det självklart vara anonym om det är en mer "privat"-fråga! :)

jajamen

yes

sv; Tack! :D

åhh mums <3

svar: okej, vilken storlek är det på objektivet?

gott me jordgubbar

svar: okej, vad roligt. Vad kostade det?

Gott med jordgubbar =)

sv; jodå, det är bra med mig :)



kram

har en liten kartong kvar med jordisar i kulskåpet ^^



svar: aha, okej :D

haha, okej, men vem vet? x)

hur e det med dig?:D

sv: hihi :)

gud vad gott med jordgubbar!

sv; Tack Tack så jätte mycket :)

Kul att du tycker det, nu blev jag glad! :D

sv: ja som fan =/ men de är bara till att göra om det!

sv: Najst! :)

Hur länge ska du sommarjobba?

Yeah :)

Jag mår bra.

Gör du ikväll? :)

Jag har typ inte gjort något! suttit ute på balkongen och bara chillat med killen. ^^

Hej!



Gick det bra på jobbet?? :)

Kram :)

Gott med jordgubbar :)

jo det funkar...göres?

helt ok faktiskt :)

hänt iag?

härligt :) jo det är bra :)

sv; jo gött :D

sv; jo gött :D

Fina bilder!:D

sv: Aha vad jobbar du med? :D Jag har varit på stranden och badat och solat

SV: härligt! jag hade en rätt så lugn midsommar i en stuga:)

härliga bilder!!

gott med jordgubbar !

hihi :)

Allt bra? :)

Fina bilder!!

sv: absolut hade jag en trevlig midsommar! :D

Hoppas allt är bra med dig tjejen!

JAAA:D

länkebyte?

Älska jordgubbar! :)

sv; ja :)



tack! :D

vad jobbar du med`?

allt bra;)?

sv: Japp.

Va bra! :D

Jodå det är toppen med mig. :) <3



Godnatt!

Gott med jordgubbar!

mår du bra idag? :)

Brukar kunna bli rätt lugnt när det är fint väder, folk vill vara ute på stranden och sånt men ibland kan det vara rätt skönt att jobba när det är lite lugnt

Fina bilder :D

Allt bra idag?

var gärna med i veckan's blogg ! :)

åh så gott med jordgubbar :D

Sv; så lite så :)

Goda gubbar! Fina bilder och fin blogg du har :)



Kolla gärna in min nya fotoblogg, Stunder som vi har.



Mvh Nicke Anderson

Händer idag?

Tack så mycket :D

Hej allt bra :) ? <3

mums!

sv: bra de!!!;)

va gott med jordgubbar!:D riktigt fina bilder!

goddag: D

Sv; Vi har ingen ny omgång av dagens blogg ;)

Va gärna med i dagens blogg! :D Följ instruktionerna!



Förlåt om du inte gillar sådan här reklam!

Gå med i veckans blogg och få en länk på min blogg

för större chans att vinna följ mig på bloglovin



http://semlanofc.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html :D



allt bra? :)

Ja :}

Allt bra idag?

åh vad jobbar du med?

Jag vill också bara ligga i gräset eller på en strand och lyssna på vågorna medan man blir uppvärmd av solen >_<

nice :) allt bra?

Gott med jordgubbar :)



. slappar. sj?

sv: hehe okey, nej inte alls mkt :)

allt bra idag? =)

Fina bilder! Älskar jordgubbar! :)



Svar:

Det är bra med mig också! :)

Är vädret lika bra hos dig som hos mig? =)

Kram

ääääsh, jag menar de verkligen!

PUSS <33

- yey :)

haha:D



mmmm jordgubbar! :D

Hej vännen, haft en fin dag i solen? Har en lite rolig tävling igång om fint smycke --> http://bysofia.se/2011/june/tavling-samarbete-med-befabioulusse.html#comment Om inte så önskar jag dig självklart en fin kväll! KRAM

allt bra? :D

- <3

SV: jag hade en fin midsommar också. :)

MMMMM jordgubbar ! <333

Kolla min blogg och var med i veckans blogg!

SV; hihih, yep (:

Jag har inte gjort så mycke idag, sj? heheh :D

yesbox:)

Vilken söt skål!

Åh vad gott med jordgubbar,haha ;) Allt bra med dig? :D

svar: vad menar du med 1000?

gott!

det där såg ju super gott























Follow my on Bloglovin







Trackback