första dagen på något nytt


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag gillar verkligen dom nya festisarna, tycker formen har blivit snyggare. Plus att dom är goda, skulle lätt kunna dricka 10 stycken per dag om jag vill. Och det skulle även vart bra att dricka när det är så varmt ute.

Jag hatar att ha ångest, och då menar jag verkligen det. Först kunde jag följa med min bror och bada, men hade inga badkläder. Sen kunde jag åka hem, men då har jag inget internet. Sen skulle jag kunna vara med en kompis, men jobbigt att ta sig. Sen kunde jag även vara med Farhia och Emma, till slut efter allt ångest så bestlöt jag mig för att stanna istan. Vet inte vad som händer, men jag ska iaf vara med Emma och Farhia. Kanske åker ner till hamnen och tar det lungt eller något.

Kommentarer

TEST!

SV: Inga problem, jo, jag kom precis från tivolit ;D

sv; härligt, jorå bara bra här med :)<3

jag ogillar de nya flaskorna

inlägget jag snackade om är uppe nu, det du har kommenterat ^^



svar: nu ska det grillas här hemma, och ska försöka leta efter tredje filmen av Pirates of the Caribbean som jag och älsklingen vill se :D

sv: jadå du får tänka hur mycket du vill ;D

:D

jobbigt med ångest :(

Sv; jao :D

sv: ;)

sv: okej :)



hur mår du då ?

Najs att de ær ny form! Vad ær de før smaker?

lägger du ut bilder på fb eller någe från studenten? :)

sv;

mhhhhhm mm mm (: hihi

allt bra med dig?

- Ok så bra :)

Jorå det rullar ^^

Hur får du tre bilder i slutet när man kommenterar? :)

svar: Jadå absolut! :)



ska du resa någonstans i sommar då? :)

Allt är bara fint =) sj?

japp :D

ge mig en festis :p

jaaa ellerhur:D

alllt bra?

dom nya festisarna är ju jätte goda !

duktig du är på att fota :d

Sv: Okej :D



Dom nya festis designerna är mycket snyggare än dom gammla deignerna :D

Hej! Allt bra? ;)



Jag skulle bara tala om att jag har en slags "tävling" på bloggen som jag kallar för veckans fråga. Man har chans att bli länkad på min blogg i en hel vecka om man har det bästa svaret på veckans fråga som kommer upp varje söndag! Är du intresserad så klicka här: http://tildacornelias.blogg.se/2011/june/veckans-fraga.html#comment om inte så får jag säga förlåt att jag störde!



Hoppas du har en trevligt söndagskväll!

Mums med festis :)

allt är jättebra här :D själv då?

haha tycker oxå mer om de nya flaskorna...de är dessutom mycke smidigare. om man ska ta me de nån stans ;)

vassegood. :D

Älskar de nya Festis smakerna,+ att de är så billiga nu! :)

sv; inte mke alls.. :)

Allt bra ?

Aaah, den röda är så god :D

Haft en fin dag i solen?? :)

hej, vilken fin blogg du har, vill du bli dagens blogg? kolla in hos mig och släng in en kommentar " jag är med" så är du med i tävlingen, du har större chans att vinna om du länkar min blogg på din egna blogg! säg till mig om du har länkat mig på din blogg så kan jag avgöra om JUST DU ska vinna eller inte, men komihåg du behöver inte länka mig för att ha chans att vinna, det blir bara större chans om du länkar mig, vinnaren dras imorn! / kram therese

Jaa verkligen :d

ja gillar den gröna, minns inte vad det är för smak men god är den! Dock lite för söta för min del. Men är man törstig nog funkar den helt utmärkt. Håller även med dig om formerna, sååå fina!

Idag har vi shoppat, solat och badat hela dagen!



Vad händer hos dig en kväll som denna?

Kram

vad ska du göra imorrn ?:)<3

Ha en toppenfin kväll=)

Starkt gillas på dom! :)

Sv: Joo allt är bra med mig själver? =)

Det är jobbigt med vardagsångest, hoppas det löste sig :)

sv: varsegod:D

Dom är verkligen supper goda :D

mm :)

Allt bra? :)

De nya flaskorna är mycket mer praktiska!

NYA KROPPSBILDER I MIN BLOGG, BESÖK GÄRNA OCH LÄMNA UPPMUNTRANDE KOMMENTARER =)

allt bra? :)

alltid gott med festis :)

sv:just nu svarar jag på kommentarer du då? :)

jag tycker också om de nya festisarna, de är mycket lättare att hålla i ju haha :D

Ställ gärna en fråga på min blogsvar.

http://www.blogresponse.com/esra

åååh festis är så gott, men tyvärr bor jag in finland o det finns inte här !:(

Jag vill prova de nya festisarna! :D

De verkar jättegoda ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback