hallon och yogurt, mums!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Guteglass är bara för gott iaf, hallon & yogurt!

Fick en fråga förut, som handlar om hur jag skriver i min blogg. Jag skriver det jag känner för, jag vill inte dela med hela mitt liv här i bloggen. Lite saker borde jag får ha för mig själv, jag skriver inte ut alla namn och exakt vad jag gör. Men det är inte så viktigt för er, så det borde inte störa er så mycket. Men annars är jag rätt öppen i min blogg, jag skriver det jag vill och gillar inte folk att läsa det. Så fine, det är dom som ska sluta läsa min blogg. Hoppas du fick svar på din fråga, anonym.

Kommentarer

TEST!

Du är grym på å fota! ;o :D

Mums! :D

ja :D

sv: japp :)

oh så gott !!!! :) kram

- slappar lite och så :)

Vad gott det ser ut!

din blogg är super bra!

sv: när får du sommarlov då? :P

Sv:

varsågod :)

Gott =)

oh tack :D

sv: okok, den 10:de ;)

mums :)

sv; :).

sv: yesbox :D

sv; Varsegod söta du :)

Mumsigt :) är det den sortens glass du säljer?

sv;jo det e fint hära :D<3



Mums vad gott med glass :P



vad gör du just nu då?<3 :)

härligt! det är bra:)

sv: inget att tacka för :D <3

Sv: varsågod! :)

åh vad gott det ser ut :D

- Vad gör du då? :)

sv: aha :) Vilka är favoritsmakerna då? :D

hur mår du? :D

Mmmmm... Glass! :D

Såg riktigt riktigt gott ut :)

hur mår du? :)

mumsigt ^^

sv; okey, jag gör inte mycket :D

Åh så gott det ser ut att vara!:)



sv: allt bra?

Tack <3

älskar dina foton :D<3

Smaskens :)

Sv:

Vad gör du?? ;)

kram

det ser gott ut hörredu! ;)



sv; ah :)

Här har det var strålande.. som det stod i inlägget=)

Den glass kombinationen har jag aldrig hört förut:)

=)

svar;



håller med! :p



när får du sommarlov/semester?:)

Bra svar tycker jag, dom slipper läsa bloggen,om dom stör sig. Ha en bra kväll

GOTT !

godnatt

vad gör du? :)

Hej,



Kika in min hobbyverksamhet där jag säljer smycken för

ENDAST 50 KR/STYCK!!! :D



Mvh

http://femtio.webblogg.se/

åh va gott det ser ut!

Nu är Veckans blogg utsedd hos mig! Kika in och se om det va du som vann ;) om inte så får du gärna vara med igen!

Kommentera i länken nedan och säg att du är med, sen är det bara att vänta till söndag för att se om det är du som vann ;)



Lycka till! :D

HÄR:

http://daghjort.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-vinnare-sorry.html#comment

sv: vad ska du göra i sommar då? :D

gillar din blogg för att den är rak, öppen och genuin. Tycker att bloggen inte ska exponera för mycket av sitt privatliv - var och en väljer själv :)



keep up the good work!

Nu är Veckans blogg utsedd hos mig! Kika in och se om det va du som vann ;) om inte så får du gärna vara med igen!

Kommentera i länken nedan och säg att du är med, sen är det bara att vänta till söndag för att se om det är du som vann ;)



Lycka till! :D

HÄR:

http://daghjort.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-vinnare-sorry.html#comment

åh gott!! vilken fin blogg:)

sv; jaha okej :)

Flyttade du från Gotland då eller? :o

gott :D

sv; ja varse ´:)

åh kan tänka mig att det var supergott :D

sv: aa, samma :) görs?

sv: så man kan bara köpa den på gotland?:P

Hu, först såg det ut som kött. Tog ett tag innan hjärnan kopplade :P

Åh, vad gott! :)

Håller med dig, din blogg och du gör som du vill :) Mums, blev sjukt frestad av bilden haha!

Ser gott ut :D

mm, ser gott ut.

Fy vad gott det där såg ut! :o

åå så god glassen ser ut :)

mums!:D

sv; Det där såg gott ut :D Du är jätteduktig på att fotografera ;)

åh vad gott :D

åååh lät super gott och ser väldigt smarrigt ut :D fin bild som vanligt! ;-)

Ha en riktigt trevlig kväll, Kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback