god mat, tummen upp!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är klockan rätt mycket och jag sitter nog på bussen på väg mot min pojkvän, ska bli mysigt att få träffa han. Fast jag var med han igår, men imorgon åker han Danmark över helgen så då lär vi inte ses. Så jag fick träffa han ikväll innan han åker.

Ikväll har jag vart med Emma och har säkert haft en riktigt bra kväll. Men eftersom det här är ett tidinställt inlägg, så kan jag inte säga så mycket. Jag får berätta mer om kvällen imorgon, när jag kommer hem istället.

Vad har ni för er denna kväll?

Kommentarer

jag har kollat på film ikväll :D

hejsan gör du headrar ?? om skulle du kunna görA EN TILL MIG ?? :)

godnatt sötnos! =)

sv: hehe :)

haft en bra dag då?

Gott :3

mm, potatisbullar är gott!



Hoppas du fick en skön kväll då:)

sv: Visst är den god:D

mysigt att träffa pojken !

Vad ska du göra idag?

Fin! :)

jävligt snygg header! gillar alla små bilder, dem var as balla! puss pårej!

hoppas ni får en mysig kväll tillsammans :)

Allt bra med dig idag ? :D

Det där ser jättegott ut!

Potatisbullar elr? =)

Så himla fu*in gott! :D ♥

Hej! Jag älskar din blogg :) synd att du ska åka bort ;) <3

härligt med sommarjobb, jag måste vänta iaf ett år till. Vad är det för jobb? :)

min pojkvän är i new york nu..han ska vara där i 10 dagar! har bara gått 3 dagar och jag saknar ihjäl mig^^

fin blogg! hur är de? :)

sv: ja det är kul:D

stan och film bara vara inne det regnar ute .. självdå ? :) kram.

Härligt att träffa kompisen!



kram

jätte fin blogg!

Vad händer i helgen? :)

Ooooh, så mysig blogg du har!

och jag måste säga att maten ser sjuuukt go' ut. :)

sv: Jodå det bara bra ! Vad ska du göra idag då ? :D

sv: åka hem till min pappa :D

fin bild

fin bild

fin bild

fin bild

sv: japp ! :D

sv: men gud tack detsamma ! :D

sv: Kollade nyss lite igenom din blogg och gud vad fina bilder du tar ! :D<3

gott!

gott!

gott!

gott!

gott!

gott!

sv: varsågod ! :D<3

sv: Några planer inför helgen ? :D<3

Tack finis!

De är bara bra, själv då? :D

- ja så just nu kikar jag runt på swoppers.se (:

- ja så just nu kikar jag runt på swoppers.se (:

sv: hihi ja :)

Gå gärna med i veckans blogg och ta en del av mina 500-700 bloggläsare per dag! Puss























Follow my on Bloglovin







Trackback