ett hjärta fullt med kärlek


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag gillar värmen, men just nu är det bara jobbigt. Eller idag har det vart jobbigt eftersom jag har vart ute hela dagen, haft rätt mycket kläder när jag jobbat. Men annars klagar jag inte på värme bara just när man jobbar och måste ha på sig kläder.

Jag är rätt nöjd med min dag, fast det har vart rätt lungt och vi kanske inte sålt så mycket glass som vi hade tänk så blev det ändå bra. Det var inte lika mycket folk just där vi var, så det var lite tråkigt! Annars hade det gått riktigt bra för oss, tror jag eller jag vet. Inte ätit något på hela dagen, så nu måste jag äta är så grymt hungrig. Men jag svara på alla kommenater senare eller nu. En sak som är bra, drick mycket när det är varmt. (jag glömmer bort att dricka hela tiden och det slutar inte bra)

Hur har ni haft det, vart ute i solen?

du får gärna vara med i min tävling att
vinna en kamera som smycke.

(TRYCK HÄÄÄR)

Kommentarer

TEST!

sv: okej, samma:)

Har haft det toppen i solen har vart å badat med en kompis :D! Fin bild!

jag funderar på om jag ska ge mig fan på att komma dit upp igen:D

:D

härligt härligt :)

steker i solen, själv då

Vad heter texten som du har i din meny? :)

fin bild !:D<3

sv; Ja, verkligen!!

svar: :D

sv: Hihi!:D

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

- Jadå, de är bra. Hur är det själv?:)

Sv: :)

Haft en bra dag? =)

jag har varit inne hos min kusin hela dagen på fika, så nu ska jag ut i solen en stund :D

Har vart ute i solen hela dagen :)



Sålde ni inte mycket glass i värmen? :(

Gud vad mysig blogg :D!

Jätte fin!



/ - ALABAM

har inte varit ute något för att det har blåst som bara den här, men vilken tur at några har haft tur med vädret !:)

sv: hihi, okej. Intressanta smaker. Blir sugen på att testa lite nya nu! Härligt att man kan göra det också, har väntat hela vintern på att få äta glass igen typ(A)



Och ja, det är sjukt varm. Var ute i typ en kvart och jag blev genomsvett typ haha♥

sv: härligt, jadå :D

Jag har legat medvetslös i trädgården och solat!! + gjort lite skolarbete :)

Härlig bild!

Reklamkommentarer är nog det värsta man kan få, men vi är egentligen inte ute efter att reklamera våran blogg, vi tjänar inte pengar eller andra värdesaker på den. Det vi tjänar är trogna läsare som läser för att dom känner någon form utav samhörighet till bloggen. Bloggen är till för alla och precis vem som helst kan publicera ett inlägg här.



Vi har bara en önskan och det är att du läser, tar in och kanske, om du känner för det bidrar med ditt eget verk.



bloggens inspiration kommer från brev, dikter, låtar, noveller och sannbaserat material och framförallt känslor.

många kramar / vi på invenire

SV: Inga problem ;D

sv- okej, jo det är bra här med <3

sv; Ah :D



vad har du för dig då? :)

Jättefin bild :)

Vad bra:) Jodå, det är toppen!:D När får du semester/sommarlov då?;)

Länkbyte ?

sv: men awesome, skicka den nu då :D

var så lite :} nej inte så mycket! :}

kan tänka mig det :D

Kan tänka mig det ;)

aa jo :D

Vad ska du göra ikväll? :)

Sv; japp :D

sv: awesome, vart skickar du dom då? ;D

härligt, Vad ska ni hitta på då?

ska dricka vin på balkongen :)

- Med mig är det toppen:DD

SV: Tack så mycket! :)

svar;



okej :)



vad hittar du på?:)

Allt bra ?:)<3

- Jepp! :D

Fin bild!

jaa jag tycker också det :D ihihivad gör du`?

- Händer hos dig då? :)

Ska alldeles strax, grilla med några vänner & dricka lite gott, :D<3

okej ;(

Tack så mycket =)

sv: yess:)

usch jag håller verkligen med dig asså! hur jobbigt som helst att jobba när det är så varmt ute! :O annars älskar jag värmen ;)

sv- jaa, vad gör du? :>

tack! =)

sv: sounds good! Men då måste jag först åka till sthlm sen ta båten ju ;)

SV: Samma här!:D

KRAM

Vart ligger stället då=)?

Vilken fin blogg du har :)



Kolla gärna in på min fotoblogg och lämna en kommentar <3

- Oki! Chattar med kompisar :)

Okey :P



Görs ikväll då?

Ska ni göra då?=)

Nej det blir bara chill här :D

sv:De är bra !:D<3

Härligt ;)?



Jag ska bara slappa med familjen=)

Hur menar du?^^

=)

;)

Jodå bra mår jag :) Men sleten som fan :P själv ?:D<3

sv: typ samma tror jag :) Vad händer imorgon då?

jaha okey

Jaha :D

Hehe.

Men det blir ju nice?=)

Allt bra med dig? :)

När ska ni träffs då?=)

sv: ja men du får ju betala det också ju (a)

det är bra med mig med :)

gjort idag då? :)

hihi okej, jag har suttit barnvakt typ. Och så har det blåst jävligt mycke :)

- kul?

har fått solsting eler något haha

Sv: Vad kul ! brukar du jobba där annars också?

- okej, tänkte tipsa om en gratis sida, när du sammlat tillräkligt med poäng han du få saker som dyra parfymer, godis, presentkort osv! http://www.pointshop.se/?ref=2083008

ja allt är skit bra med mig, fast det är säkert bara för att jag har shoppat ! :)

Själv då ? :)

sv: tack! :D

Ja, så himla avslappnat! :)

Hur varmt har det varit där du bor idag? :)

- mhh ;) tänkte tipsa om en gratis sida, när du sammlat tillräkligt med poäng han du få saker som dyra parfymer, godis, presentkort osv! http://www.pointshop.se/?ref=2083008

underbara bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback