inge kopiar, bare orginal.

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Som sagt, jag tar kort på allt jag hittar och ser. Chokladen har jag inte smakat, men hade tänkt göra den snart. Känner mig taggad på att gå ut och ta kort. Men det är så grymt dåligt väder ute, jag sitter inne och fryser har jättemycket kläder på mig men ändå fryser jag. Jag får hoppas på lite bättre väder imorgon, så jag kan ta mig ut och fixa lite nya bilder.

Min kväll igår, var sådär jag vet inte vad jag tycker om den. Folket som jag fick träffa igår gjorde mig glad, men vet inte om det var så här jag hade tänkt att det skulle bli. Jag var med Emma först, sen åkte jag till min pojkvän. Idag har jag inte gjort så mycket ännu, bara tagit det lungt och försökt bli lite varm. För det är så kallt tycker jag, idag ska man ligga inne och se film men jag ska ut på stan med min syster, kommer bli riktigt mysigt!

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

TEST!

sv; Ja :).

Vad gör du?

båda är jätte goda mest jordgubb :D

ja du får ta och göra det! :D

inte så mycket :) dudå?

- japp :D

sv okej, nej inte så mycke.

okej :)

händer ikväll då?

Heej :) min första FRÅGESTUND nu på bloggen aks me ask me ask me:)

mums!

Hej!

Han var supergullig!

Jag ska snart ner och klippa mig :)

Vad gör du?

Kram Kram

en kompis kommer hit och sen ska vi troligen till Lysekil :)

härligt! :D

Absolut! :)

hur smakade dom? :D



sv; yes ;)

Hejsan!

Allt bra?

sv; två tår upp! :D

sv: okej, låter kul :)

Jag ska packa lite och så :p

Snygg bild ;) coolt att du gillar att ta kort

hoppas allt är bra annars? Kram <3

- nyss va det uppehåll och 19 grader, men nu regnar det och är lite kallare :(

sv; de gör ingenting :) tack ändå! :D<3

SV: Japp! ;)

hejhej!!

gå in på min blogg, du lär inte ångra dig! :)

jag uppdaterar 7-8 ggr OM DAGEN, allt för att underhålla er läsare! :D

http://swaxu.blogg.se

ha de bra!

sv: :D

sv; det låter trevligt ! Hur mycket får du för det då? För det är väl som ett sommarjobb ? :)

Det blev film^^



Händer för skoj i helgen? :)

hur har din vecka varit so far? :) Rolig, seg?

Det är bra, själv då? :)

- vad gör du då? :D

tråkigt med dåligt väder :/ hoppas du får en trevlig dag emdå :)

härligt då :D

Slappa.

Sv: jadå det är bra sj? :)

förgott!

ska träffa bill åbull dudå :)?

- svarar på kommentarer. Skönt med helg?

sv: idag är det tyvärr sjukt trisst men igår var det dessto bättre <3

Idag har jag varit på IT kurs och ska bara ta det lugnt och slappa nu på kvällen :)!

sv. ja, visst är hon?



kram! ♥

svar; va så lite! jo de är bra, själv? :)

Man tackar, ser mums ut

Ha en fin kväll

Så himla tråkigt väder :( Vad hände med sommaren liksom?

svar; fara till fjället :P

sv- Film & shopping tror ja! :)

Tråkigt med detta väder!

sv: mhm heheh :P

vad görs då? :)

Hejsan!

Några planer inför helgen!?

Sv; Nja, lite sådär. Har feber och de är ju aldrig kul :( Själv då? :D

Det är så tråkigt när man är supertaggad på att ta kort och vädret är det sämsta. De brukar ofta lyckas vara så, för min del -.-'

sv: nej herregud, man tröttnar liksom på de. Det var typ en gång i sin tonår de var sååå coolt att dricka men sen så växer man ifrån de så nu blir de inte ens en gång varannan månad å då är de ju inte farligt heller. Har du aldrig druckit eller har du bara slutat?

frågestunden avslutas ikväll! passa på och fråga! http://sarannlakhann.blogg.se/

sv jaa, vad gör du?

raspberry är bäst!

fin blogg du har! :)

Det blir att packa jU =)

Vad ska ni göra?^^

ska du se farsen i kväll? :)

bara bra! :)

- teve! :)

jo men jovisst :D

Vad tycker du om mina nya naglar?

http://eessrraa.blogg.se/2011/june/nya-naglar-en-ny-kategori.html#comment

Svar: Ja!

svar: det är bra med mig, förutom att jag har as ont i min mage... hehe.. du då? puss

är dom där goda?:D

Heej, vilken söt/fin blogg du har! ;)

Den där med hallon är supergod, bara så du vet :) Fast jag tror du redan smakat på den vid dehär laget ;)

Mina planer för dagen har vart att bara chilla eftersom de är värsta ovädret här :P



Hur är de med dej? :)<3

//ewelina*

woot!? :O det ska jag! :) hehe..xD

Sv: härligt att höra :) samma här <3

var verkligen den med blåbär god?:P

Tack, vad härligt! :)

sv: :(( ! Big time!



hur är det med dig annars, sommarlov nu? :)

sv: roligt!

jag ska ha middag med tjejorna! <3

åå jag skulle också vilja ha lite sådan choklad med mig just nu ! :)

hihi okej :D

Varsegod , varsegod ! ;D

sv; görs ?

SV: :) Nu har jag sommarlov :D

härligt! :D

Jordgubbscheesecaken är jätte god verkligen :D

- yes, åh tack :D <3

den chokladen har jag aldrig smakat!



sv; ja :)

jag vill bara säga till dig att på din bloggadress har du http://beattriicee.blogg.seX. så man kommer inte in på din blogg om man inte tar bort x:et. Jag tänker på det men det kanske är andra som inte gör det :)

det är sååå tråkigt med det här vädret, hade också vilja gå ut och fota.. :D

SV: Tack :)

sv okej, nej inte så mycket. Skönt med lov nu eller vad tycker du?

åå dem där chokladerna är supergoda ! är allt bra med dig? :)

Åker till Stockholm och går på Gröna lund imorn =)

sv: bra de :)



aha okej men de är bra av dig och säga nej ifrån de tycker ja :)



hoppas du får en bra kväll :D

riktigt go är den med blåbär ! :)

var chokladen god? :D

de är goda!

sv: kanske åka till ikea, annars ba ta det lugnt :D

svar: ja, precis! :)

Håller också tummarna för bättre väder imorgon:) vill gå ut och springa utan att bli våt på vägen hem då:P idag kom jag hem som en blöt sork, haha.



De där vill jag smaka:) men vågar inte för mina egna pengar för vet inte om de är värda priset.

Fin blogg :]

- har inte smakat de där :p

Sv: härligt att höra :D

Ser smarrigt ut!

vad härligt, jag mår toppen! :)

ja :D

sv: Thanks! :)

va bra du blev glad :)

Jag mår bra :) Själv ?

dagens blogg är avslutad :)

blev det du ?

om inte så får du en ny chans på tisdag :)

FREDAGSMYS, jag älskar fredagar! Även fast jag oftast jobbar hela helgen så känns det ändå så otroligt skönt med fredag. Vad ska du göra ikväll? KRAM

Såg att det fanns kexchoklad nu också i liknande smaker. Gillar nog originalet bäst, men får kanske testa de nya nån dag.

dom där e goda

sv: händer nu kväll då? :P

Åå vad gott, kram!

Gott! :)

. okej, vgd?

Fin blogg!:)

Gott med choklad:) Gillar att marabou har gått med i rainforest alliance!

sv. ja,



åh har smakat de där, de är faktiskt riktigt goda!



kram!♥

sv: Du behöver inte göra det, det är bäst så:) sanningen är att ingen på hela jorden vet vad som är mitt största problem. Äsch, jag löser det här:) Kanske på mitt sätt men jag ska se till så jag snart mår bättre.

kram<3

Sv; Gott :D

hur har din dag varit?? :)

de vill jag smaka,

vad tyckte du om de? =)

sv: okej najs, nä bara chillar :P

sv; chillidill dill! :D

gott med choklad, vilken är din favorit "marabou choklad" smak?:)

Ja gör det :D Super god är den :D

skriv en recension när du testat ;)

fin blogg tjejen! :)

sv: var dom nya chokladsmakerna goda :O?

SVAR: haha, okej :)

göres snygging?

:D

Sv; det är bara bra! Tack som frågar, hur är det själv?:)

sv; jajjamen! här är allt på topp :D

dusj ? :)

sv: okej förlåt trodde du hade smakat på dom sen du skrev inlägget :)

sv: Hur är det? :)

sv; skönt att höra! :D

tyå inget...funderar på att gå och lägga mig.. ^^

sv: okej :)



vad gillar du mest för klädesplagg?

Sv; va bra då!:)

Japp :

sv: Japp ! :D

sv: Bra här med :)

sv; :D

vad har du för dig ikväll då? :)

ja verkligen! :D

Ja =)

sv; åh va trevligt, nej jag tittar på film :)

Blev sugen när jag såg reklamen, änu mer nu när jag såg detta speciellt med cheesecake Mumshigt!! VILL HA grrrrrr !!!

sv; japp! :)

sv; sitter och är kissnödig haha.. men jag är för lat för att gå på toa! :D

nej men jag kollar på film , dudå? :)

Natti natti =)

sv; haha (a' nej men vad ska man säga :D

Hoppas chokladerna är goda :)

jag vill smaka ;D























Follow my on Bloglovin







Trackback